Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Mmm.. Ik zeg niet dat het niet kan, maar het lijkt mij vrij sterk. ;)

Er zijn 159 wanted posters.
    Stel dat je +/- 1.5 minuut bezig bent per poster. Dat is denk ik nog snel want je rijd wel is verkeerd of er gebeurd wel is wat. Dan zou je alsnog 4 uur bezig zijn met die krengen. 8)

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Die games beter dan Mafia II? :emo:
    Misschien komt Fallout NV nog in de buurt.

3. Ryaden

Ryaden Bezig met: FIFA 10

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, het was wel het saaiste van t spel, maar voor die 1000g doe ik dat wel

4. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Ik doe het daar ook inderdaad wel voor en omdat je bij gebieden komt die je nog nooit eerder hebt gezien omdat het verhaal zich daar nooit afspeelt.

5. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net uitgespeeld. Maar moet zeggen dat maffia 1 wel echt veeeeel beter was. Deze stelt toch behoorlijk teleur.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Mafia 1 was beter, maar teleurstellen doet deze toch echt niet, want hij is gewoon weer erg goed.

Ik vraag me trouwens af of ze in toekomstige DLC nog iets met bijvoorbeeld die dam gaan doen. Die plek biedt toch nog wel wat leuks. ;)

7. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.327
    Tenzij alle Mafia II spelers in dit topic even afspreken niet onder de €35 te gaan... O-)

8. Ryaden

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nog genoeg plekken waar ze iets mee kunnen doen vind ik. Sommige locaties worden helemaal niet in t verhaal gebruikt, wat op zich weer zonde is, omdat de meesten niet eens de moeite nemen om er naartoe te gaan...

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ja, gvd. Ik heb weer lekker een gamebreaking bug. Zit in chapter 14 aan het einde, komt godverdomme die Joe niet mee, waardoor ik niet verder kan spelen. Eikel! Nu moet ik weer die hele chapter opnieuw gaan doen. :'-(

Er zijn blijkbaar heel veel mensen met dit probleem, als ik Youtube zo zie.

10. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    heb ik ook gehad, zwaar irritant:'-(

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus morgen dan die "jimmy's Vendetta" DLC? beetje raar zo plotseling en we weten nog geen prijs.. maar het is welkom natuurlijk.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Oh, ik heb het gefixt.

Voor iedereen die in Chapter 14 een bug krijgt waarin Joe tegen een plank waar je overheen moet/iets anders blijft aanlopen: Duw hem constant en op een gegeven moment heb je misschien mazzel dat ie verder gaat, net als ik had! \o/

13. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het ook gehad, maar ik ben gewoon terug naar main menu gegaan, missie weer geladen en verder gegaan bij checkpoint waar ik was, en toen stond joe er ineens weer :+

14. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    kan je eigenlijk als je de game hebt uitgespeeld , wel al die chapters nog los laden ?? om zo al die playboys nog te kunnen vinden ?
    Ik zit nu in chapter 7 of 8 dacht 8 , maar zoveel PB's ben ik nog niet tegengekomen , en ben toch wel vaker even een shop ingedoken waar ze misschien zouden kunnen liggen.
    Of liggen ze ook op gekke plaatsen gewoon op straat ?

Ik zit de hele tijd met dat nummer van in de jaren 50 in me kop ..."Lucille , Please gooo back where you belong "!!:lol:

15. Ryaden

Leuk Bevonden:
    0
    Die playboy magazines liggen (meestal) op plekken waar je ook echt moet zijn voor de missies. Bv. Als je bij Derek moet zijn, dan liggen die PB magazines waarschijnlijk bij hem in de buurt. Het is niet echt zo dat je de hele stad door moet voor zo'n boekje...

En je kan elke chapter los laden ja.. De PB's worden automatisch gesaved dus het is niet zo dat je speciaal moet wachten tot het spel weer een keer saved. Dit geldt ook voor de Wanted Posters.

Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Hoppa, op Hard uitgespeeld. Laatste paar missies waren nog echt tof. Allerlaatste missie heb ik nog een aantal keer lopen schelden als er weer eens een mannetje opeens uit het niets verschijnt en me neerknalt nadat ik een half leger verslagen heb.

Ik vond het echt een topgame. De characters zijn cool, de wereld is sfeervol en de missies varieren van heel goed tot geweldig. Wat ik ook zo lekker vind is dat de missies niet in herhaling vallen. Natuurlijk moet je vaak rijden etc., maar er zit toch altijd net weer een kleine twist aan de verschillende missies. En er zit natuurlijk ook enorme fanservice in de game. ;)

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de lurkers zonder Maffia 2

De game is €44 bij de MediaMarkt van Hoofddorp\o/\o/\o/\o/

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    al meer info bekend over die dlc van morgen ? erg weinig over te vinden.

19. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er morgen dan al DLC uit ?

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dat is een gerucht, maar ik verwacht het niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina