Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Goed dat Fifa 11 snel komt, want ik word helemaal leip van dat gelob online. Wie vind ht nou leuk om zo de hele tijd te winnen! :mad:. Ik vind de menu's wel weer mooi. Opzich wel goed gelijnd enzo. Beetje hip noemen ze het, haha. Trouwens, in de Demo, is een wedstrijd dan weer 2 minuten per helft?

2. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ga daar maar wel vanuit ja.

Verder ben ik erg benieuwd naar de demo's van beide voetbalgames. Ik hoop echt dat PES een flinke inhaalslag heeft gemaakt. FIFA zal wel gewoon meer van hetzelfde blijven met hier en daar een kleine aanpassing. Daarom ga ik denk ik toch voor PES omdat ik wel een keer een geheel nieuwe ervaring wil.

3. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    NOu ik blijf bij Fifa. Het zit in m'n bloed

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Koop FIFA wel ergens tweedehands in februari.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Stond op de vorige pagina gepost:

Content: One full offline kick-off match, three-minute halves. You’ll be able to upload replay videos to easportsfootball.com (which will be launching with a whole new design on 2nd September).

6. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    ohh, sorry dan! :x

7. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Ik houd opzich wel van clean, maar dit ziet er wel een beetje sfeerloos uit

8. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind at opzich wel leuk gedaan met die contracten.

9. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    scoren met een mooi lobje is natuurlijk wel vet, maar in fifa 10 is het geen kunst meer om te doen, zodra het weer ene kunst wordt zijn ze weer vet :p

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    In World Cup 2010 is het toch weer prima? Je komt minder vaak alleen voor de keeper te staan, en dan moet je het alsnog perfect uitvoeren om er goed mee te kunnen scoren, wat in het echt ook zo is.

In het echt kan ik ook meer dan uitstekend stiften (zelfs in 'de kooi' scoorde ik zeer regelmatig met stiftjes uit alle hoeken en standen...), dus als ik het dan in een voetbalgame niet kan terwijl ik met een speler speel die 100x beter als ik ben in het echt (waarschijnlijk), dan is dat ook idioot natuurlijk...

11. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Zijn er nog mensen die tien spelen? had hem goedkoop gekocht maar tegen al die mensen die toch niet praten is spelen suffer.

Zin om potje te spelen? Voeg NL Black Dragon toe

12. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Heb WC zelf nooit gehad, dus vandaar dat ik dat niet weet ;)
    nee idd, als het lobje moeilijker is gemaakt dan wordt het weer een stuk realistischer, ik denk dat fifa 11 echt nog veel sterker een 'passing game' wordt, waarbij je door je eigen vernuft (en taktiek vaak) de wedstrijd naar je toe trekt.

ik speel nu met arsenal een zelfgemaakte 3-4-3 opstelling, het speelt in balbezit echt heerlijk, krijg ook veel kansen enzo, maar ik krijg toch altijd nog minimaal 1 zo'n lobje om mijn oren per wedstrijd, waar ik aan de ene kant met vernuft een aanval opbouw kan ik niet scoren omdat het normaal scoren een stuk moeilijk is dan zo'n klote lobje.

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa wordt nog veel gespeeld door XBW members. Post anders even in het Fifa 10 topic, daar heb je meer kans

Met maar 3 verdedigers spelen vind ik echt kut. Ik ga zo door een 3 mans verdediging heen

14. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Stiekem is het ook helemaal niet zo'n aanvallende taktiek. ik had altijd last dan mijn 2 backs uitzichzelf opkwamen, waardoor ik altijd maar 2 man klaar had om de counter op te vangen,

nu heb ik 3 CV's eigenlijk die daar blijven staan. Als ik aanval is dus alles en iedereen voorin (CVM staat wat naar achter) en zodra ik een counter tegen krijg, gaat sagna voor de rechterkant, vermaelen voor de linkerkant, en komt Song als een malle terug rennen, waardoor ik eigenlijk weer met 4 man achterin kom te staan ^^. en ook mijn LM komt lekker snel terug lopen.

dus het is niet zo dat je er zo doorheen snijdt zeg maar, maar ik krijg dus altijd die lobjes tegen, terwijl ik zelf zooo veel beter ben, maar hem er gewoon niet in krijg.. :confused:

15. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Geen nieuwe informatie, maar leuk om te zien...
    Speel nog altijd Fifa World Cup met plezier, maar ben blij als ik straks weer in Fifa 11 (of PES 11) met clubs kan spelen.

17. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Even eerlijk iedereen.

Alle filmpjes van FIFA11 zijn toch gewoon net FIFA10? Ik zie echt nauwelijks verschil. Ik ga echt geen dubbeltje uitgeven aan een game die nauwelijks iets vernieuwd/verbeterd. Dat filmpje over verdedigen is helemaal schandalig, het lijkt wel alsof ze zich richten op kleine nieuwe spelers van een jaar of 6.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dat is toch elk jaar zo met voetbalspellen, je ziet de vernieuwing amper tot niet in de trailers?

19. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Nou dat is niet waar, ik vond de stap (qua snelheid van spelen) van 09 naar 10 wel degelijk merkbaar. Ook graphics gingen een stuk vooruit. En kijk dit jaar maar naar PES10 en PES11. Die verschillen zijn ook gigantisch (natuurlijk was daar veel meer te verbeteren maar toch).

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Graphics verbeterd in FIFA 10?, dan was je de enige die dat zag. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina