Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ongetwijfeld, maar who gives a fuck. Bij gamehubs e.d zal t echt zo'n vaart niet lopen

2. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, heb nog gold tot April ofzo, dus dat is opzich geen probleem. En een tientje meer per jaar is geen ramp

3. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
  4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Van de link pak je alleen het stuk dat na watch?v= komt. Dus in dit geval ZD2OUGfegng.

Dat plak je tussen de YT tags en het resultaat is:

[yt]ZD2OUGfegng[/yt]

5. geen

geen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar als xbox live duurder wordt in amerika. zijn de adviesprijzen bijde gelijk 60 dollar in amerika en 60 euro in nederland.

6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Als je met deze bril op ook nog s headtracking hebt in n game, dan zijn we behoorlijk op weg ja. mits de bril in hd kan tonen.

Laat je toch niks wijsmaken. Ze roepen al vanaf de launch dat de ps3 krachtiger is, maar er is tot nu toe nog geen game geweest waarbij de ps3 n mooier plaatje toont.
    Ik heb beide consoles overigens

Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nou ja, de kracht heeft ie met gemak. Kijk maar naar games als Heavy Rain en dergelijke. Mafia was volgens mij een port, die zag er echt niet uit. :{

Ik heb ook beide consoles, maar ben erg blij met mn 360. Voor mn gevoel meer leuke games, het Live gebeuren is duidelijker en beter voor elkaar.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Heavy Rain was ik grafisch eerlijk gezegd niet zo weg van, de mooiste exclusives vind ik nog steeds verreweg Uncharted 2 en GoW3

9. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Uncharted was inderdaad een schitterende ervaring. GoW3 niet gespeeld. :x

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dat lijkt me wel.

Enige waar je op moet hopen is dat ze de prijsverhoging doorvoeren in 'dollars', zodat de relatieve prijsverhoging hier lager zal zijn dan in Amerika etc, omdat de euro nog altijd meer waard is dan de dollar. :+

11. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    tnx

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  13. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er echt tof uit vind ik. Weer eens wat anders, als ze ook een zwarte versie hebben zou ik die ook wel willen zien.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jammer van die knopjes, vind het te grauw nu. Maarja het is maar een 'side-controller' hé.

15. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het wel iets hebben, vooral de triggerknoppen zijn tof.

16. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    De verhoging van het Live abbo verbaast me nogal. Je zou juist verwachten dat dat soort dingen goedkoper zouden worden.

Verhoging vanwege de vermeerdere mogelijkheden? Ik heb toch niet om die twitter en facebook zooi gevraagd??

Nou is de prijsverhoging minimaal hoor, betaal nu 3 euro per maand, maar het gaat om het principe.

Ik zie weinig tot niets nieuws/zinvols aan die nieuwe controller?? Wat is er met die stomme d button zo bijzonder dan? Kan je m draaien ofzo? Boeiend...

Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel redelijk uit. Ben wel blij dat er een verbeterde D-Pad komt. De huidige is echt verschrikkelijk

18. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Vind die controller ook niet echt speciaal. Het lijkt wel een amateuristisch gemodde controller zo met die kleuren. :{

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    beetje kitscherig. Het lijkt wel dezelfde kleur spuitbus zilver als al die decoratieve crap bij de Ikea.

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina