Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Gezichtsgraphics etc. gingen wel erg vooruit hoor. Verder zag alles er ook weer iets beter uit. Alleen zijn die verschillen natuurlijk vaker nihil. Echter is er dit jaar wel heel erg weinig verbeterd (helemaal ten opzichte van WC). Ook vind ik het systeem van de lobjes in WC helemaal slecht, daar lukt het gewoon nooit. Ze moeten iets vinden tussen het systeem van 10 en WC in.

2. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, in trailers is nog vrij weinig te zien meestal. Demo zegt al veel meer over het spel

3. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als lobjes bij jou niet lukken in WC weet ik niet wat je doet. want ik scoor regelmatig met een lobbal en dat werkt perfect dat lobsysteem van FIFA WC

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En hoe lob jij dan? Welke knoppen combinatie?

5. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LB + B (of welke knop je ook gebruikt voor het schieten op doel)

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik weet het, ik weet hoe het moet maar ik vraag me af op welke manier hij het doet. LB + B hebben ze gefixed, het is veel moeilijker om zo te scoren. Maar de truuk is nu om het LT + X te gebruiken, en als je dat kunt scoor je 9/10 keer. En dat is dus géén perfect lobsysteem. Gewoon weer een overpowered iets in Fifa wat ze moeten fixen.

7. Spartacusss NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lob gewoon met LB+B en dan de juiste timing en schotkracht en hij ligt in het netje

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Tja, ik vind het WEL perfect zoals het nu in WC2010 zit. (L-trigger met de knop voor hoge pass...)

1: Je komt sowieso veel moeilijker alleen voor de keeper op de hogere moeilijkheidsgraad
    2: Je mannetje moet vervolgens ook nog eerst 'afremmen' om de lob fatsoenlijk hoog te kunnen uitvoeren.
    3: Daarnaast moet je nog steeds goed timen, anders gaat over.
    4: Je moet ook nog mikken, want gaat niet automatisch gericht op de goal.
    5: Als je als ster-aanvaller in zo'n positie komt, dan kun je toch ook prima stiften, en als je dat dan goed uitvoert, dan gaat die bal er ook 9 van de 10 keer in.

Ik vind het dus juist onrealistisch wanneer je NIET fatsoenlijk zou kunnen stiften.

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Op het begin bij Fifa WC wist niemand hoe je fatsoendelijk kon stiften. Nu gebruiken zoveel mensen LT+B, en het gaat gewoon te makkelijk.

8/10 goals in fifa 10 waren dan ook gewoon stifjes.;)

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Back in the days (FIFA2001 enzo) deed je gewoon eerst een lobje over de keeper, liep vervolgens onder de bal door en scoorde met een fucking overhead goal :cool:.
    De tijden haha.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind stiftjes echt lelijk en ik speel het spel ook niet veel meer, misschien ligt het daar aan, maar mij lukt het nog steeds niet hoor. Probeer het soms tegen vrienden of broer. Maar online ga ik toch altijd voor de zekerheid, ipv. stifje.

12. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik scoorde bij WC met LT+X bijna net zo makkelijk als bij FIFA 10. Ze zeggen dat het nu verbeterd is. Laten we het maar hopen want hoevaak scoren spelers in het echt een stiftje.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Best vaak hoor, als je Messi ziet voetballen haha.

Het is wel zo dat in het echt stifjes veel makkelijker zijn bij één-op-één's dan in FIFA. Kijk Messi bijvoorbeeld, loopt recht op de keeper af en doet een best laag stifje gewoon over de keeper heen want die lag al op de grond. Dat is dan misschien wel 'de Messi', maar elke goeie aanvaller had dat kunnen doen.

[yt]CZqIfQu2pGE[/yt]

Btw, iemand potje FWC?

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Je hebt in FIFA toch 2 soort lobjes?

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, je hebt een lobje en een stifje. Het lobje was bedoeld voor voorzetjes en hoge passjes over kleine afstand, beetje gallery-play. Maar hiermee kan je gemakkelijk de keeper uitspelen, een goal maken. Met een speler die 5 sterren heeft voor skills en langzaam loopt is het makkelijk.

Stifje is daarentegen wel moeilijker gemaakt. Richten is heel precies, best pittig. Kracht moet ook precies gedaan worden etc.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zelfs met een speler van Congo is het makkelijk. Er zit weinig verschil in de twee. Stifje is inderdaad moeilijker, omdat hij nu minder hard gaat en zwaarder lijkt. Echter met het 'lobje' met de juiste kracht stuitert hij makkelijk het doel in.

17. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja dit is ook een subtiel stiftje waarbij ze net doen alsof ze hard gaan schieten. Dit kon in PES aantal jaar geleden ook dacht ik als je de schietknop deed en gelijk daarna de sprintknop. Maar in het echt zie ik bijna nooit een een lob van buiten de 16 over de keeper heen.

18. Spartacusss NL

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De goal ziet er wel netjes uit, hopelijk is dat koppen wel wat makkelijker gemaakt want vond ik nog steeds erg moeilijk. :cool:

Die mensen bakken er btw niet veel van zeg, die paasjes 8)

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Die goal is niks speciaal hoor:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina