Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 5]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vrij snel? De 3GS kwam gewoon een jaar na de 3G uit. Dus dit zal wederom volgend jaar juni/juli worden.

2. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb de SwitchEasy Nude vandaag binnen gehad..

Ben niet echt onder de indruk..eerst de protector erop geplakt dat ging prima.. toen erin geklikt en weer ff eruit gehaald.. meteen gedeelte bij de volumeknoppen gesloopt, tis niet helemaal kapot maar t plastic (of wat t ook is) wel gebogen en broos geworden zegmaar.. ziet er niet echt lekker uit..

1x schoongemaakt met een microfiber doek en meteen hele achterkant vol krassen.. en ik kreeg hem geleverd met een kleine beschadiging op de onderkant..

Naja gebruik m wel ff tijdje en dan gaat binnenkort denk ik m'n Belkin Micra erop of ik ga weer terug naar de bumper met protectors vóór en achter..

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Vrij snel dus.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Een jaar vrij snel noemen.. 8)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dude. :emo:
    Iedere maand mobieltjes uitbrengen zoals Samsung, Nokia etc.. dat is snel.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja ok, dat is misschien wel zo, maar dat zijn andere telefoons. Dit is gewoon een geupdate versie van dezelfde telefoon. Vind ik dan. En ik zou het jammer vinden na een jaar al het gevoel te hebben dat mijn telefoon verouderd is.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je telefoon is niet verouderd. Het zal wel weer een kleine speedbump worden zoals de 3GS dat van de 3G was. Ik had toen ook niet het gevoel dat ik met een oud toestel rondliep, want het design was gewoon hetzelfde! :+

8. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch vond ik de update van 3G naar 3GS nog wel aanmerkelijk hoor.. met als belangrijkste idd de snelheid maar ook het kompas had toegevoegde waarde, net als het video opnemen..

De opvolger van de iPhone 4 zal ook wel meer zijn dan een speedbump.. misschien zelfs wel geen speedbump want hij is al razendsnel door de A4 processor.. maar er komen zeker wel weer nieuwe features op die ik interessant zal vinden

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    We zullen zien. We moeten niet zeuren. :+
    De iPhone 4 is nog maar net een maand uit. 8)

10. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem alweer ruim 2 maanden :p maar idd we zullen zien..

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Een jaar met een 'verouderde' versie rondlopen boeit me eigenlijk vrij weinig. Denk dat BB Bold (bijvoorbeeld) bezitters over een jaar z'n telefoon meer verouderd zullen vinden dan mensen met een iPhone 4.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Precies. Als je een Samsung of Nokia hebt, loop je al snel met een verouderd toestel rond omdat er iedere maand weer nieuwe versies uitkomen. Bij de iPhone loop je hoogstens één model achter waarna je het jaar erop weer de nieuwste kunt nemen omdat je abonnement dan vernieuwd mag worden.

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hoe heet de app dat je met een iPhone foto kan maken, verzend en dat je van iemand anders weer een random (door hem/haar zojuist gemaakte) foto krijgt?
    Vind het wel grappig, hoe suf het ook is, en kun je de tijd best wel even mee doden.
    Werkt dit ook op een iPod Touch met wifi?

Zit nog erg te twijfelen tussen een nieuwe foon. iPhone 4 (waar ik dan mee wacht, geruchten zijn antenne revisie), 3GS 8GB (incl web 'n' walk Plus, voor €21,90 p/mnd), of een HTC met Android (en dan later waarschijnlijk nog eens een iPod Touch).
    Is sowieso nog even 1 september afwachten, wellicht nieuwe Touch oid.

14. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de iPhone 3GS een beetje overrated imo... Ik bedoel dan dit:

1. Snelheid: Het is natuurlijk wel logisch dat de 3GS sneller is, het is dan ook de 3G Speed, maar sowieso vind ik dat de snelheid van de 3G te doen is.. Ook met iOS 4. Het is namelijk gewoon ook echt zo dat dingen als Spotlight, Push Notifications, Multitasking etc. het ding gewoon overbelasten. En daarbij komt nog dat als je je iPhone gejailbreakt hebt, je nutteloze launch daemons kunt verwijderen (waardoor je iPhone sneller opstart/laad) en language packs etc.

Allemaal kleine dingen maar uiteindelijk draagt het wel weer bij. En je kunt de iPhone ook nog overclocken. Als je dit goed doet, kan de iPhone net zo snel worden als een 3GS (!)

2. Van 2MP. naar 3,2MP. met Videofunctie.

De enige echte wijziging. Maar ik vind van niet, want persoonlijk maak ik er niet zo heel veel gebruik van, maar zelfs al heb ik het nodig... dan download ik Cycorder en dan kan ik ook filmen met m'n iPhone. :) En het is nog best goede kwaliteit ook!

3. Accuduur: Dat is iets wat je persoonlijk in de hand hebt, imo. Als je veel films kijkt en gebruikt maakt van batterij belastende games die grafisch veel eisen, dan is je batterij natuurlijk binnen notime leeg. Maar als je dit niet doet, en je je brightness ook nog een beetje laag houd, dan kun je er zeeer lang mee doen. En dan komt er ook nog eens een nieuwe update uit, 4.1, die de 3G beter zal gaan ondersteunen. :)

4. Kompas & Spraakbesturing Zou je dit serieus zien als een 'reden' om een 3GS te halen? Voor mij niet. :) Niks bijzonders. evenals Spraakbesturing. Niet nodig, en weinig apps ondersteunen het.

Dit was het. Alle verschillen en mijn uitleg erbij. Mijn mening is dus dat je als iPhone 3G bezitter niet veel tekort komt, en voor een betere camera en een beetje snelheid wil ik geen 100+ euro bijbetalen. Doe mij dan maar gewoon een 3G :)

Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nu ga je het misschien nog wel redden met een 3G maar als straks de nieuwste apps allemaal met de 4G (en iOS4) in het achterhoofd gemaakt worden denk ik dat de 3G snel te kort zal komen

16. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Juist:)! Net nieuwe 3GS 32GB besteld bij oud klasgenoot van me:). 350 euro, toch best goede deal. Geen idee hoe hij eraan komt maar transport zou deze week komen.. Wel met 1 jaar garantie dus zal wel legaal gebeurd zijn:cool:..

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De 3G is nu echt EOL. De applicaties worden nu allemaal voor iOS4 geschreven en dat trekt de 3G gewoon niet meer goed. Met de 3G kom je dus binnen afzienbare tijd erg veel kracht tekort waardoor je veel programma's niet zult kunnen gebruiken.

18. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan wel weer waar... met het oog op de toekomst. Tja, ik weet het niet. :) Ik vond de 3G opzich niet zooo traag.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mijn 3G was op het eind echt traag. M'n zus heeft 'm van me gekregen en ben nu de iPhone 4 gewend en als ik dan wat moet instellen op de 3G van haar dan krijg ik erg de neiging om dat ding tegen de grond te gooien! :+

20. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het draait feitelijk gezien wel op de iPhone 2G (1e generatie) hardware. En dat is best verouderd nu. 3 jaar oud :p

Maar met de nodige tweaks krijg je hem wel veel sneller dan dat wij nu zien zegmaar, maar het blijft niks vergeleken met de 3GS idd :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina