Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is wel extreem kwalijk zeg. Even wat hulp nodig bij een missie...

Chapter 3

Ik zit in dat politiegebouw en moet in director's office een sleutel vinden, maar ik kan die office dus echt niet vinden....

2. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Als je de grote trap omhoog neemt ga je naar meteen 2x naar links, dan rechts. Loop door tot je aan de rechterkant een kleine trap ziet. Dan is het de kamer waar je tegenaan kijkt (aan de linkerkant).

Je kan het zien in dit filmpje vanaf 13:16
    [yt]fLmw_eFN3OY[/yt]

Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nou wat apart, zeg, ik ben die kamer ingeweest maar ik hoorde Vito dat helemaal niet zeggen, hmmmm. Trouwens over die dingen die eruit gelaten zouden zijn, iemand op de Gamefaqs forum zegt ook dat we niet gelijk dit met zekerheid mogen zeggen, want het kunnen net zo goed cutscenes zijn.

I've seen that alledged "list of 100+ missions" before. The only problem is that it is not a list of missions. As confirmed by the developers on the official forums it is a list of cutscene/gameplay beats.

http://forums.2kgames.com/forums/showthread.php?t=83560&page=11

People are just too dumb to actually read and interpret something themselves. So they continually believe whatever they are told without question.For instance look at how many of these "missions" all actually seem to involve the SAME mission/chapter

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Gast, jij hebt echt niet opgelet.
    Brian is die gast die opgepakt werd in die juwelierzaak met z'n maatjes en van wie jij in de bak z'n keel hebt doorgesneden.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, net nadat ik het had gepost moest ik opeens weer aan hem denken. :+

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Oh, en Fii, over chapter 14:

Jij hebt toch weleens die eindscene van Mafia 1 bekeken op youtube? Wat vond je van het chapter 14 momentje? ;)

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja
    Vond Tommy Angelo eigenlijk helemaal niet lijken vergeleken met de oude Tommy in dat stuk in deel 1. Maar goed, was wel een leuk momentje. Hadden ze het op het internet toch goed met die foto dat het Joe en Vito waren voordat Mafia 2 uitkwam.

8. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even afwachten dan maar hoe groot de download is..

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    De DLC is confirmed voor 7 september en gaat 800 MSP kosten. :emo:

Vraagt zich af wanneer de eerste wannabe-Mafia members het kantoor van 2K gaan binnenstormen. :+

10. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Zou misschien best eens kunnen, mensen hebben vaak direct een mening klaar zonder zich verder te verdiepen. Veel weten zelfs heel het spel negatief te beoordelen, zonder dat ze het zelf gespeeld hebben. Kortzichtig ?

En maar klagen, dan komt dlc te snel, dan is het weer te duur, dan komt het te laat, want we spelen het niet meer, dan staat het al op het schijfje... En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Enig idee hoeveel scènes er uiteindelijk niet in een film belanden.... Hoeveel liedjes er van een zanger of zangers nooit worden uitgebracht...

11. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ik Mafia 2 heb gekocht voor de "crappy" PS3 versie....
    De gratis extra content die er bij zit ( The betrayel of Jimmy)is gewoon free ride! Een berg extra missies (25 om precies te zijn)die je af kan werken wanneer je zelf wilt gewoon compleet free roaming zoals ik in eerste instantie verwacht had bij mafia 2.

Personage is tof (net bruce willis) en de hele stad is gewoon helemaal beschikbaar, ook de bars, restaurants, huizen etc. Dit heeft zeer zeker de speeltijd voor mij al aanzienlijk vergroot. 7 september komt daar ook nog eens Jimmy's Vendetta uit voor een miezerige 8 Euro. Ik denk dat ik deze gratis DLC meer zal spelen dan de oorspronkelijke game.

Dan neem ik het ontbrekende wapperende jasje, Het bloedplasje en het lange gras zeer zeker voor lief! Ik zie zoiezo weinig verschil tussen de 360 en de PS3 versie.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Maar toch,het feit dat de bedenker van Mafia is opgestapt, dat er een petitie aan de gang is dat er allerlei content uit gehaald is. De hele 2K forum thread zit vol met klachten erover, dingen kloppen sowieso niet denk ik. En dan gewoon zo idioot snel na release al DLC uitbrengen en neit gratis...missies die inderdaad gewoon in de game zelf hadden moeten zitten. Kwalijke zaak.

13. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Maar er zijn nu toch maar 30 missies? :+

Zal je dalijk zien dat het gewoon op de disc staat.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Op de 2K forums zijn ze me toch boos joh, die mensen....daaaaamn. Alles behalve tevreden.

15. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe veel filmregisseurs (op James Cameron na) laten het publiek nog eens xtra betalen voor deleted scenes? Bovendien lijkt het erop dat het hier niet gaat om weggeknipte content die de 'flow' van de game verbeteren, maar om content die wel in de game had moeten zitten, maar door suite zijn weggeknipt

16. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik maak me er niet zo druk om vind het wel jammer maar toch ga ik deze dlc halen .

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat het een beetje verdacht maakt is dat ze volgende week al met DLC komen.

Nu weet ik ook wel dat de eigenlijke game al een paar maanden gold is en ze die DLC in de tussentijd gemaakt kunnen hebben maar toch,.. is toch altijd een beetje zuur

18. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ach, ik beleef er zelf in ieder geval een hoop plezier aan. Mensen in mijn omgeving zijn ook veelal positief. Met de dlc voor de deur wordt de speelduur van de game nog wat langer, dus die ga ik zeker binnen halen.

Mafia 1 werd toen ook niet overal even goed ontvangen, op de Xbox gemiddeld een 5,2. Alleen op de PC waren de scores vrij hoog. Gebruikerscore lag vaak hoger dan menig review. Misschien waren de verwachtingen voor deeltje 2 gewoon te hoog… Zelf heb ik er echt meer plezier in, dan in RDR om maar wat te noemen, dat vond ik na twee dagen al saai worden. Ach, ieder zijn smaak hè ;)

Mafia II - Jimmy's Vendetta (DLC) screenshots:

Conclusie
    Ondanks het feit dat we het belachelijk vinden dat deze dlc niet meteen bij de game inzat, zijn we echt heel erg enthousiast over deze pack. Het voegt veel leuke missies toe, een nieuw en interessant personage en als topje van de ijsberg; free-roaming en dat is toch wel echt heel geweldig. The Betrayal of Jimmy is een must-buy als je Mafia II in bezit hebt en voegt echt wat toe aan de game. Niet aarzelen, en kopen die hap!

Pluspunten:
    •Jimmy is geweldig
    •Veel schietwerk, hard rijden, stunten, driften oftewel lekker veel actie!
    •Free-roaming, hele stad ligt voor je open om kapot geschoten te worden

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dat wordt ook niet gezegd. Ik vind de story ook gewoon top, maar er zijn toch wel wat foute dingen aan de gang achter de schermen bij 2K.

En ik vind die Jimmy nu al een kutcharacter. Ziet eruit als de vader van Bruce Willis. :emo:

En dat van Mafia 1 op de Xbox heeft ook een reden. Dat was een enorm slechte port.

20. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Even aangepast Jimmy is geweldig !!! Maar is natuurlijk persoonlijk, ik vind Patricia Paay ook een lekker wijf ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina