Dunno. Reviews zijn niet overweldigend positief. [GT]703571[/GT] Wel jammer, de trial maakte een best goede indruk. Oh, en de co-op feature is mank. Het is een apart level, dus je kunt niet samen met een buddy de hele game door spelen. Bummer.
Vandaag ook gekocht. Was verast hoe goed ie speelde en eruitzag. Eindelijk weer een goede tombraider game Shank ook even gespeeld, twijfelde eerst, maar em toch niet gekocht. De animaties duren soms te lang, zaag je iemand en er staat iemand achter je dan ben je de lul als je nog in de animatie zit want je kan er nooit op tijd uitkomen, erg jammer, maar weet nu al dat dat erg veel irritante momenten gaat opleveren. Denk dat ik em wel eens als Deal of The week ga halen want hij ziet er wel erg vet uit, alleen niet 1200 punten waard naar mijn mening. Is Tombraider het eerder waard.
Gisteren Braid gekocht. Hoewel het een wat oudere game is en binnen een paar uur is uitgespeeld, heb ik erg genoten van deze game. Lekkere stijl en hele leuke puzzels. Ze werden op een gegeven moment ook gewoon echt lastig.
Zo, nogal op het laatste moment. Heb nog wat punten over dus wilde deze best kopen. edit: Capcom heeft bevestigd dat deze vertraging alleen voor Japan geldt.
Vanmorgen even paar filmpjes gezien van een gast die hem al gespeeld had en alle filmpjes online gezet had van begin tot einde en ik moet zeggen dat ik em er toch wel vet uit vindt zien Even weer lekker hakken en zagen en voor maar 400 MSP ga ik hem morgen zeker halen. Dead Rising 2 is een ander verhaal, maar deze arcade game ga ik zeker halen
Hier precies hetzelfde. DR2 kan me op dit moment totaal niet boeien, maar voor €5 wil ik mini Dead Rising graag hebben hoor!
Was zojuist even op de amerikaanse Xbox marketplace (xbox.com), en probeerde Aegis Wing te downloaden, maar dan krijg je dus een berichtje in beeld (in het nederlands) dat dat niet voor ons geldig is...
Wel balen dat ze daar nu op letten. Hopelijk gaan ze dat niet ook doen bij themes en gamerpics. Anders kan ik mijn US account net zo goed weggooien. Trial Game - DEAD RISING 2: CASE ZERO Bestandsgrootte: 825 MB OF Full Game - DEAD RISING 2: CASE ZERO Bestandsgrootte: 825 MB - 400 (P)
Ik vindt case zero tof! Veel verbetering alvast in de gameplay, lijkt wat soepeler dan de eerste, en dan vooral het mikken gaat stukken beter wat met geweren knaller veel leuker maakt.