[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 13 jul 2010.

  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Als je een beetje alert bent zijn mensen met Scrambler zo makkelijk om te pakken. Ook als ik een stuk aan het rennen ben en er rent iemand met scrambler achter me aan (klinkt dom maar bv. als er een obstructie is waardoor hij mij niet kan neerschieten) heb ik dat ook altijd zo door.
     
  2. Forty

    Forty Guest

    Uber pro style.
    OMA+noobtube+Wachten voor respawn=ragequit

    kreeg 2 berichtjes :eek:
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou eens hele zinnen maakt...
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    En weer een jongen die het leuk vindt om met de meest trieste klas te gaan spelen. Wow, uber pro style jonguh!

    :emo:
     
  5. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    |:-=(
     
  6. Forty

    Forty Guest

    Waarom gaan jullie allemaal in terminator mode als ik zeg dat ik een keer in SnD noobtube en dat ik 2 berichten kreeg?
    :emo:
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je het vast niet één keer doet:emo:
     
  8. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Omdat dat de reden is waarom dit spel zo vercracked is. Iedereen die alleen maar n00btubes, RPG's, Shotguns gebruiken in combinatie met OMA...
     
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Thump, thump...thump,thump...thump, thump... god wat heb ik daar een hekel aan en vooral die spawntubers bij SnD:x
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Sinds lange tijd weer eens gespeeld en gewoon gelijk modders/cheaters gezien.

    Mensen met een groene naam en gekke icoontjes die helemaal niet in de game zitten naast hun naam,lijken mij hackers toch? Zelfs hun MW2 naam verschilde van hun Gamertag. Dit is toch fucking triest man????
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    En meestal zijn zulke gasten fucking slecht :emo:. Trieste mothefuckers
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  12. Forty

    Forty Guest

    het is ook fucking irritant dat je honderden van die berichten krijgt van: doing 10th prestige lobby 1200 ms points.
    je krijgt 5 van die berichten per uur ofzo.
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat zijn de zogenaamde modders, even leuk hun MP savegame aanpassen en zeggen dat ze pro zijn. :+

    Ja, heel veel voice messages.
    MTAP Doing 10th prestige lobby, message me back.
    Tief op :emo:
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ligt het aan mij of zijn 90% van de OMA prutsers die je online tegen komt amerikaan :+

    Net een uurtje zitten spelen en zonder overdrijven denk ik wel zo'n 30/40 level 70 10e prestige amerikanen voorbij zien komen die er allemaal geen hout van bakten.

    En ik snap echt niet dat jullie die gasten niet allemaal muten. Daar word je toch helemaal gek van? Al die loze berichtjes en dat gezeik in die lobby's

    Ben heel blij met de optie om alleen friends te horen (al zouden friends van friends ook wel uitgezonderd mogen worden)
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp niet wat ze bedoelen met die berichten...1200 MS points?
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja, dan join jij hun gehackte lobby en geven ze je 10e prestige en in ruil daarvoor pm jij ze een redeem code voor 1200 msp
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt achterlijk!!!!!
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Klopt, vooral omdat mensen die op die manier aan hun 10e prestige komen vaak nogal snel door de mand vallen qua niveau. Ik had er vandaag 2 in het andere team bij 3rd person team tactical met dezelfde clantag. Eerste potje domination winnen we 200-50 waarbij er 1 van hun het presteerd om 4 -23 te spelen en 2e potje demolition slagen ze er niet 1 keer in om een bom te planten en zodra wij aan mogen vallen en beide bommen planten quitten ze. Dan maak je mij niet meer wijs dat je die 10e prestige eerlijk verdiend hebt.
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso niet. Zijn echt genoeg Engelse en Nederlandse kids die OMA + Noobtube gebruiken
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dan ligt het aan mij, ik heb zowieso het idee altijd relatief veel amerikanen tegen te komen en erg weinig nederlanders
     

Deel Deze Pagina