[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Nou gooi dr maar 200 bove op dan draaid die miss redelijk goed :p maar voor dat nee, ik draai hem zelfs niet heel goed, spec staat in me sig.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wil je ruilen? :+

3. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik draai op een intel E7500 en een ati 5770. en 4 gig intern geheugen. speel in 25 man met alles op hoog nog gewoon 30 fps of hoger. dus dan doe je toch echt iets fout. (ik heb wel schaduwen uit dat scheelt behoorlijk veel namelijk)

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoewel het in de beta nog niet helemaal goed werkt, kan ik hoogstwaarschijnlijk wel na Cata release alles op Ultra draaien zonder problemen. Staat die nu ook al op. Ook zonder problemen. 1680 - 1050 resolutie voluit. Sorry als ik sommige hier jaloers maak. :+

In Cata ziet het er dan wel retevet uit heb ik al gezien. :)

Edit: Heb op MMO champion ff opgezocht wat een aardige build is voor een DK Tank. Is compleet met glyphs en rotation en rotationbeschrijving erbij.

Nu heb ik echter een brandende vraag, die mijn vaste pro's wel kunnen beantwoorden: Wat worden in Cata de specs voor een DK tank en DK DPS en wat heb je er in Cata qua glyphs voor nodig. Ben eindelijk een beetje klaar met gear verzamelen. Moet alleen trinkets nog en een broekje. :+ Wilde alleen bovenstaande even weten ter zekerheid. ;)

Edit 2: Bovenstaande is verder een normale vraag. Ben er gisteren namelijk redelijk uitgebreid mee bezig geweest. Had al wel een broekje :+ maar die ben ik vaag een keer kwijtgeraakt. Ik zal daar wel iets blauws of paars voor terugvinden. Wellicht heb ik hem ergens in mijn kluis verstopt, dus er is nog niet direct nood aan de man.

Bovenstaande wil ik alleen maar weten zodat ik er met Cata direct mee aan de slag kan. ;) Was dat namelijk wel van plan.

Laatst bewerkt: 1 sep 2010
  5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Deze wou ik jullie niet onthouden. Kijk goed naar de chat!!! :+:9

Btw: Help me nog even met mijn vorige post aub.

Laatst bewerkt: 3 sep 2010
  6. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Wow Yellow denk aan mijn 64K internet :p

7. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yellow, niet veel speciaals hoor. Tanken is niet zo moeilijk :emo:

8. SysanApse

SysanApse Guest

Als ik een schilderij zou maken met mijn ballen zal ik ongetwijfeld ook een keer horen :"Niet slecht."

Anyway, GJ. :thumbs:

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb geen zin in sarcasme als meneer niet wil bedenken dat dit mijn eerste keer kut op poten. :mad:

De rest idem dito. Jezus. Heb alles zelf verzameld aan gear, gems en de glyphs, rotations en weet ik wat. 2 rotations zelfs, een voor single target, een voor multi.

Kennelijk zoeken mensen de discussie of reacties van mij weer op. Kap ermee, heb de mute knop wel kunnen waarderen hoor. ;)

10. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt/is best wel droevig. :emo:

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Leg mij dan eens uit wat jij zo zielig vind, in normaal nederlands, aan een eerste complimentje voor tanken wat ik nooit doe.

Ik probeer zo eerlijk en volwassen mogelijk te zijn. Als mensen dat niet kunnen waarderen, kan ik altijd nog een mod mailen.

En ja ik weet ook wel dat ik achterloop op jullie wow verstand. Ik zit er al lang niet meer mee, maar boor dat niet iedere keer de grond in ok.

12. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zou het eerlijk gezegd niet durven zeggen. En ik denk dat je het antwoord pas krijgt als cata officieel live is.
    Gezien de dungeons anders worden (veel meer CC ipv dat achterlijke tank & spank van groepen mobs) zal je ook een andere tank setup moeten krijgen. Dit zal denk ik pas volledig kenbaar worden gemaakt als cata een tijdje uit is.
    Zo ervoer ik dat bij de launch van WotLK ook. Veel info, maar op launch date had ik er niet zoveel meer aan.

Ik kan het ook mis hebben, maar zo denk ik erover :)

Dus tot die tijd, heb geduld ;-) Kijk gewoon even op de verschillende fora en hou dat soort topics in de gaten :)

13. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Ach Yellow laat ze maar...ik weet precies hoe het aanvoeld als je een compliment krijgt voor iets wat je nog eerder heb gedaan. :)

Het gaat erom dat JIJ trots op kan zijn met iets wat je zelf heb gedaan.
    Het is trouwens ook goed voor je vertrouwen.
    Het kan niet altijd goed gaan, maar gewoon ff op je tanden bijten en stug doorgaan.
    Van je fouten leer je :)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    @ Brocade & McKnight_76: Beide hartelijk dank voor de antwoorden. Jij ook Mc in het bijzonder. Brocade omdat ik dan eerst maar de tijd neem alles te verkennen, opnieuw, FP's activeren, voor ik weer ga raiden. En questen tot level 85 uiteraard.

Iemand van jullie nog een wensenlijstje betreffende de beta? Ik kan wel ff een gebied ofzo verkennen voor jullie als dat moet. raids en dungeons niet, die werken bij lange na nog niet optimaal. In retour voor jullie normale reacties zeg maar. ;)

En ja ik kan tenminste trots zijn op de simpelere dingen. ;) Alles met een vriendelijke knipoog.

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Waarom toch elke keer die FP's? Je kan overal vliegen op je mount straks. Die dingen heb je heel niet nodig.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik rook snap je. ;)

17. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat een geniaal excuus :+

18. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    @yellow, wat is het voor een rare sceenshot? allemaal ruis lijkt het wel o_O

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het werd anders een beetje te groot voor het forum. Laadtijden enzo, maar ook tinypics kon hem niet fatsoenlijk uploaden. Werd ook te groot.

@ McSparkle: Ja inderdaad. :+

20. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je moet afbeeldingen ook opslaan als JPEG, niet als GIF.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina