Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mafia 1 had ook nooit op de xbox uitgebracht moeten worden. Dat spel was al lastig draaiende te krijgen op een goede PC. Die engine draaide voor geen ene meter op de xbox

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Morgen krijg ik hem, ik ben benieuwd. Demo even 5 minuutjes gespeeld, toen ging ik dood en kapte ik er mee. Dus er staat me nog flink wat te wachten en te ontdekken denk ik!

3. Ryaden

Ryaden Bezig met: FIFA 10

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik niet snap is wat mensen zo boeiend gaan vinden aan de free-roam van Jimmy's Betrayal... Bij Mafia 2 kan je nu ook gewoon tijdens een chapter alles doen in de stad wat je maar wilt, zolang je maar niet naar het volgende punt van de chapter gaat.

Kan iemand mij dan uitleggen wat het verschil gaat zijn tussen de free-roam van de DLC en het spel nu? :)

4. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je houdt Dan well al je geld en verzamelde auto's

5. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Is het verstandig straks gelijk op hard te beginnen? Of wordt de game dan onspeelbaar?

6. Ryaden

Ryaden Bezig met: FIFA 10

Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk op hard is inderdaad verstandig. Ikzelf heb dit ook gedaan, zo hoef je de chapters niet allemaal nog een keer uit te spelen.

Het spel wordt niet onhandelbaar, je moet alleen wat voorzichter zijn dan op easy of normal. Veel gebruik maken van cover en rustig je tijd nemen voor bepaalde stukken ( waar je op een lager niveau als een maniak rond kan rennen ).

Ik vind het op hard leuker, omdat dit ook meer uitdaging geeft.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik vond hard, op een paar punten na, zelfs nog erg makkelijk.

8. James Pond

James Pond Guest

Ik niet..hard was best pittig :p. Vaak binnen een paar schoten dood als je niet oplet.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik snap sowieso niet waarom mensen uberhaupt zo graag een free roam mode optie zien, wat ik vind dit echt geen game waar je je super lang mee kunt vermaken met 'kutten'. Daar heb ik dan echt games als GTA IV voor en dergelijken. Om echt te rotzooien in free roam, zal Mafia II niet lang boeien. Dat weet ik zeker, ik speel de game echt voor de missies en verhaal.

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net de game op normal uitgespeeld en heb er van genoten.
    ik zelf heb toch wel spijt dat ik hem niet op hard ben gestart omdat hard niet zo moeilijk lijkt.

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die jimmy lijkt me inderdaad niets.

12. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik vond de game qua gameplay toch echt wel tegenvallen. Ik ging me al snel storen aan de ellenlange autoritten en ook de autosave irriteerde mij enorm.

Qua sfeer en verhaal is het natuurlijk wel een echte topgame.

7.5/10

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ellenlange autoritten? :lol:

Ik vraag me dan toch echt af of jij en de reviewers een andere game hebben gespeeld, want ik ben toch echt geen enorm lange autoritten tegengekomen.

14. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die korte autoritjes mogen van mij wel langer duren... wat een supergame is dit zeg....

helaas ben ik niet op hard begonnen terwijl dit makkelijk kan....

ach nogmaals uitspelen is absolutt geen straf

15. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Hopelijk kan ik vanavond starten met de game. Mijn verwachtingen liggen extreem laag, dus wie weet ga ik er nog van genieten ook! ;)

16. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal is een dikke prima hoor dus je gaat je echt wel vermaken ;)

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik hoop dat ik hem vanmiddag ook ontvang. Dan kan ik hem morgen ff uittesten. Heb erg veel zin aan. Red Dead Redemption heeft mij tot nu toe nog niet kunnen bekoren dus ik benieuwd naar deze free-roaming game.

Ga hem ook maar direct op Hard spelen.

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Het is niet echt free-roamen hé, zoals in gta :+

19. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Erg vaak dat je naar iemand toe moet en dan is het toevallig aan de andere kant van de stad. Het duurt misschien niet 'ellenlang' maar komt wel vaak voor en voelt, omdat het gewoon saai wordt, lang aan. Je kan gewoon niet ontkennen dat je lang in de auto zit in dat spel.

Begrijp me niet verkeerd hoor. Vond het een goede game maar zeker geen GOTY materiaal imo.

Laatst bewerkt: 1 sep 2010
  20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik vind het rondrijden in Mafia 2 allerminst saai :) Heel lang duren de meeste ritjes ook niet, gewoon een sneller wagen pakken :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina