Gamen met een Stuur (Wireless Racing Wheel en andere sturen) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 21 jun 2007.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik begin te twijfelen of er bij mij misschien toch een cd bij zat, maar ik weet voor 90% zeker dat ik mijn stuur gewoon heb aangesloten (eerst aansluiten/proberen>dan boekje lezen :+) en dat het daarna allemaal werkte.

    Ik hoop voor je dat het gewoon een klein probleem is en dat misschien iemand anders de oplossing weet..
     
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Volgens mij zat er destijds wel een cd bij, maar kreeg de xbox later gewoon een update waar dit in zat?

    In de game kan je de force feedback aan/uit zetten en de sterkte bepalen. Bij mij deed die het al snel ook niet meer en was de voedingskabelaansluiting niet goed.

    De force feedback moet heel duidelijk voelbaar zijn hoor, want die is gewoon heel goed. Na een uurtje racen ben je echt kapot ;)
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2010
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat mag ik hopen voor 109 fucking euro! Maar is er niet een goedkoper alternatief op de markt?
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik dacht zelfs €120 en ik was nog t klemmetje vergeten mee te bestellen zodat de pedalen vastgezet konden worden.

    Tja, het is een hoop geld maar ik had gewoon geen ruimte voor een tafeltje. Die moest ik dan na het racen als ik een andere game wilde gaan spelen of een film wilde kijken, over mn bankstel tillen om m zo in de gang te zetten waar die zwaar in de weg stond.

    Nu klap ik de stand in terwijl het stuur er gewoon op blijft zitten en zet ik m naast de wasmachine.


    Oude situatie met tafeltje

    [​IMG]


    en hier mn stand

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2010
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Even voor de duidelijkheid, die van Ferry kost idd iets van 120 euro in totaal, die is van Fanatec. Die ik linkte is een andere, maar het idee is hetzelfde en hij is ook lekker stevig :).

    Als je een overgroot 'bureau', dat je nergens kan opbergen in de weg hebt staan, dan wil je toch wel nadenken over 100 euro uitgeven voor een goede oplossing. Het is dat ik niet zelf kan lassen, anders had ik het zelf wel gedaan :9
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2010
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Mijn stuurtje kostte 15 euro. ;) (2e hands van Rivanov) Dan ga ik echt niet een stand van meer dan 100 euro kopen.
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zou dit niet werken?

    [​IMG]

    Vandaag 12,95 op Doebie.nl

    En die pedalen schuiven toch niet weg op mijn tapijt.
     
  8. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Koop gewoon een playseat!
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    geen ruimte :mad:
     
  10. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met Fanatec? Ik heb net een turbo S besteld, maar hoe lang duurt het voordat ze hem versturen en ik hem ontvang?
     
  11. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand nog interesse in mijn steering wheel? De Microsoft Steering Wheel. Met force feedback en alles. Doe hem weg omdat ik nooit meer racing games speel. Aangezien ze niet meer in omloop zijn volgens mij dacht ik dat iemand misschien hier er wel interesse in zou hebben.
     
  12. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat is je richtprijs?
     
  13. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb zo'n officiële Microsoft Xbox 360 stuur, welke racestoel kan ik het beste hiervoor kopen? heb al wat prijsjes langs zien komen tussen de € 250/500 zijn er ook goedkopere?
     
  14. Tampad

    Tampad Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    heb er al wat ervaring mee, in 1 woord geweldig
    heb ook het MS stuur gehad maar dat kan je er niet mee vergelijken
    heb je het complete stuur met USB dongel voor PS3 en shifters?
    bij mij duurde het een maand voor ik hem had (doordat ie tijdelijk ff niet leverbaar was) maar als ie op voorraad is, niet langer dan 2 weken
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Als je handig bent kun je er zelf eentje bouwen dan zit je aan 100 euro ofzo. Een goede setup heb je niet onder de 250 euro (dan denk ik aan een playseat), dus misschien dat je beter toch gewoon voor een wheelstand kan gaan :eek:
     
  16. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja denk dat ik zelf wat ga maken... bedankt:thumbs:
     
  17. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb het complete stuur besteld, maar geen clubsport pedals. Dat is een upgrade voor later. De USB dongel leek me ook wel handig aangezien ik ook een PS3 heb en straks met GT5 dit stuur ook zeker weten wil gebruiken. Maar ik zie nu dat de wheelstand tijdelijk out of stock is en pas eind augustus weer leverbaar is. Zal dus nog wel een weekje of 2 moeten wachten voor ik het stuur binnen heb. Ik kan in ieder geval niet wachten.

    Het zal een grote verbetering zijn ten opzichte van mijn DriveFX.
     
  18. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel geinteresseerd maar wat is je richtprijs?
     
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik hoor juist van heel veel mensen(forza forum) dat de kwaliteit van de Fanatec sturen erg slecht is, stonden toen best veel van die sturen met een defect op ebay. heb zelf geen ervaring, maar ik lees het geregeld.

    ben zelf momenteel bezig mijn ms stuur om te bouwen met een sequentiele versnellingspook en handrem.
     
  20. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt pm.
     

Deel Deze Pagina