De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 25]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fredfenster, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zon smartcard kun je ook gewoon bij de Phone house of andere telefoonwinkels kopen, dan weet je zeker dat je een goede hebt.

En ja , je Sport1 abonnement wordt gekoppeld aan de smartcard. Dus als je dan beneden wilt kijken moet je de smartcards verwisselen

2. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welnee, de extra paketten / zenders die je afneemt gelden voor al je smartcards. Hebben op onze 4 smartcads gewoon allemaal film 1 e.d.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb volgens mij alleen beneden Eredivisie live :/

4. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik ziggo even bellen, dan staat er iets niet goed bij ze of je hebt hem niet geregistreerd

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Misschien is dat alleen bij Eredivisie Live zo. Ik meen me te herinneren dat ik bij het aanmelden ook een smartcard nummer in moest voeren.

De 2e smartcard is wel aangemeld want ik zie hem wel onder "mijn producten" staan.

Hij is het eerste half jaar niet aangemeld geweest door een administratieve fout of achterstand bij Ziggo, toen had ik dus boven een half jaar lang alle zenders :+

6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Contrast moet wel lager dan 100% want je verliest anders al je details in t beeld.

Gelukkig dat t beeld beter is, maar t zou toch beter moeten zijn dan "vrij goed."
    De AA is niet geweldig maar verder zijn de games prachtig.

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Koop geen 2e handse smartcard's via Marktplaats want deze staan al op naam van iemand anders !
    Een decoder kan je zonder problemen kopen op marktplaats !
    Op Martkplaats worden nog regelmatig de oude decoders van Mr.Zap en CI (CAM modules) aangeboden , deze zijn Ziggo niet geschikt.
    In de winkel ligt de prijs van een smartcard tussen de €25 en € 30.

Je kan bij Ziggo maximaal 3 Smartcard's aan elkaar koppelen zonder verdere kosten.

Een nieuwe Smartcard moet eerst registeren via (Mijn Ziggo) en de smartcard wordt binnen 5 minuten geactiveerd.

8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Top, bedankt voor de reacties! Koop ik binnenkort een smartcard in de winkel.

9. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, het horrt bij je abo niet bij een spefieke kaart.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hmmz, dan ga ik daar toch eens een mailtje naar Ziggo aan wagen

11. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Heb zojuist een FullHD Monitor TV gekocht van LG, er zitten speakers in, omdat er geen HDMI kabel bij zat gebruik ik DVI > HDMI die ik altijd gebruikte voor me normale monitor. Maar nu is dr vraag ik heb geen geluid maar togh streamed hij via hdmi togh? Is het mogelijk of moet ik togh echt nodig een HDMI kabel kopen.

- Signex

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    DVI ondersteund geen geluid ;)
    Wil je DVI gebruik dan moet je extra audio-kabel aansluiten.

Laat je geen dure HDMI-kabel aansmeren want kabels van € 10 doen hun werk perfect.
    Heb bij het onderdelenhuis een 2,5 HDMI-kabel gekocht voor € 14,95

13. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    1 meter is al genoeg xbox staat vlak naast de TV. :D

14. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit te twijfelen tussen de LG 32LD350 en de Samsung LE32C450 welke zou ik nemen?

15. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Heb vandaag de LG 32LD350 binnen gekregen echt een mooi ding voor de prijs (ook al heb ik nog niet kunnen gamen etc.) :)
    Maargoed kan natuurlijk niet voor je vergelijken... zou toch echt in de winkel vergelijken oid.

16. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    xbox mee naar de winkel, beeldinstellingen goed zetten en gamen maar!

17. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Iemand enig idee waarom m'n LCD me niet langer de instellingen laten aanpassen van het HDMI kanaal? Als ik m'n xbox uit heb kan ik de source niet selecteren, want dan krijg ik van 'Controleer of de .. goed aangesloten is' en als ik m'n Xbox aan heb dan laat ie me bijvoorbeeld niet spelmodus en scherpte enzo aanpassen. Het rare is dat het alleen bij sommige opties niet kan en bij anderen wel.

Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat ie een eigen wil heeft, had spelmodus laatst aangezet en nu staat ie weer op uit. =(

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
  19. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik dit al had gezegd tegen mijn vader, blijft hij daar toch altijd gevoelig voor.
    Deze kabel:
    http://www.agami.be/portal/articleI...98328D81F7BB35A09FB2B0EA0BC64.tomcat_be_lin23
    Werd verkocht met de motivatie:
    Goedkopere kabels zijn niet met nylon gevlochten en gaan sneller kapot (breuken). Zo'n dure zou je ook echt nodig hebben voor HDMI upscaling, want goedkopere kabels ondersteunen dat niet.

Beeldinstellingen moet ik ook nog mee spelen. Kwam er alleen nog niet helemaal uit. Contrast staat nog op max, fabrieksinstelling van de Sony.

Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  20. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is de grootste onzin :mad:

Heb hier HDMI-kabels van € 10 die perfect 1080p en DTS-MA 7.1 doorgeven.
    Deze kabels hebben een normale zachte plactic mantel.

Waarom niet eerst een goedkope kabel van € 10 proberen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina