Formule 1 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu wordt het toch wel aantrekkelijk om de kapotte xbox te gaan vervangen, ziet er heel tof uit! Zal deze game ook leuk zijn zonder stuur?..anders wordt het toch de PC versie.
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Natuurlijk is het wel leuk zonder stuur. Een stuur geeft alleen net dat beetje extra plezier/realisme :)
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Valt me op dat de rondentijden in het spel dus een stuk sneller zijn dan in het echt. Die kerel op Montreal rijdt nou niet echt denderend en die kerel in Monaco bakt er al helemaal niks van. Toch net zo snel als Hamilton en Massa?
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is nog steeds lastig volgens mij , zijn er uberhaubt spellen die wel redelijk kloppen?
     
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    www.mediaoffer.nl

    4 x wat besteld en allemaal keurig op de dag zelf binnen.
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    F12005 op de PS2 was bijzonder nauwkeurig. Zelfs de rondetijd in Istanbul (spel was al uit voordat de 1ste GP daar verreden was) klopte op de seconde nauwkeurig :)
     
  7. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb ook 1x wat bij MediaOffer gehaald, goede webwinkel! Alleen staat er dit: Na release, 0-3 werkdagen. Maargoed, ik ga op de 0 af dan. Ben benieuwd, bedankt. :b:
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hopelijk is het een kwestie van moeilijkheidsgraad - arcade/sim settings.
    Het zou wel wat van het realisme weg halen als je steevast 2-4 seconden sneller bent dan b.v. een baanrecord.
     
  9. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    In het filmpje op Montreal rijdt hij 1:18, terwijl ze in het echt in de 1:15 laag zaten. Als je bedenkt dat degene op het filmpje toch best goed rijdt is het volgens mij best wel realistisch :)
     
  10. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het zeker, ik denk dat de snelheid iets sneller omhoog gaat. Sneller optrekken bedoel ik dan. Het ziet er wel heeeeeeeeeeel mooi uit moet ik zeggen
     
  11. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem morgen ff bij gamesshoppen.nl bestellen. Bij forza om 4 uur op de dag van de release binnen! F1 2010 is daar 44 euro. exc verzendkosten maar dat is maar iets van 2 euro
     
  12. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem hem mee op amazon.co.uk. In belgiƫ is het webshoppen naar mijn gevoel nog altijd niet zo uitgebreid, ofwel is het gewoon heel duur. Ik zal hem maar maandag hebben bij amazon, maar vond de prijs toch de moeite waard.
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Het nadeel van webshops is dat als ze niet op tijd leveren (vrijdags) je tot na t weekend kunt wachten.
    Zelf heb ik vaak peg met levering:mad:

    Ik ben dan ook voorstander om de game in de winkel tekopen met de kans dat je de game 1 a 2 dagen voor de release binnen hebt ;)
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Denk dat ik hem ook maar bij Mediaoffer ga bestellen.

    Wil overigens nog graag een stuurtje erbij. Die Fanatec Porsche 911 turbo S leek me wel vet, maar die is erg duur en 2de hands kom ik hem bijna niet tegen.
     
  15. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Ik kan echt niet wachten, dit word volgens mij echt een topgame, maar er zit me toch 1 ding dwars. Waarom geen opwarm-ronde en safetycar??? Als dat er in zat dan was dit de perfecte racegame. Snap echt niet, waarom ze dit niet hebben gedaan. Lijkt me echt niet zo moeilijk. Lijkt me zo cool, alvast de banden opwarmen, de remmen op temperatuur brengen. Naar de startgrid rijden auto stil zetten en wachten op de rode lichten. Heerlijk. Ik koop deze game meteen en het blijft een topgame, maar het wordt geen 10, maar een 9,5.
     
  16. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat werd uitgelegd tijdens het interview wat ik op de vorige pagina postte. Het zit er niet in omdat ze simpelweg de tijd niet hebben om ALLES in 1 keer in een nieuwe game te stoppen. Voor de volgende versie is het een ander verhaal waarschijnlijk ;)
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    En las op Twitter dat ze al bezig zijn met F1 2011 :thumbs:
     
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze vanaf nu elk jaar een nieuwe versie uitbrengen dan is dat wel goed nieuws :)
     
  19. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer lig hij eigenlijk in de winkel?
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    24 september.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina