Ik vind haar echt niks, zag haar 3 jaar geleden bij het vliegveld van Kreta en in het echt ziet ze er helemaal niet leuk uit, verder is het ook nog een dwerg.
Dacht hetzelfde. Denk dat BN'ers toch ergens in hun achterhoofd ook hun imago geen schade toedoen. En er zijn geen vage einzalganers (??) meer op het eiland die het altijd zo leuk maakte.
De BN-ers zullen toch wat meer expressiever zijn denk ik, zoals dat Frans zijn middelvinger opstak in een voorstukje. Ze zullen eerder voor zich op komen en misschien sneller een mening hebben. Maar na een seizoen mogen ze wel weer terugschakelen naar gewone Nederlanders en Belgen, want anders komen er echt alleen maar C-sterretjes in het programma, en dan is er echt geen fuck aan. Wat mij trouwens altijd opviel is dat de Belgen veel meer een groep zijn dan de Nederlanders, Nederlanders zijn meer op zichzelf denk ik.
Vind het wel een keer tof met BN'ers, maar hierna mag het weer gewoon basic ook van mij. Inderdaad zullen ze minder snel losgaan omdat ze weten waar de camera's voor staan en hoe ze er mee om moeten gaan. Maar denk dat na eerste paar afleveringen dat uiteindelijk ook wel voorbij is, zelfs die zullen niet kunnen volhouden om non-stop met de camera te flirten.
Ja precies Toen kwam er nog een jaar waarin oude bekende terugkwamen en toen zat hij er weer bij, en was er een systeem waar je 6 stemmen tegelijk op iemand kon gooien als je het idee had zelf de lul te zijn. Toen had hij al zijn 6 stemmen op Judge (?) gezet die verder geen stem kreeg maar er alleen door Douwe uitlag. Mooie vent was dat*)
Haha ja echt mooi idd. Die kerel was zo lam niet normaal. Maar had ook wel een beetje met hem te doen, iedereen mocht naar huis bellen maar hij had niemand om naar te bellen.
Douwe was een held, net zoals die gek van een paar seizoen terug die helemaal gek werd op dat afvallerseiland. Toen met die mes, ben zijn naam even kwijt... FRANS!
Ja dat weet ik ook nog wel, maar ging hij toen niet zijn stamkroeg bellen? Bjorn was toch de held op het afvallerseiland? de gast die sinds zijn 11de rookte, een sinterklaas baard had en naakt op het eiland ging rondrennen
Douwe had ook echt alleen maar een shirt bij hem. Begin was het shirt wit, toen ie weg ging gewoon zwart. En in de finale kwam ie in een tuinbroek!
Vóór het seizoen van Douwe was er ook nog een met zo'n Belgische wildeman. Donker lang haar, een baard. Hij maakte ruzie met iedereen en schreeuwde regelmatig met een Belgisch accent: T' is een spel! Ik moet zijn naam weten, hij was geniaal.. Edit: Dat was dus die Björn
Dat was echt de held van Expeditie Robinson, In het normale leven waste hij zich elke dag in zijn eigen vijver. Hoe hij ook met vrouwen omging, genieten!
Vandaag las ik een stuk over het nieuwe seizoen in de spits (met een geile foto van Saar) Er stond in dat het een moeilijk seizoen was door heel veel regen en weinig eten.. ook stond erin dat Saar het goed heeft gedaan, ik vind haar wel een type om het te winnen, ze heeft met TMF toch veel dirty dingen gedaan dus de opdrachten en eliminatieopdrachten gaat ze denk ik wel goed doen. Overigens was het seizoen met Olga het leukst, damn wat was zij een partij lekker zeg, en ze won het ook nog
Jammer dat ze weer zo'n programma willen pimpen door celebs mee te laten doen. Maar goed, dan nog ga ik het nog steeds kijken Ik baal er ook van dat het programma niet meer op zondagavond is. Dat was echt een heerlijk tijdstip om loos voor de tv te hangen.
Het is nog bezig. Die Sergio en dat andere dikkerdje, hilarisch. Je hebt er echt geen fuck aan denk ik. Vraag me af waarom zij uberhaupt meedoen.