Dead Rising 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 28 jan 2009.

  1. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Case Zero is volgens mij ook gewoon een deleted scene, wellicht dat het daarom wat minder is afgewerkt dan de volledige game.
     
  2. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
  3. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik wil ook de Outbreak Edition, maar is ie al goedkoper te vinden dan 70 euries? Ik kan het in ieder geval niet vinden.
     
  4. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ik heb de outbreak edition besteld bij Gamemania voor 65 euro. Case zero vind ik wel goed spelen. Smaakt in ieder geval naar meer.
     
  6. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  7. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    In het begin voelt alles een beetje gedateerd aan. Maar toch aardig snel went het en speelt het gewoon goed. Chuck rent wel wat langzaam maar er staan drie blokjes bij voor upgraden, dus dat zal later geen probleem meer zijn. Ik vind het een erg leuke arcade game en heeft bij warm gemaakt voor deel 2.
     
  8. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb jij het nu wel kunnen downloaden dan?
     
  9. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Onbegrijpelijk dat sommige het helemaal niks vinden. Maar ieder heeft natuurlijk ze eigen smaak;).

    Ben alweer met me 5de playtrough begonnen:+. Voor die 5 euro is het echt geweldig. Kan echt niet wachten op de gewone game. Grafix vind ik wel beetje tegenvallen. Deel 1 ziet er zelfs nu nog goed uit. Maar ik ga er maar vanuit dat, dat helemaal is opgelost in het gewone speel.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb hem gister al gedownload.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit is maar 827 mb :) Ik ga er vanuit dat het volledige spel gewoon beter eruit ziet en zoniet, ach zolang ik wapens kan combineren en zombies kan afslachten ben ik blij8)
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind de trial heel ok, ik moet nog veel meer ervan spelen maar het valt me niks tegen. In co-op lijkt het me echt geweldigggggg!!!!!!

    Maar even een vraagje, ik kan tot nu toe alleen maar de knuppel en spijkers combineren , verder zie ik genoeg andere objecten met een blauw icoontje, en dat betekent toch dat ze te combineren zijn? Emmers, Whiskey, noem maar op...maar niks lukt me nog. Maybe kan het in de demo niet.
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Jah, die dingen kun je combineren. Je hebt gelukkig maar 1 item van alles nodig. Als je bijvoorbeeld die Drill Bucket maakt heb je maar 1 emmer en 1 boormachine nodig, terwijl er 3 boormachines inzitten :+. Probeer het eens, een emmer en een boormachine (boormachine ligt wel ergens in het safehouse).
     
  14. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Alstu

    Trouwens de laatste van hierboven is echt geweldig:D
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2010
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vond ook ergens een magazine waarbij je zelfgemaakte wapens 3 keer langer meegaan. Moet je die dragen, en dan de peddel kettingzaag combo doen! Dan is t echt lachen, anders gaat ie zo snel stuk...
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    http://forum.xboxworld.nl/newreply.php?do=newreply&p=3925123

    Zeker, die vond ik echt stoer! Die Cone + Spray is ook strak, een gigantische toeter :+.

    Foto van 'mij' met bierhelm en mooi jurkje! Vond ik ook wel stoer trouwens, een helm die je hp geeft :D

    [​IMG]


    @Hierboven:

    Ben wel blij dat die boeken er weer inzitten, in DR1 kon je het hele spel gewoon completen met de kettingzagen van die clown als je de 3 boeken had!
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2010
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    OMFG...die emmer met drilboor. Nou die is gestooooooooooord zeg, geweldig. Mijn broer zei net, jezus man...twee minuten en je bent door die demo heen. En toen zei ik , dude, je moet gewoon lekker al die zombies gaan mollen, en de meest idiote combinaties van objecten maken, dat is de kracht van de game.

    Damn, deeltje 2 met co-op begint me nou toch wel HEEL erg vet te lijken.
     
  18. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Pijl en boog vind ik ook best wel vet.
    Lekker op een busje gaan staan en dan al je slots vullen met hetzelfde wapen:D
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Hebben jullie het over de demo of volledige game? Want chainsaw en pijl en boog ben ik nog niet tegengekomen en een paar andere objecten van Wildstylez post ook niet.

    En zie je veel verschillende locaties in de volledige Case 0? In de demo kun je ook alle combinaties uitproberen, had ik niet verwacht :)
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2010
  20. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Chainsaw zit in ieder geval wel in de trial:
    In die winkel met allerlei klusgereedschappen, beetje rechtsonderin de map.

    Ik heb me gisteren in ieder geval erg vermaakt met de trial, mocht ik nog eens 400(P) overhebben, dan koop ik hem wel:)
     

Deel Deze Pagina