Oke, ik wil er wel vanaf omdat ik inmiddels al die pack heb waar de uitbreiding ook in zit. Die doos neemt veeel ruimte in . Werkt die headset wel 100% bij jou? Na 3 - 5 x gebruiken was die van mij stuk en moest ik er een nieuwe jack aanzetten..
Hey, Ik heb hier nog wel wat merchandise liggen. een Devil may Cry 4 T-Shirt maat XL geloof ik. Conquer live & Reloaded Sleutelhanger. GTA Sanandreas Dobbelsteen. Dat is zover ik op moment nog weet wat ik heb Stuur maar een PM als je er interesse in hebt
Ik zal zo even een foto maken, maar het is in iedergeval deze: Weetniet hoeveel je er voor over hebt? Denk wel dat ie door de brievenbus past dus dan kan hij wel met de gewone post
Ja, heb wel interesse voor 15 incl. Je plaatje doet het jammer genoeg niet. :{ Heb je een foto van die dobbelsteen?
Deze is het: http://playstationlifestyle.net/wp-content/uploads/2009/05/prototype-alex-mercer-figurine.jpg
Heb je interesse in een SNES met Superscope, 2 controllers en diverse games ( dacht tussen de 8/14 games , waaronder Supermario Allstars & Streetfighter 2 & Killerinstinct incl. limiteerde killerinstinct music cd, Super gameboy adapter ), Originele doos van alle spullen aanwezig.
Ik heb de volgende goodies te koop (of te ruil tegen PS3 games) Een shirt van Motorstorm 2 (XL) Een vest van Motorstorm 2 (XL) Een boek van Gears of War 2 (Beneath the Surface: An Inside Look at Gears of War 2) [Prototype] beeldje (nog in verpakking) (heeft in de zon gelegen, verpakking is een beetje verkleurd, beeldje zelf niet) [Prototype] Strip [Prototype] Artbook 2x PES 10 zweetbandje 2x PES 10 sleutelhanger PES 10 notitieblok PES 10 shirt (XL, ongedragen) Tom Clancy's HAWX Pilot Manual FUEL lichtje (een beetje een flut ding om eerlijk te zijn ) Tom Clancy's Endwar Shirt (ongedragen) (heeft ook in de zon gelegen, dus er zit een grote verkleurde vlek op Ziet er niet echt mooi uit. Gaat weg tegen minimumprijs) 2x LittleBigPlanet poppetje (een is iets groter dan de andere)
Heb volgende limited edition. WAt heeft u ervoor. > lost planet 2 limited > Tomb raider Underword limited > Dragonball raging blast Limited
weet niet zeker of't onder merchandise valt, maar ik heb nog een CoD MW2 en een COD WAW strategy guide liggen ,welke zo goed als nieuw zijn (geen ezelsoren/ vouwlijnen of beschadigde kaft oid)
Ik heb ook volgende: > tekken art book > Teken arcad stick > Splintercell strip art book + Bonic disk + Beeld