Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ben benieuwd of je in manager mode ook super veel te besteden hebt bij Vitesse:+

2. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja in fifa 11 heeft Vitesse het hoogste transferbudget in de erediviside.

3. Spartacusss NL

Leuk Bevonden:
    0
    EXCLUSIEF - Het ziet er naar uit dat De Grote Vier (Arjen Robben, Wesley Sneijder, Robin van Persie en Rafael van der Vaart) ook in FIFA 11 tot de beste spelers van Nederland behoren. Naar verluidt krijgt Robben de hoogste score toebedeeld; de vleugelspeler van Bayern München krijgt waarschijnlijk 87 XP-punten. Sneijder (86), Van Persie (85) en Van der Vaart (84) completeren de top vier van de beste spelers uit Nederland.
    In totaal lijkt het erop dat EA veertien Nederlanders van een rating die tachtig of hoger is heeft voorzien. Tot deze groep spelers lijken Edwin van der Sar, Maarten Stekelenburg, Dirk Kuyt, Klaas-Jan Huntelaar, Clarence Seedorf, Ruud van Nistelrooij, Mark van Bommel, Eljero Elia, Nigel de Jong en John Heitinga te behoren. De grootste talenten van Nederland zullen Ibrahim Afellay, Ricky van Wolfswinkel, Michel Vorm, Gregory van der Wiel, Jeremain Lens en Siem de Jong zijn.

Als we de naam Michel Preud'Homme laten vallen, denkt ruim 90% van de bezoekers aan de huidige trainer van FC Twente. Wat de huidige generatie echter vergeet is dat Preud'Homme een glansrijke carrière als speler kent en vroeger tot ‘s werelds beste keepers behoorde. Dit is dan ook de reden dat EA Sports de Walloniër in het FIFA 11 Classic XI team heeft opgenomen.
    Met rugnummer 30 om de schouders is het in FIFA 11 mogelijk om met de 58-voudige international te spelen. Preud’Homme, voormalig speler van Standard Luik, KV Mechelen en SL Benfica, zal in het Classic XI team een overall rating hebben van 89. Naast Preud'Homme zal het Classic XI team een kleine update krijgen. Zo hebben wij al acht nieuwe spelers ontdekt! Binnenkort meer nieuws!

Bron Fifavoetbal

Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Nu hopen dat de toppers in de Eredivisie, die ook goed hebben gepresteerd op het WK ook een rating van minimaal 80 krijgen.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En dat weet meneer omdat?

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Matig dat van der Wiel geen rating van boven de 80 heeft, waarschijnlijk zullen 8 Engelse backs een rating van 83+ hebben terwijl 7 daarvan minder dan van der Wiel zijn (imo).

Wel grappig van Preud' Homme als keeper 8)

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz dan zal afelay wel weer duur worden als hij als een van de talenten word gezien. in 10 was hij nog goed te betalen voor een nederlandse top club (feyenoord ajax, enz) met een goed salaris maar het zou me niet verbazen als hij oppeens 25 tot 30 miljoen gaat kosten en dus alleen in de buitenlandse league te kopen is.

Zelfde als higuan. Heerlijk om die al in je eerste seizoen te hebben maar hij zal nu wel oppeens een salaris van 3 ton per week hebben netzoals alle andere top spelers zodat je je eigen top moet verkopen om hem te kunnen kopen. vond de prijzen niet echt realistisch in fifa 10 of ik moet iets over het hoofd hebben gezien!

8. Spartacusss NL

Leuk Bevonden:
    0
  9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
  10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik snap het wel van de 'Fantastic four', alleen had Sneijder ook wel 87 mogen zijn IMO.

Edwin van der Sar, Maarten Stekelenburg, Dirk Kuyt, Klaas-Jan Huntelaar, Clarence Seedorf, Ruud van Nistelrooij, Mark van Bommel, Eljero Elia, Nigel de Jong en John Heitinga boven de 80? Alleen Eljero Elia vind ik niet echt boven de 80 waard, maarja. Raar dat Afellay niet 80 heeft.

Die talenten zijn wel leuk, kloppen opzich ook wel. Afellay, Wolfswinkel, Gregory, Lens en Siem de Jong. Wel raar dat Afellay niet boven de 80 heeft, in FWC had ie nog 81. Maarja, komen nog wel updates ofzo.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zal wel een code zijn die je krijgt bij de game als je hem koopt, net zoals de VIP code bij BF2 en Cerberus bij Mass Effect 2. Dit om de tweedehandse markt tegen te gaan.

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Van Aernhem natuurlijk.

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Nee echt een pre-order code ;)
    Als je de game dus nu koopt kun je al beginnen met je eigen team maken. Anders moet je wachten tot 30 september :)

14. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw gameplay filmpje.

15. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Die was al gepost. Ik vind die goal wel mooi trouwens van Kaká.

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Uhm, ik heb hem gepreorderd en ik heb niks binnen :'-(

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Dat staat op de site van EA als je met dat Creation Centre aan de gang wil :)
    Don't blame me! :+

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ligt gewoon aan Mediaoffer, heb ze even geemaild en ze hebben geen preorder codes. :p

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Het oogt allemaal wel iets rustiger. Misschien omdat een pass met LB+A niet meer zo effectief is.

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    vind je? ik vind het maar getik heen en weer.. ik zie echt weinig verschil met zijn voorgangers..

Ik wacht gewoon naar een goede demo ik ben nog niet overtuigd genoeg of ik hem moet preorderen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina