Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Nou, hij doet het dus toch niet, ik heb die hele licensetransfer gedaan etc, maar hij loopt toch weer vast als ik de harde schijf heb geselecteerd. Deze harde schijf is dus van de oude xbox, daar staan alle downloads nog op, nu heb ik die op de nieuwe xbox gezet, de downloads opnieuw gedownload, maar die komen dus van deze hdd en zijn nu naar deze hdd gedownload, maar hij loopt weer vast nadat ik ingelogd ben en de hdd selecteer.

    Ik heb vanmiddag ook Band Hero erin gedaan en gespeeld, weet niet of dat nog invloed heeft, want ik dacht dat hij het gister wel deed na die license transfer, maar dat heb ik niet uitgebreid getest, maar toen kon ik wel een tijdje spelen nadat ik de hdd had geselecteerd en meestal loopt hij meteen al vast als hij zoekt naar downloadable content of vlak daarna.

    Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Want ik wil toch erg graag nog Guitar Hero 5 volledig kunnen spelen. Het spel zelf loopt dus niet meteen vast, maar pas na kiezen van account en opslagmedium.
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Iemand die me kan helpen? Ik wil graag nog GH5 kunnen blijven spelen voor de gitaarsongs en ben ook van plan een drumkit te kopen.
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    misschien kan je beter ff xbox bellen, zodat zij je stap voor stap hier doorheen kunnen helpen.
    Van die licentie overdracht weet ik zelf niks.
     
  4. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 'probleem' met de Music library.. Als ik mijn MP4 met usb aansluit op de Xbox 360 (S) dan 'schommelt' de muziek kwa volume niveau, dit is erg irritant, hebben jullie dit ook? edit: Met een usb stick, hetzelfde probleem.. Het intro gaat normaal 'hard' en dan als er gezongen wordt, is het net of de volume knop lager gedraaid wordt.
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Nou, ik heb Xbox gebeld, volgens hen was het een kwestie van de DLC verwijderen en opnieuw installeren, maar ook dat werkt niet, eerst leek ie het wel te doen, maar hij liep toch weer vast, zelfs al een keer bij het eerste scherm van het spel bij het zoeken naar DLC.

    Ik heb niet alles tegelijk gedaan, was de gh5 dlc alweer aan het installeren toen ik de gh world tour nog moest verwijderen en heb hem niet tussendoor opnieuw opgestart ofzo. Ook zit er een patch bij voor de dlc van world tour zodat je die bij gh5 kan spelen, installeert die vanzelf als die gedownload is? En ik kan niet alle gh5 bestanden verwijderen, want er zit ook een savegame in.

    Kan je DLC 1x opnieuw downloaden of vaker?

    (EDIT: blijkbaar vaker: Wat is het verschil tussen kopen en huren?
    Items die je koopt, kunnen zo vaak als je wilt opnieuw op je consoles worden gedownload. Dit betekent dat je deze items van je hard-drive kunt verwijderen en weer kunt downloaden als je ze weer wilt gebruiken. Een paar voorbeelden van gekochte items zijn games, add-on content en thema's. Huuritems, zoals films (niet in alle landen mogelijk), zijn alleen gedurende een bepaalde periode door jou bruikbaar. Zodra de huurperiode voorbij is, moet je het item opnieuw huren als je het weer wilt gebruiken.
    )

    Anders verwijder ik alles nog een keer en probeer ik dan het spel en kijk ik of hij dan ook vastloopt, zo niet, doen ik de gh5 dlc er weer in etc. En anders moet ik Xbox weer bellen en zal ik hem wel op moeten sturen ofzo :confused:
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2010
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Nou, ik heb alle content behalve de savegame verwijderd en de xbox opnieuw opgestart, maar zelfs dan loopt ie vast.

    EDIT: Heb ook de cache geleegd, maar ook dat helpt niet, Xbox maar weer gebeld, die gaan proberen de license transfer nog een keer te doen, mss dat er daar iets fout is gegaan, dus ik hoor nog wel hoe dat verder gaat.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2010
  7. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een raar probleem:
    als ik de Xbox start doet alles het gewoon nog normaal.
    maar na een tijdje (half uurtje ofzo) geeft mijn TV aan "geen signaal" en wordt het beeld gewoon weer zwart. het is niet elke keer maar wel vaak.
    dus dan doe ik mijjn Xbox uit en doe ik hem weer aan, geeft ie weer geen signaal. hoe kan ik dit verhelpen?. ik heb de nieuwste versie voor de Xbox slim
    ik heb wel al mijn HDMI kabel erin en eruit gedaan maar dat werkt niet
    ik heb ook gwn de HD component erin gedaan maar dat werkt ook niet
    alleen de rood-wit-geel kabel doet het (die ik bij de xbox arcade kreeg)
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2010
  8. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je het met een andere tv geprobeerd :)?
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    probeer s een andere hdmi kabel
     
  10. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA IV loopt bij mij om de paar seconden/minuten even vast. Dat vaslopen duurt maar iets van 1 seconde maar het is vet irritant, het is nog wel een nieuwe xbox 360 slim :mad: Hij disconnect zich ook van xbox live.. tijdens het spelen misschien heeft dit iets met de kleine 'vastlopers' te maken? Edit: Vorige week nergens last van gehad..

    EDIT: Probleempje opgelost door de game even opnieuw te installeren op de HDD, en andere kleding aangetrokken op GTA :)
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2010
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Je had gewoon een smakeloze outfit aan en de xbox wilde niet dat jij je online belachelijk ging maken door zo rond te lopen! lol!
     
  12. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol :) Ja ik denk het ook, was een of andere ziekenhuis missie in GTA, en na die tijd had ik een doktersoutfit aan. 8) Het lag trouwens niet aan de outfit, en het herinstalleren. Hij had heletijd een disconnect, hierdoor zou hij waarschijnlijk weer opnieuw proberen aan te melden? En vandaar de kleine 'vastlopers', maar vandaag helemaal geen last meer van gehad :)
     
  13. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de Xbox Slim en tot vandaag geen problemen gehad.
    Mijn xbox kan ineens geen een speel meer lezen.
    Als ik een spel er in doe hoor je een irritant geluidje, nadat dit voorbij is blijft er staan: Open try.
    Iemand advies?
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan zal je discdrive wel defect zijn. Heb je het al geprobeerd met film DVD's? Als dat niet werkt zou ik de klantenservice bellen van Microsoft. Als het goed is heb je nog garantie dus kan hij dan gerepareerd worden.
     
  15. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb via support op hun site een reperatie verzoek ingediend.
    Dit is ook goed toch?
    Weet iemand hoelang het kan duren voor mijn Xbox weer in goede staat is?
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wacht even op een mail, daarin wordt alles als het goed is uitgelegd. De reparatie zal ongeveer een week á 1.5 duren.
     
  17. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft er iemand problemen met zijn USB stick waar profile en saves opstaan? Ik heb al twee keer gehad dat mijn profile corrupted was en moest recoveren, nu ook mijn Borderlands save corrupted. :mad:
     
  18. Xstex

    Xstex Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Refurb speelt KOPIE af...

    Hallo Allemaal,

    Allereerst hoop ik dat ik in het juiste topic post, zoniet laat het me gerust weten.

    Uiteraard heb ik ook een probleem (gehad), ik heb een elite xbox opgestuurd naar MS want die had een E74 melding, de dame die ik sprak zei dat je meestal je eigen xbox terugkreeg in goed vertrouwen heb ik mijn elire opgestuurd, precies een week later krijg ik een andere xbox terug; ook een elite maar niet mijn eigen, nou schijnt dit normaal te zijn alhoewel ik mijn eigen terug wil maar toe maar. Ik sluit dat ding aan en voila hij doet het. Prima ook ziet dat ding eruit als hij uit een boeren hooischuur komt zoveel stof zat erop. Vervolgens test ik een gam die doet het ook, een maat van me had een kopie van een game bij zich en zegt laten we die er eens in stoppen, prima... en wat denk je? Hij speelt gedownloade games af. Ik begrijp dus dat menigeen hier blij mee zou zijn maar ik niet! Ik wil niet gebanned worden enzo. Ik bel met MS na een uur aan de telfoon gezeten te hbeen konden zij mij garanderen dat ik nooit gebanned zou worden als ik niet met kopien op Live zou gaan. Mijn punt is, ik krijg gewoon een xbox die niet goed is nagekeken van ze terug waar dus geflashte firmware op staat, de dame van de MS klantenservice zei tegen mij dat sommige drives dat kunnen... dit lijkt me echt vreemd natuurlijk, volgens mij heb ik een Benq drive erin liggen. Ze zeiden dat ze me hierover terug gaan bellen maar het zit me niet lekker ik heb de xbox ook niet gebruikt sinds ik hem 2 dagen terug heb ontvangen.

    Mijn vraag is maak ik me terecht zorgen? Want ik weet niet beter dat je bij een E74 een nieuw moederbord krijgt, en als mijn huidige elite backups kan afspelen dan staat de drivekey gepaired met het moederbord wat dus betekent dat ik gewoon een brak moederbord heb wat nooit door MS is nagekeken omdat ze dus anders dit wel hadden ontdekt gemerkt. Wat zouden jullie doen, ik wil gamen maar anderzijds wil ik eerst dat MS dit voor me oplost.

    Het is toch te bizar dat dit kan???

    Gr
    Xstex
     
  19. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon bellen en volhouden dat je een andere wil waar niet mee gerommeld is. Want met de volgende update ga je een ban krijgen als je deze besluit te houden.
     
  20. Xstex

    Xstex Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor je advies! Ik wil deze unit echt niet houden... vertrouw hem niet, en een ban heb ik geen zin in!

    Heb net weer gesproken en het onderzoek is bezig... duurt zo'n 5 dagen zeggen ze. Afwachten maar weer....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina