Project Natal/ Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hayabusa halo, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Zal wel door instellingen komen maar het mikken ging veel te ongemakkelijk.
    Wat ik ook wel vind is, je bent zo bezig met motion control, maar bijvoorbeeld herladen is dan weer met een knopje. Maak daar dan ook een beweging van ofzo..
    Ook hadden we last dat de PS Eye te ver boven op de tv stond waardoor mijn vriendin die niet zo groot is haar arm helemaal naar boven moest doen zodat de move herkend werd.

2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    [yt]ggyxkal4-6c[/yt]

3. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is prive:'-(

4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    [GT]703804[/GT]

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wtf, ik had alleen de titel gelezen eerder vandaag, blijkt je 360 ook op die regio te moeten staan.....

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Waarom zou je perse Engels willen spreken als het ook gewoon in het Nederlands kan..?

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Omdat dat juist niet kan.

Ook heel apart dat het zelfs voor Canadezen niet werkt. Gelukkig ga ik het sowieso niet halen.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is helemaal bizar inderdaad, de hele UK kan wel (dus schotten, noord-ieren, welschmen en cockney's) maar Canadezen (Die volgens mij een stuk verstaanbaarder engels praten) niet.

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Oh zo, dat is idd wel weer een grote fail |:-. Was in het begin wel enthousiast over Kinect, maar dit wordt volgens mij de grootste flop van Microsoft tot nu toe...

11. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    fail!

als ik mn order niet al had gecancelled, dan had ik dat nu ogenblikkelijk gedaan.

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ze moeten echt is van dat region shit afstappen, is met in-game taal ook al zo.
    Half nederland moet al z'n Xbox op UK hebben om normaal te kunnen gamen :+ nu de andere helft ook nog's een keer om de voice input van Ktintecitentctt...NATAL te kunnen gebruiken.

Mja het kan iig niet veel erger meer worden, toch...?

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, wat kansloos. Vind het echt totaal niet erg dat de Nederlandse taal niet wordt ondersteund, maar dat je dan die hele voice-optie niet kan gebruiken is belachelijk

14. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Dus als hier in 2011 de update uitkomt voor voicerecognition moeten wij bij bijvoorbeeld de nieuwe Ghost Recon roepen 'ga, ga, ga!' ipv 'go, go, go!'? Komt nogal kneuzig over. :x
    Sowieso heel deze actie van Microsoft is weer kneuzig. :emo:

15. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    :):

Waarschijnlijk kan je gewoon kiezen. En daarbij heb ik mijn de locatie van de Console toch op USA staan, zo heb je ook geen gekloot met Nederlandse ondertiteling in sommige games;)

Hoooooooo, lees het artikel net even. Dus je kan, ook al spreek je vloeiend Engels (ik zit op tweetalige school dus geen probleem voor mij), kan je als nog niet voice recognition gebruiken? :emo: Beter kan je dat fixen door de regio van je console aan te passen.

Laatst bewerkt: 1 sep 2010
  16. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is dus idd de kneuzige actie van MS. :+

17. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik erger me daar altijd ontzettend aan. Vooral als het gaat om software willen de meeste bedrijven om een of andere vage reden precies kost wat kost je ter wille zijn/irriteren met vage Nederlandstalige versies. Dat je het dan niet eens kan veranderen is gewoon te gek.

Zoals de jaarlijkse billing renewal mails van Microsoft & vroeger zelfs marketplace(!) in het Frans, nog erger in Belgie aangezien dat ze Vlaanderen maar gewoon Frans beschouwen en je dat nergens kan aanpassen. Gewoon (overal) een Engelse optie, niet meer, niet minder MS, dank u!

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon je locale van je Xbox360 op UK zetten, ben je er vanaf.

19. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ja inderdaad, al lang gedaan, maar dat gaat hier bij kinect dus blijkbaar niet werken.

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Laten we eerst eens rustig afwachten.
    Ik wacht tot ik eerst zelf een exemplaar in huis heb dan ga ik het testen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina