ik wil snel cold blooded pro halen, weet iemand hoe ik die zo snel mpgelijk kan halen. Zelf denk ik gewoon goed kijken naar uav en sentries en zelf javelin als secondary.
Er was toen een glitch. Als een chopper neer aan het gaan was (rond aan het draaien) moest je er op blijven schieten. Iedere kogel was toen een 'killstreak reward destroyed'. Weet niet of die nu nog werkt. Wel in Core doen want in HC gaat hij meteen kapot.
gewoon volgende pakken: RPD ATV sleight of hand coldblooded maakt niet uit eerst die ATV op een CG of attack heli schieten en daarna doorknallen met je RPD. na 3-4 helicopters heb je pro 6
ja ze kunnen allemaal, maar pavelow is wel het makkelijkste. Die blijft nogal lang kapot 'zweven'. Hierdoor kan je erop door blijven knallen
Ik heb Cold blooded pro gehaald met alleen maar dingen met me stinger de lucht uit knallen.(de laatste dan he)
Nja, je hebt ook heel veel van die youtube filmpjes waar je de meest trieste hitmarkers krijgt. Maakt hij één sicke move, krijgt hij hitmarker
Ja. Hij had net nog een throwing knife naar de andere kant van de map. Ik heb zelfs nog 2 no-scopes staan, 1tje was niet de laatste kill en niet opgenomen dus (dat was de mooiste/verste) No-scopen is echt een eitje aan het worden... lukt me nu echt heel vaak.
Ik blijf erbij dat no-scopen random is in MW2. Tuurlijk kan je de kans verhogen, maar er is nooit 100% garantie
Klopt, maar het midden van je scherm opzoeken + steady aim helpt al ontzettend veel. [yt]uRGYG1mnvqU[/yt] ^die vond ik wel grappig, door een paal heen. En aangezien ik alleen nog maar kloot met MW2 is dat voor mij niet zo moeilijk meer.
Sowieso ineffectief. Meer iets voor mensen die zich vervelen. Heeft totaal geen waarde. Misschien op close range. Longe range is alleen voor gasten die zich tof voelen dat ze eindelijk met 1 kogel uit alle ammo een kill maken en 1-22 staan en dan hun filmpje online zetten....!