1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Net de suicide mission gedaan.

    Op Morin na hebben al mijn crew members het overleeft. Wel echt balen dat toch een sterft. Hoe kan ik voorkomen dat hij doodgaat?
     
  2. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij moet loyaal zijn aan je (dus zijn loyalty missie moet je gehaald hebben) en je moet je schip volledig geupgrade hebben.
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dat was in beide het geval! :)
     
  4. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan kan je hem bij die missie nog de verkeerde taak hebben laten uitvoeren, dat kan soms ook nog er voor zorgen dat er iemand dood gaat.
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    [yt]GnH0p6p03hU&feature=sub[/yt]
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Niceeeeeeee! Zit nog te twijfelen of ik nu punten haal of nog even wacht, heb geen haast.
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Het is me al gelukt. Ik heb Morin deze keer meegestuurd met de crew terug naar de Normandy. Eerst liet ik de crew ( dokter ) gewoon doodgaan.

    Ik ga nu opnieuw beginnen op Insane. Wel met een nieuw character. Ik was eerst een vanguard en ga nu als infiltrator spelen.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Sentinel gast: Hoe vaak moeten ik en Vegeta dit nog zeggen. :+8)
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat sentinel? is die beter dan infiltrator?
     
  10. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Laat iedereen nou eens lekker spelen wat hij zelf wil :F:

    Infiltrator werkte bij mij op Insanity in ieder geval erg lekker. De Cloak-ability heb ik erg vaak gebruikt om lastige situaties te overwinnen (bijvoorbeeld ruimtes met veel sterke vijanden die dicht bij komen (Krogans o.a.). Teammates zijn dan al snel dood, vijanden komen dichtbij, ik cloak, ga naar de andere kant van de kamer en kan weer lekker schieten. Met andere classes lijken dit soort situaties mij een stuk lastiger) en je krijgt er ook nog eens een flinke damageboost door (volgens mij +75% op hoogste niveau: één Collector met volle barriers is met een headshot dood!). Disruptor Ammo kan je ook heel vaak gebruiken (zo'n 3/4 van de tegenstanders heeft shields of is synthetisch), net zoals Incinerate (werkt erg goed tegen health als je niet te lang uit cover kan komen en het geeft flink wat damage tegen Armor). Ook de 'bullettime' als je door je sniper kijkt is een leuke bonus. Cryo-ammo is alleen volstrekt nutteloos (advies: geen punten aan spenderen) en AI hacking kan je maar heel af en toe gebruiken (advies: 1 punt aan spenderen, zo kan je ervoor zorgen dat de teammates van je slachtoffer hem lekschieten). Infiltrator is dus een zeer goede keus.

    Een Sentinel heeft ook wel een aantal goede krachten (Overload, Tech armor en Warp), maar heeft naar mijn mening minder voordelen dan een Infiltrator. Daarnaast heb je ook niet echt een handig wapen als een Sentinel (alleen maar SMG en pistols), waardoor je meer op close-range bent aangewezen dan een Infiltrator (en close-range is op Insanity niet echt lekker). Maar Sentinel is absoluut geen verkeerde keus om Insanity te doen.

    Edit: Whoeps, zou ik bijna Liara vergeten. Trailer ziet er leuk uit, hopelijk zit er genoeg content in om de prijs te rechtvaardigen (waar ik eerlijk gezegd aan twijfel).
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja op Insanity wel, maar zoals oeloeimanu al zegt moet je het uiteindelijk zelf weten.

    Mocht je toch interesse hebben, dan kan ik je nog een samenvatting sturen die ik van Vegeta heb gekregen. ;)
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Doe maar. *)

    @oeloeimanu: Precies, ik probeer eerst infiltrator, mocht het echt niet lukken kan ik altijd nog een ander pakken.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    PM. ;)
     
  14. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Gisteravond Insanity uitgespeeld. Viel me eigenlijk erg mee. Had wat horrorverhalen gehoord over onmogelijke stukken, maar daarvan weinig gemerkt. Sentinel (imported lvl 48 ) met squard warp ammo. 90% van de tijd nam ik Miranda en Zaeed mee. Zaeed boven Grunt vanwege sniper en heavy inferno grenade. Soms Garrus ipv Zaeed als er veel geth waren. Heel soms Thane als ik nog een derde heavy warp nodig had, al was dat maar één keer.

    Het begin is even lastig, dat wel, maar als je het een beetje handig aanpakt, groei je vrij snel. Meeste moeite uiteindelijk misschien nog wel gehad met Kasumi haar missie.

    Neemt niet weg dat het een geniaal spel is. Hoeveelheid dialoog is om gek van te worden. Paragorn/Renegade keuzes geven soms echt andere wending, al valt het effect over het algemeen wel mee. Raarste blijft nog dat je seks hebt met aliens. Ik bedoel: waarom hebben zij dezelfde geslachtsorganen als ze blauw zijn?
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Of: waarom spreken ze allemaal engels!:+

    Niet teveel over nadenken, hoort bij het genre.:b:
     
  16. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    De meeste soorten zijn qua bouw aardig hetzelfde. Er zijn echter wel wat verschillen, daar wijst Mordin je bijvoorbeeld ook op (dat gesprek was_O_).

    Omdat ze allemaal ingebouwde vertalers in hun pak hebben:p Dat past prima in het verhaal.
     
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zegt iemand ook in Mass Effect 2. De game salesman op de Citadel heeft het over een Batarian die via het gaming netwerk zonodig in zijn eigen taal moet spreken zonder de automatische vertaler aan te zetten.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Turians bijvoorbeeld spreken al standaar Engels. ;)
    Komt omdat: Weet je nog wat er 26 jaar ervoor speelde? :9
     
  19. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanwege de First Contact War spreken de Turians engels? Wtf8)
     
  20. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Het wordt wel vaker in de games gezegd (kan nog een gesprek met Thane herinneren waarin Shepard dacht dat haar vertaler het verkeerd interpreteerde) en in de boeken komt het best wel vaak naar voren.

    Ik heb wel vaker dat ik een post van jou nog eens moet lezen voor ik hem begrijp, maar hier kan ik echt niets logisch uit halen8) Turians spreken standaard Engels door de First Contact War (26 jaar voor het begin van ME1)?8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina