Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hier nog zo'n gekkerd! Cod5 (L)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En dan zijn de Sims en Brain training veel betere spellen dan COD, Halo, Half-life , Starcraft, Zelda noem maar op :+

Ik snap niet zo goed hoe mensen erg teleurgesteld kunnen zijn door de reveal.

We wisten toch wat we konden verwachten? Een aangepaste opgeleukte versie van MW2. En dat is volgens mij precies wat je ziet.

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zie nog een klein beetje Battlefield, ben ik de enige? :+

4. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Het is een downgrade van MW2 :mad:

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Ik zeg niet voor niets dat het ook gaat om de algemene opinie van de bladen en de sites ;) We vergelijken nu natuurlijk games met dezelfde uitgever maar een andere developer, dan is het wat makkelijker om de verkoopcijfers aan te halen toch? Dat zijn feiten, dus wat dat betreft had die dude gelijk dat IW Treyarch de baas is vooralsnog.

6. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    En een beetje Medal of Honor. Een map in die Black Ops reveal lijkt veel op een map in de beta van MoH.

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Maarja, MoH en BF lijken ook op elkaar. :+

Anyways:

Komt nog meer info aan over de killstreak (geen nieuwe info volgens mij)
    Die nieuwe game mode lijkt me wel tof trouwens, bots ook!

Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  8. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
  9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben eigenlijk best te vrede met dit alles. Ik vind de wager mode een interessante toevoeging. Het lijkt me dat het erg verslavend en leuk kan worden. Het idee dat je geld kan winnen, maar ook kan verliezen, geeft een potje iets extra's. Je gaat anders spelen, heb ik het gevoel. Het lijkt me dat je dan niet zoals Rambo gaat spelen als je maar één kogel hebt. Misschien hecht je ook meer waarde aan je points. Het kan namelijk zomaar van je worden afgepakt. Verder vind ik de CoD points leuk en de nieuwe manier van unlocken. Ook de contracts vind ik leuk om te zien. Alleen zijn dit niet zomaar challenges. De contracts veranderen om de zoveel tijd door Treyarch en er zit een tijd limiet aan (IGN). Dit maakt het alles toch wel wat spannender, IMO. Stiekem denk ik dat het unlocken nu ook meer een 'wauw/trots gevoel' zal krijgen. Al met al vind ik het goed en stel ik de CoD points en alles erom heen zeer op prijs. Het is verfrissend en ik kijk ernaar uit.

Over de graphics zou ik maar niet veel zeggen. Ik vind het spel er goed uitzien en verder ga ik het niet vergelijken met andere spellen. Ik vind het spel er goed genoeg uit te zien om er niet over te klagen, en het is niet lelijk (mijn mening!). Achja, mijn ogen zijn niet zo scherp als die van andere mensen die de kleinste details spotten...:eek:

Oh, en msischien verklaard men me voor gek, maar ik vind het toch iets RPG-achtig hebben. Je hebt contracts, wat mij toch een quest gevoel geeft (misschien gaf challenges dat bij andere mensen ook), je uiterlijk wordt aangepast door tier 1 perks (leuk om te zien) en je hebt een currency waarmee je dingen kan kopen. Nu moet je natuurlijk niet denken dat ik zeg dat BO lijkt op Oblivion oid, maar het heeft gewoon iets 'meer' voor mijn gevoel.

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Theater Mode, upload. _O_

11. Pz Truelove

Pz Truelove Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wou!!! helemaal te gek,, ben waarschijnlijk een van de weinige die echt na deze game sta uit te kijken,, al die vette shit wat je kan doen en zo,, vindt het helemaal nieuw:d

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Mijn mening is veranderd van twijfel naar.. geweldig. _O_
    Theater Mode + Geen Danger Close + Geen OMA + Customization + bots + wel degelijk andere graphics dan MW2 + enz

Vind het wel lame, ja jongens, alles over de MP wordt verteld..
    Waar zijn alle game modus dan? Tot nu toe zie ik alleen die nieuwe en TDM.
    Ik wil weten of killstreaks doortellen, of je in een party kan met Search, of je leave with team kan enz enz

Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kijk persoonlijk erg uit naar de crossbow. Dat wordt waarschijnlijk mijn meest gebruikte wapen als ik het prettig vind om ermee te spelen. Daarnaast is de ballistic knife ook niet verkeerdO-). Achja, ik ben zo gek dat een crossbow me laat omkopen...

P.S.: HE van BO is nu 67 euro bij MediaOffer voor de mensen die het ''goedkoop'' willen halen.

14. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Shit, was helemaal vergeten dat de info zou komen vandaag. Even de vorige pagina's lezen van dit topic

15. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik verwacht trouwens niet dat ik met deze game ook mezelf werk naar het maximum level (ervan uitgaande dat Prestige mode erin blijft).

16. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Zie trouwens dat de AK-74U er weer inzit. Misschien toch maar halen deze game:+

17. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm. Dat zou wel een goede reden zijn:+

18. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Flamethrowers, sniper rifles, shotguns… alles kan gecustomised worden.
    Betekent dit dat er Flamethrowers komen of begrijp ik dit verkeerd?

Wat ik vreemd vindt, is dat in het eerste filmpje dat bekend werd geschoten werd met een soort M9 en 1 kogel was meteen een kill.

Ik heb me twijfels bij deze game, maar koop het sowieso wel.

Probleem van MW2 waren toch echt de glitches en servers, aangezien deze bij WaW een stuk beter en weiniger voorkwamen, vind ik het al een geweldige game.

De Perks/Tiers vind ik wel een stuk beter, maar over de killstreaks niet.
    Het vreemde vooral vind ik zijn de dingen die je kan krijgen in de Care Package, zoals die Sentry Gun maar dan voor in je hand, dat wordt de hele tijd sprayen en dat is dus echt wat ik vervelend vindt aan de Cod versies!

BTW: Is er nog een filmpje vanaf het begin van 3 uur 's nachts, zou de hele 'show' nog wel even willen zien.

19. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe, AK-74U in CoD4 was echt ziek hoor. Was echt een gemis in MW2.

Nja, ben niet echt heel erg overtuigd van BO, maar ga hem toch wel halen denk ik. Met wat vrienden beetje spelen is natuurlijk nooit verkeerd

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Dat is denk ik onderdeel van die modus, dat de health op hardcore staat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina