Hehe ik speel altijd met schieten = B en RB=sprint. Houdt in dat ik bij beide games dus altijd moet wijzigen in het begin. Zo is het leven. Ik kijk uit naar de demo btw. Hoop weer op dat gevoel dat ik kreeg toen ik voor het eerst PES speelde: Ik kon er geen ruk van maar ik wilde maar door en door spelen om het onder de knie te krijgen.
Dat is nu nog steeds de standaard toch? Zo speel ik ook iig. L1 is natuurlijk de ultieme knop . Of was het R1? Ik ken de knoppen alleen als ik de controller in mn hand heb denk .
Snap niet waarom ze die vrije trap van Ronaldo in zo'n trailer zetten, of beter gezegd: De lelijke duik/blunder van Romero.
Ik vind het wel vermakelijk dat WENB weer zo lang off line is. Elk jaar dezelfde grap; zeggen ze weer de servers te verbeteren en in 24 uur terug te zijn en elke keer plannen ze weer te optimistisch Ze leren het nooit.
Vind de trailer er op zich wel goed uit zien. Ben erg benieuwd naar de demo, als die beetje lekker speelt ga ik echt weer serieus PES overwegen. En als die option files met volledige Premier League logo's en tenues etc. zijn te importeren zou ook al een heel verschil maken Mis PES toch wel een beetje, hoeveel tijd ik in PES 5 wel niet heb gestoken in spelers, shirts en logo's veranderen. Vond dat altijd wel leuk om te doen.
Het is inderdaad wel leuk om echte shirtjes te hebben, maar om zelf te maken ging me iets te ver . Typisch iets wat anderen wel doen, en nog beter ook .
Ach, ik zie ook dat de game nu naar de publisher's is.. Binnenkort dus goud. Kan niet wachten . Gewoon controller op PC aansluiten en gaan .
De enige reden om te wachten met het bekendmaken van de demo voor XBL is omdat hij morgen dan al komt.
Lekker, ik kan dus op 08 september aan de demo beginnen..... Zei ik toch Han? 08 september komt de demo... Niet voor iedereen, dat wist ik dan weer niet haha....