Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    De terugslag van het wapen. Dus hoeveel gaat het wapen omhoog/naar links/naar rechts/omlaag nadat je hebt geschoten. Je begrijpt dat je wapens nooit helemaal stil kan houden nadat je hebt geschoten en bij de een is het wat makkelijker om het in bedwang te houden

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, dat is wel beter dan. En ik zag trouwens in die Team DM montage video geen harriers of heli's, persoonlijk zou ik het ECHT toejuichen als die er uit zijn of gewoon heeeel erg verminderd zijn. Want zowel een chopper als harrier in MW2 vond ik zware overkill en flink irritant vooral ook.

3. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet je helaas teleurstellen Kabuto;

Dikgedrukt lijkt me kut btw

4. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Wat houd de Blackbird streak precies in?

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Thanks voor de info man, wel shit zeg. Damn, kweenie meer hoe het in MW2 zat, hoeveel tot je daar een chopper of harrier had? Ze moeten gewoon een Team DM mode erbij doen ZONDER enig voertuig, pfffffff. In het Team DM videotje zie je het echt geen enkele keer gebeuren....hmmm.

6. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    In MW2 zat er ook een barebones mode. Een mode zonder killstreaks. Neem aan dat deze modus ook in BO komt

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoop vurig dat er een 3rd person team tactical in zit, naast HC TDM is dat de enige playlist die ik speel

8. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je met Theator Mode een kill opslaan en dan op Youtube zetten?
    Of zal je hier nog steeds een Dazzle voor nodig hebben?

Ik vind btw de Red Dot een stuk beter eruit zien!

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    De ''Dot'' is trouwens customizable, voor het geval je het nog niet wist

10. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Ja weet ik, maar het ziet er gewoon een stuk beter uit, vond die van MW2 niet zo.

11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok. Nja, vind de RD er ook beter uitzien in BO. Ben ook benieuwd hoe die andere scopes eruitzien. Dacht ''Reflex Scope'' gezien te hebben ofzo

12. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ooit R6 gespeeld? Dan weet je wel wat een reflex scope is (het is niks revolutionairs).

Dit dus, zeg maar de red dot uit COD4.

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Zucht een burst wapen soortgelijk aan de m16, hoe het ook heet... ik ben niet thuis in al die termen.

14. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Geen open multiplayer bèta voor CoD: Black Ops

Er zal geen open multiplayer bèta komen voor Call of Duty: Black Ops. Dat heeft Treyarch vandaag bevestigd tijdens een presentatie van de multiplayer van de game.

Afgelopen nacht hield Treyarch een speciaal Call of Duty: Black Ops evenement om alle informatie omtrent de multiplayer van de game bekend te maken. Hier werd onder andere bekend gemaakt dat er geen publieke multiplayer bèta aan komt voor de Xbox 360 of PlayStation 3.

Eerder gingen er geruchten dat er een bèta zou komen op de Xbox 360. Deze werden gevoed door een advertentie die op Google verscheen. Treyarch community manager Josh Olin ontkent het bestaan van die open bèta nu. Wel hebben verschillende Activision studio's op de hele wereld toegang tot de multiplayer om deze te testen. Op deze manier kan Treyarch heel gemakkelijk updates uitbrengen aan de testers.

Helaas zullen gamers dus moeten wachten tot de game op 9 november in de winkels te vinden is om aan de slag te gaan met de multiplayer. Call of Duty: Black Ops verschijnt op de PlayStation 3, Xbox 360 en PC.

http://www.xgn.nl/360/nieuws/22923/geen-open-multiplayer-bta-voor-cod-black-ops/

Eindelijk een bevestiging, alhoewel ik er niet van uit ging dat we een BETA zouden krijgen. Daar was het al te laat voor. _0/

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    \o/

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Jammer dat er geen béta komt.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Serieus? Damn....dan schaam ik me nu best wel, dit heb ik nooit geweten. Ik zal dat een dezer dagen eens gaan uitproberen dan.

18. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Die mode kwam pas later met een update volgens mij.

19. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hij verving 3rd person capture the flag... Wat ik ook nogal jammer vond. Was altijd leuk om met een stelletje vrienden te doen:)

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Er is trouwens ook splitscreen online..

[yt]YAM5AZxmT_M[/yt]

Pause @ 0:32

Laatst bewerkt: 2 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina