Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik hoorde dat snipers nu standaard net zo sterk zijn als een sniper uit MW2+Stopping Power
    Scheelt wel dat killstreaks niet meer doortellen voor de volgende, toch?
    Hopelijk ook met guests!:D

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    even een vraag. Op de officiele COD Black Ops site kun je punten verdienen door lang lid te zijn, vragen te beantwoorden etc. Wat heb je daar aan? Normaal kwam je daarmee in een closed Beta

3. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ging je in rang omhoog en had je zogenaamd hoger 'aanzien' op de forums.

4. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    In MW2 zit ook gewoon Recoil, pak maar eens een SMG met Rapid Fire.

Precies, als je echt voor K/D gaat spelen verpest je het gameplezier.

De Famas zit er wel in, maar is nu volautomatisch!!

Dat maakt niks uit, want Stopping Power bestaat niet meer in BO en alle wapens hebben dezelfde base damage, dus er is geen onderscheid tussen een wapen met Stopping Power of zonder.

5. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    :lol::F:

Dat is ook echt een uitzondering. Assault rifles hebben ze goed als geen recoil, alleen de TAR een beetje.

Je Snapt het niet. Wat ik probeer te zeggen is dat Black Ops snipers de base damage die je dus inderdaad niet kan aanpassen met stopping power, gelijk is aan die van een Intervention (bijvoorbeeld) met Stopping Power. Dus buik+borst+hoofd zijn OHK en armen en benen niet.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad, dan noem je ook ff iets. SMG + Rapid Fire, allicht dat dat recoil oplevert.. :F:

7. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Feit blijft dat er echt al wel Recoil is, dat was alleen maar een voorbeeld, hoe kun je een post uit zn verband trekken |:- Dus zo'n grote revolutie is dat niet, maar ik ben benieuwd hoe erg het zal zijn in BO. Wel beetje raar dat ze op sommige gebieden juist echt naar arcade, snelheid en snelle actie gaan, en op andere gebieden naar meer realisme. Hopelijk is het nog goed gebalanceerd dan.

Ik snap het prima, je kan niet vergelijken omdat de ene game Stopping Power heeft en de andere game niet, dat zijn appels en peren, je kan bij BO alleen kijken of een wapen een OHK kan veroorzaken of niet. Daarnaast is er geen Stopping Power, dus kan iedereen elke combi van Perks kiezen zonder dat een deel van de spelers een krachtiger wapen heeft dan een ander deel, de verhoudingen tussen spelers met hun wapen blijft dus hetzelfde, of het nou wel of geen OHK is.

8. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    :F: Laat maar.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Veel recenter dan CS noem ik GoW (1 dan wel).

Dat spel was ook super gebalanceerd omdat iedereen met hetzelfde begon en je wapens op kon pakken in de map.

Left 4 Dead is ook een super goed gebalanceerd online multiplayer. Maar dat is meer een teamwork zombieslachtspel :+

10. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Tss, kun je wel zo getergd reageren, alsof jij de grote filosoof bent die slimmer is dan alle anderen en de hoop heeft opgegeven zijn kennis te kunnen doorgeven omdat anderen daar te dom voor zijn, maar ik vind het nogal een zwaktebod.

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    @Averagegamer

Wouw5 zegt dat de sniper(zonder stopping power) in BO net zo sterk is als in MW2 wanneer je bijvoorbeeld een Intervention hebt mét stopping power.

De "base damage" van een sniper in BO is gewoonweg omhoog geschroefd in vergelijking met COD 4 en 5. Normaal gesproken zou je alleen een OHK met een sniper krijgen bij de borstkas en hoofd(zonder SP), nu dus ook wanneer je op de buik zou schieten(wederom zonder SP)

Laatst bewerkt: 3 sep 2010
  12. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, nog een keer dan maar, nu met een illustratie:

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dus voor snipers zal het er alleen maar leuker op worden en voor de mensen die zich ergeren aan snipers...zullen zich nog meer gaan ergeren?

14. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Nee. Zo'n beetje iedere sniper in MW2 gebruikt Stopping Power en zij die het niet doen kunnen je toch maar weinig maken, dus er zal maar weinig veranderen.

15. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Met mw2 hoef je ook niet perse in iemand hoofd te schieten, zonder stopping power, om diegene te killen.

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38

Éen ding is zeker, dit spel is ontzettend goed gebalanceerd. _O_

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Nou dat ontzettend goed gebalanceerd, moeten we nog maar zien. Ik hoop het wel maar, MW2 zou dat ook zijn werd er in het begin geroepen. En we weten allemaal hoe dat is afgelopen!

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb het niet over dat stukje dat ik extra quote, maar over alles wat er in dat artikel staat.
    Of wist je dat al ? :+

Als ze nou het autotje naar een 5 killstreak zetten en de WA2000 vervangen, dan vind ik het helemaal goed. :)

19. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Mwa ik zie niet zo veel in dat autotje :p
    vind hem wel goed staan zo op 3 killstreak
    .1 kunnen de noobs ook eens een extra killkrijgen :p
    .2 als er een vieze camper ergens binnen in een hoekje zit rijd je er mooi ff heem met dat ding en boooom :)
    .3 ding knalt niet zo hard dus denk maxmaal een triple er mee te halen en hij telt toch niet mee voor de volgende streak dus wat fuckt het
    .4 je kan hem als een soort uav gebruiken ff kijken waar iedereen zit :p

conclusie dat ding valt best wel mee :+

20. White Muscle

White Muscle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja opzich vind ik het wel een toffe killstreak.
    Gewoon met je hele team allemaal een autotje sparen en een RC race houden:lol:.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina