Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Hoe weet je dat ? 30 missions is dat zonder chapters dan want dan zou wel leuk zijn voor het weer.

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hoe hij dat weet? Volgens mij gaat het hier meer om een principekwestie. Je brengt een game uit, die naar het het schijnt geen overdreven lange single player heeft, om erg kort daarop met een betaalde 'uitbreiding' te komen die dertig extra missies bevat. Wat klopt hier niet? Juist. Die dertig missies lagen al lekker op de plank, wachtend tot mensen de singleplayer uitgespeeld hadden en snachtten naar meer. Zal ze waarschijnlijk nog lukken ook.

Zelf heb ik het spel (nog) niet. Pik hem wel ergens op als hij voor een paar tientjes in de schappen ligt. Niet dat ik twijfel aan de kwaliteit ervan, gamen staat hier de laatste tijd op een wel erg laag pitje.

3. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Maar je speelt wel iemand anders maar het zal wel. Hoop dat we die DLC van de ps3 nog krijgen en die anderen DLC.

4. Ryaden

Ryaden Bezig met: FIFA 10

Leuk Bevonden:
    0
    Het punt is, de meeste mensen zeuren om die DLC, maar uiteindelijk komt het erop neer dat ze hem toch kopen...Denk je dat 2K het dan wat boeit ofzo... Ze weten toch wel dat hun DLC wordt gekocht. Daar hoeven ze sowieso niet bang voor te zijn met zo'n spel als Mafia 2. Ik ken geen ander mafia spel dat zo goed in elkaar zit als deze.

En ja, ook ik vond dat het spel een beetje te vlot was uitgespeeld.

Even terzijde, komen er ook nieuwe achievements voor de DLC? Anders hoef ik die DLC niet eens.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    DE DLC voor de PS3 heeft trophies dus dan zullen er vast oo achievements zijn. Maar waarom zou je de DLC niet willen hebben zonder achievements, daar wordt de gameplay toch niet beter of slechter van?

6. Ryaden

Ryaden Bezig met: FIFA 10

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar ik vind het leuker om achievements te halen :) Zit er iets extra's aan. Vind ik bij alle spellen. Ik doe het tock ook een beetje voor de achievements.

EDIT: En ik vind dat achievements net het beetje extra geven. Met die achievements moet je meestal dingen doen, die je normaal niet zou doen. Ik vind dat je dan net iets meer uit het spel haalt dan zonder. Dat is althans mijn redenatie van de spellen van de laatste tijd.

Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Man, probeerde net een Taxi en een pickup truck in de car wrecker te stoppen. Één auto verkocht 'ie en nu tript de machine. Hij wil niet meer open en dat ding bonkt als een gek. 8)

8. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Ze mogen ook wel die packs te koop zetten waarbij je 2 voertuigen krijgt want dat is wel handig voor me garage.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die muziek in Mafia 2 is echt tof! Heerlijk. Zelfs me ma kwam in me kamer en keek met bewondering naar de game. Ze dacht eerst dat het een film was, hahaha.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Niet veel mensen posten in dit topic op het moment, of ligt dat aan mij?
    Anyways, ben nu op 23% met 03:49 uur.
    Zit nu in de gevangenis, echt vet! Deed me zo erg denken aan The Shawshank Redemption, haha.

Nu maar stoppen, en morgen weer verder gaan. Toffe game.

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik probeer ook altijd voor zoveel mogelijk achievements gaan, maar de enige 2 achievements die me echt 0,0 boeien in deze game is de alle Wanted Posters en alle Playboy's achievement. Dus het word een 920(G) game. :9

@ Daz, de muziek is echt een groot pluspunt inderdaad, gewoon heerlijk om tijdens het cruisen die vette oldskool muziek te horen. _O_

12. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een @^*(#%@#%^ level die chapter 14 zeg... man ik ben wel 20x dood gegaan en ik speel op medium.

13. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    One of the biggest appeals that Sony and 2K pushed for Mafia II was the exclusive DLC the PS3 version would receive. Titled 'The Betrayal of Jimmy', the first batch of DLC is currently available on the PS3 for $9.99 or free in the case of the game for buyers. The second batch of content, 'Jimmy's Vendetta' is set to release on PS3, Xbox 360, and PC but it looks like exclusive PS3 chapter, 'The Betrayal of Jimmy', will be coming to the Xbox 360.

Though no confirmation of a plan to do so has been stated by 2K, a leaked image shows the two content packs on the Xbox 360. A tipster sent us an email with a couple images of both DLC packs on the Xbox 360, which suggests the content may not stay PS3 exclusive for much longer.

The two images can be viewed in the slideshow. At this time, there is no confirmation of the content coming to Xbox 360, so this is a rumor for now.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Veel van de mensen met de game hebben hem ondertussen al uit, denk ik.

15. Rocaa

Rocaa Tazzzz

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game net uitgespeeld. Snap de reviews niet, vind de game toch echt geniaal. Een 9 zal op zijn plaats zijn. Nu nog even wat achievements halen en wachten op de DLC.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ah wat was die scene in die auto met Joe en Eddie geniaal. Heb me kapot gelachen. _O_
    En die nieuwe muziek (Rock & Roll) die je krijgt als je uit de bak komt is ook vet. Veel nummers herken ik van me opa's oude platen, toevallig!
    [yt]-r8firAjd0o[/yt]

17. White Muscle

White Muscle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vond ik inderdaad ook erg tof ja.
    Een van die vele mooie details van deze game.

18. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb de game gisteren uitgespeeld...
    en ik vind de laatste missies niet geweldig, al die shoot-outs weer (GTA IV flashback)...
    En het einde vind ik echt heel erg slecht. Ik kan de review scores nu wel begrijpen.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Reed net een stukje rond voor een missie, kwam ik dit tegen! 8)

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, ik kwam ook een keer een truck zo tegen midden in Chinatown. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina