Net ff de aflevering gezien op RTL Gemist, damn dit moet ik vaker zien . Als je Little Princes zo ziet is ze eigenlijk best een mooie meid. Whaha en Sniper die Barbie afwees.
Je vergeet er nog bij: 'Ik ben eigenlijk gewoon een sletje' ^^ en deze: "ik ga 3, nee minder, 4 keer per week naar de zonnebank"
Ik heb het ook gekeken. GEWELDIG. Wat een gasten. Die Joker, die staat daar alsof hij zo breed is als een bodybuilder. Hij staat daar echt alsof hij zwaar opgepompt is van de spieren. Hilarisch. Dat mannetje denkt echt dat hij zo breed is dat hij verticaal een deur door wil gaan omdat hij bang is dat hij er horizontaal niet doorheen past. Die grieten vind ik echt te vies om aan te pakken. Die druipen 24/7 van geilheid of van de zaadlozingen van gasten. Die zijn de hele dag geil. Dat is niet zo erg, maar je kan er zo verdomd gemakkelijk overheen dat het gewoon eng is. Prachtig programma overigens, ik ga echt helemaal stuk als ik ze zie.
Vast wel, je moet het gewoon niet zo serieus nemen. Die enige die echt voor lul staan zijn zij zelf. Het is gewoon zielig dat je uberhaupt zo op televisie wil verschijnen. Daar mogen wij van genieten. Er moet meer gelachen worden in de wereld en die sjonnies zorgen dat ik donderdagavond iig een kleine 20 minuten kan lachen. Die zit alvast in de pocket. Zou een van hen misschien gamen en hier een forumlid zijn? Dat zou leuk zijn. Zullen we gaan raden wie het is????
Tsja vreemd genoeg keken ook genoeg mensen jersey shore, dit is gewoon de nederlandse versie. Ik denk ook dat meer mensen het boeiend vinden omdat het zo fout is.
Vind Jersey Shore toch veel leuker, weet ook niet waarom. Als ik van die trieste nederlanders zie dan..jah vind ik t gewoon triest.
Maar het probleem is dat die mensen zo nog populair worden ook met hun achterlijke hoofden en dat houdt hun levensstijl in stand en zorgt er ook voor dat er waarschijnlijk onzekere jonge kinderen denken dat dit de manier is om zich te gedragen.