Hele tijd die brede glimlach op z'n op haha zou me kapot ergeren als je hele dag met zo iemand bent.. maar voor tv is het wel leuk
Hm weet niet waar jij bent geweest maar bij de plekken waar ik was was een pilsje al 4.50..ook wel tenten van wat jij noemt, 2 pils bijv voor 5eu, maar elke avond was ik op een een of andere manier heel veel geld kwijt.. Maar idd wat hierboven wordt gezegd, rot gewoon op met deze crap. New Kids vond ik ook al zo achterlijk, al die jeugd die t ook overneemt, bout toch op. Maja ga dit wel kijken omdat t wel gewoon stiekem awesome is.
Dat is nu ook nog zo (alleen stellen die shots geen reet voor) maar zijn de prijzen wel flink gestegen.
Rot op van wat betreft dat de jeugd er wss wel weer beinvloedt mee zal worden..zoals New Kids, dat vond ik echt een crapprogramma. Maar als leedvermaak bekijken is het stiekem toch best nice. Get it? No?
Deed hij maar mee! Dan gaat ie een avondje stappen en eindigt hij in bed met een of ander mokkel, begint hij vervolgens keihard te janken om z'n ex.
Die Vincent en vooral die Kabouter en die Elize lijken nog wel oke trouwens, waarbij laatstgenoemde ook niet echt lelijk is. Hoe overgeil, wanhopig, bezopen moet je zijn om met die Barbie te gaan he, wat doet zij op aard eigenlijk?
Nja maar naar Chers gaan is wel nice, alleen eet ik daar zoiezo alleen patat en frikandellen of kroketten,voorderest ehh..nee zoiezo ik hou niet van vlees ook dusseh..nee ik eet alleen maar salade of gewoon patat....enneheaa...gamba's..
Grote verschil met jersey shore is ook dat die gasten daar WEL gespierd zijn en die gasten hier DENKEN dat ze gespierd/atletisch gebouwd zijn. Ja ik ga 5 keer naar de sportschool in de week hahaha botjebuilding zeker die joker