Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Ahh die 4 verschillende grijstinten voor A B X Y zijn vreselijk :'-(

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Krijgen ze geen problemen met Nintendo voor die 'plus'?

Edit: Laat maar, ik zie dat hun patent op de 'plus' in 2005 in afgelopen.

3. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 65 euro koop je ook zo een fight stick. Doe mij dat dan maar ipv een nieuwe, IMO lelijkere controller.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    eerste move review die ik heb gelezen. ERG positief

http://kotaku.com/5626492/playstati...on-controller-wars-start-now?skyline=true&s=i

edit: aanvullend stuk

http://kotaku.com/5626491/what-we-loved-what-we-hated-about-the-playstation-move?skyline=true&s=i

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Leuk voor de mensen die de games nog nooit hebben gespeeld. Voor mij een must-have voor de verzameling, indien hij echt komt.

6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Sorry hoor, maar kan die Nintendo nou niks anders verzinnen dan die ellendige super mario?????
    Daar word je toch werkelijk dood en doodziek van? Al 15 jaar niks anders dan Mario.....

Wat een uitmelkerij zeg, mijn hemel. Er komen al zo weinig fatsoenlijke games uit die hoek, maar daarvan is ook nog s 90% Mario.

Dan weer een racegame, dan weer tennissen met mario, het gaat maar door en door.

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Achja, jij speelt Rock Band en Guitar Hero. :emo:

Anyway, welke Mario games heb jij ooit gespeeld?

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.012
    Dude, ze gaan echt niks veranderen voor 1 hatertje zoals jij als alles nog steeds insane veel verkoopt dus waarom opeens iets anders verzinnen?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Rock Band en Guitar Hero zitten nog niet op de 100+ games :+ (al ligt dat niet aan de uitgever)

zolang ze spellen maken als Mario Galaxy kunnen we niet echt klagen denk ik maar aan de andere kant ben ik het wel met Ferry eens dat hoe goed Mario, Zelda, Metroid, Kirby e.a ook zijn ik het nog mooier zou vinden als ze met wat nieuwe franchises zouden komen.

Vroegah, was nintendo koning in het opstarten van de ene na de andere super succesvolle franchise maar sinds de SNES borduren ze daar nog steeds op voort ipv met iets nieuws te komen.

Persoonlijk vind ik het van Mario niet zo erg omdat daar toch wel enorm leuke innovatieve games tussen zitten zoals 64, Galaxy , Paper Mario, RPG etc. Ik irriteer me zelf meer aan het feit dat ik gewoon niet meer enthousiast kan worden voor een nieuwe Zelda game omdat de innovatie in die serie ver te zoeken is. Four swords was wat mij betreft de laatste die iets nieuws deed wat me boeide

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik weet zeker dat Ferry nog nooit Super Mario Galaxy (2) heeft aangeraakt, want die game is beter uitgewerkt dan 99,9% van de andere games deze generatie.

En zolang de kwaliteit zo hoog blijft maakt het me niet uit of er nou nog 100 of 200 Mario's en Zelda's uitkomen. Het is toch vreemd de Galaxy games op zowel Metacritic en GameRankings in de top 3 all time staan qua reviewscores.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mario's ben ik deels met je eens maar Zelda's mogen van mij echt wel eens goed kijken naar hoeveel Mario veranderd is sinds Mario 64 en daar een voorbeeld aan nemen.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Daarnaast is de kwaliteit van de uitstapjes-games ook vaak erg hoog. Natuurlijk zijn er de oLympic games etc., maar Mario Kart: Double Dash bijv. is IMO nog steeds een van de allerbeste multiplayer games ooit gemaakt.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Double Dash ben ik dan niet zo weg van (Mario Kart 64 wel ) maar inderdaad, spellen als Mario Kart, Paper, tennis, soccer en RPG zijn allemaal van hoge kwaliteit.

Zelda daarentegen heeft alleen die lauwe crossbow training :mad:

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Double Dash had Bob-Omb battle, wat imo echt de vetste toevoeging aan de serie ooit was. Dat heb ik heel vaak echt urenlang gedaan met 3 vrienden. Helaas hebben ze dit bij de latere versies er niet meer ingestopt. :emo:

15. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik speel geen Wii games vanwege de beroerde graphics. Op de nintendo speel ik wel s Mario Kart. Dat was in het begin heel leuk, maar ging snel vervelen.
    Speel maar s Blur op xbox en s kijken welke je leuker vindt ;)

Mijn god man, ik speelde Donkey Kong toen ik 12 jaar was. Ik ben nu 42 en kom nog steeds die loodgieter tegen pfff.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar dat geld toch ook voor Microsoft. Hoe overtuig je al je bestaande klanten om extra geld uit te gaan geven om spellen op een andere manier te kunnen spelen.

Wat dat betreft is de Wii wel DE manier om een nieuwe manier van besturen te verkopen. Daar is het echt de basis waar de console op drijft, Move en Kinect zijn meer leuke extraatjes.

De Move heeft voor mij als voordeel dat er al spellen als Socom 4 met move besturing aan zitten te komen maar als nadeel dat het (als je een volledig setje voor meerdere spelers wilt) wat duurder uit zal vallen.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Geldt in veel mindere mate voor Kinect. Kinect is namelijk een lijn naast de 360 gameslijn. Daardoor is Kinect ws veel gemakkelijker te positioneren als merk in de markt. Maar ook als ik het stuk van Digital Foundry lees geloof ik meer in de kracht van Move. De tekortkoming van Kinect blijft toch het niet kunnen registreren van handen en vingers, je kan hierdoor alleen maar lompe bewegingen maken.

Vette filmpje van Echochrome II met move

[yt]jUUh_1EzD0Y[/yt]

[yt]aYXMMFfxMxQ[/yt]

edit: zelf deze besteld voor 15,- om de move te proberen

[yt]r-OnPqFwL2g[/yt]

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Cool, beide filmpjes zien er goed uit. Dat eerste spel is echt briljant gemaakt. En het is leuk van Resident Evil 5 dat je hem dan met Move kunt spelen. Maakt het toch wat leuker.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    socom met move

[yt]rdSrlqsPr4g[/yt]

Ziet er allemaal erg goed uit idd. Echter als je het artikel leest van Digital Foundry: er is zoveel meer mogelijk dan RE5 en Socom, maar het is nog maar afwachten of daar wel gebruik van gemaakt gaat worden

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina