Fifa 10 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 apr 2010.

1. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand geïnteresseerd in Milito 88 ST 4-1-2-1-2 formatie?

2. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik knutsel dit weekend wel een bronze competitie in elkaar :)

Natuurlijk doen er alleen xbw-ers mee, met zn allen in de party. Ik zeg : gezellig

Zijn we sowieso met zn vieren, house,triple reuj en ik (en misschien robinho ?)

3. sjalevaeger

sjalevaeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke millito heb je? 85 of 88 of 90? Ik speel met 88 millito en 89 eto o. Dit is een gouden koppel man\o/ Ieder schot is gegarandeerd raak8)

4. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Staat toch duidelijk dat hij Milito 88 heeft.

5. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik enorm veel respect voor je, ik had dus me oude liga BBVA team verkocht (met Kaka CAM, ST Benzema en David Villa) en dat speelde heerlijk, ik scoorde super veel enzo.

Maar ik was het team beetje beu dus ik alles verkocht en een Serie A team gemaakt, Milito 88 en Eto'o 89 in de spits met Totti 89 erachter. Dit werkt echt voor geen meter he, Milito is zwak, niet snel en scoort nix (bij mij dan), Eto'o is wel snel, maar ook super zwak en scoort vaker dan Milito maar nog steeds niet veel... En Totti speelt helemaal dramatisch.:mad::mad:

6. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    SanderDob, mag ik vragen welke opstelling je speelt? Want volgens sjalevaeger werkt dit koppel wel gewoon goed

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik neem aan een 4-1-2-1-2 ofzo, met Totti achter de spitsen Eto'o en Milito.

8. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben opnieuw begonnen met een team. Bronze team gewoon spelen ook al heel slecht. nu 3 toernooien gewonnen en heb nu 25K! Wachten tot 50k en dan ga ik een nieuwe team maken. Silver of Gold :D.

Laatst bewerkt: 3 sep 2010
  9. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4-1-2-1-2, zo speel ik eigenlijk altijd. Ik speelde ook altijd super goed met deze opstelling, altijd vanaf achter naar voren 1 of 2 keer raken, tik tik tik, kans doelpunt. Maar met dat team gaat dat gewoon weg niet en moet ik de moeilijke oplossingen gaan zoeken, waar ik dus nog niet goed genoeg in ben.

Ben nu dus heel me team aan het verkopen en een PL team aan het maken. Ik heb atm alleen nog maar CDM Essien 87 en Lampard CAM. Maar ik ga het morgen ff afmaken als me spelers zijn verkocht.

Iemand trouwens enig idee of Rooney chill speelt? En een goede RM in de PL zou ook handig zijn :+ Zover ik gezien heb is er alleen Valencia 85 (heel duur) en Milner 85 - ook duur, van spelers die beetje hoog lvl zijn.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Torres speelt heerlijk, Rooney opzich ook wel lekker maar niet top, vond ik. Ik hou wel van wat snelheid, liever dan kracht. Zijn schot en kracht zijn wel goddelijk though.

Torres is veel sneller, kopt erg goed (scoorde heel vaak bij mij) en kan beter afmaken (finishing). Rooney is veel sterker aan de bal, betere pass en heeft een veel beter schot. Dus eigenlijk kan je ook wel zeggen: Diepe spits en CF/CAM.

Laatst bewerkt: 3 sep 2010
  11. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik houd van 1 sterke krachtige spits, en 1 snelle spits. Ik ga denk ik eerst voor

Rooney - Anelka
    Lampard erachter.
    En als ik dan me hele team af heb, en weer wat coins kan gaan verzamelen, zal ik Torres wel kopen. (of Rooney verkopen als hij niet lekker speelt, en wat bij leggen natuurlijk.)

Laatst bewerkt: 4 sep 2010
  12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Rooney speelt erg lekker, trust me

13. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga em ook halen, maar dan moet ik eerst ff 1 of 2 spelers kwijt. Alleen ze worden steeds niet verkocht, maar aangezien ik al een stuk onder de normale prijs zit ga ik niet nog verder dalen :mad:

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Spendeer geen Microsoft Points om coins te krijgen :+ Ga naar EBAY en kijk of mensen veel coins verkopen. Zo heb ik dat een keer gedaan. 400.000 coins voor 12,50 :)

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nice, normaal kost zo'n 100.000 coins op E-bay al snel zo'n 12,50 of zelfs meer. Had m'n 1.8 miljoen verkocht voor 150 euro :thumbs:

16. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1,8 miljoen? Holy Christ, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik had een team een geniaal team twv. 1.3 miljoen. Die toen verkocht en overige 5 ton erbij :p

Heb wel zo'n 50 euro aan MS Points uitgegeven, maar alleen 1x Casillas en 1x Xavi gekregen (samen 110.000 coins). Rest nooit wat. En 20 euro aan 300.000 coins.

18. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2

Hoe weet je dan dat je die coins echt krijgt? volgens mij zitten daar echt veel scammers.

19. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik heb de leeftijd er nog niet voor om via ebay te gaan doen. Ik zou wel coints willen, maar dat gaat me alleen lukken via msp en via toernooien.

20. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom geld betalen voor coins? Het is toch veel leuker om zelf je eigen team bij elkaar te verdienen...

Deel Deze Pagina