Haha, ik heb het ook maar eens gekeken. Echt gelachen om die Joker man Wat een mongool. Dit ga ik zeker vaker kijken!
Daarbij komt ook nog dat je een bepaalde aanleg nodig hebt om een Arnold of Terry te worden en hij kan natuurlijk ook trainen omdat ie het leuk vindt en als ie tevreden is zo trainen dat er niks meer bijkomt of afgaat.
Voeding is erg belangrijk ja, maar je weet net zo goed als ik dat als iemand een jaar lang 5x in der week serieus traint (maar verder geen echt eetschema heeft) , hij alsnog flink getraind kan zijn.
Dat is waar maar als je al flink breed bent van jezelf of een spijker bent dan scheelt het ook nog wel wat natuurlijk.
Zonder make up ziet ze er niet eens superlelijk uit maar hoe ze zich opmaakt is gewoon not done.. vooral die lippen
Net de eerste aflevering gezien. Wat een serie man... Echt telkens als die Joker aan het praten is schiet ik weer in de lach. Zo'n verschrikkelijke kut karakter heeft hij.
Ik vond er geen reet aan. Die Joker is wel een geinige verschijning, maar na twee seconden wilde ik zijn glimlach kapot slaan en dat heb ik niet snel. *)