[XOne] Duke Nukem Forever

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 1 apr 2007.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    HAIL TO THE KING BABY!!!

Game zag er prima uit. Lastig om echt veel van te zien met die cameraman met parkinson en zijn valium was vergeten te slikken en de trailer die niet gefilmd mocht worden. Zal morgen (of vandaag misschien nog) wel op het internet staan. Amateuristische vrouw (van tijd tot tijd deed ze het nog wel ok) erbij plus geweldige slechte geluidskwaliteit en je hebt een stream waar je niet blij van wordt.

Volgend jaar heb ik wel een nieuwe pc en met een goede preorder pak ik hem wel voor 25-35 euro.
    De 13 jarigen mogen Black Ops gaan spelen, echte gamers pakken DNF. :duke:

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nieuwe site erbij.

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Hier is de review!

Link

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    [gt]704001[/gt]

[gt]704013[/gt]

5. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is de hype opeens zo groot rondom de game, wat is er zo tof / bijzonder aan?
    Buiten het feit dat hij 13 jaar geleden geannouched is...?
    Ja, het is voor dat ik begon met gamen.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    preview

http://kotaku.com/5629782/duke-nukem-forever-impressions-two-girls-one-duke

Cue the Duke Nukem Forever logo and a camera pulls back to show that Duke, in first-person, was playing a video game. He's got a gold Xbox 360 controller with the face buttons re-named as D, U, K and E. There's a busty lady in a schoolgirl outfit near the bottom of your first-person view. And there's a second one. One stands up and wipes her mouth.

"What about the game, was it any good?" one of them asks.

"Yeah, but after 12 fucking years it should be," he answers.

Laatst bewerkt: 4 sep 2010
  7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Eindelijk :D

Heb hier dus echt zo lang op gewacht, beter is het wel die 12 jaar waard 8)

Duke Nukem is de game gewoon iedereen vroeger speelde, 3D bracht gigantisch veel vernieuwingen en tonnen en wapens met zoveel brute mogelijkheden dat mening gamert er een harde plassert van kreeg.

Hier wat cutscenes: [yt]dAwbzf9WdE4[/yt]

Eerste stuk van 3D: [yt]na7hatzW8Ts[/yt]

Legendarische game, echt zonde als je die gemist hebt. :thumbs:

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Laten we hopen dat Duke Nukem Forever net zo geniaal wordt als 3D.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  10. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    thanks , die staat meteen als me achtergrond !

een jeugd sentiment , en ook ook de grootste grap/flop / drol uit de gameindustrie , mijn verwachtingen zijn gewoon laag dus het kan altijd alleen maar goed uitpakken !

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Idd ik verwacht er veel van maar tegelijkertijd laat ik veel open voor zware tegenvallers. :p
    Maar goed, het is word door Gearbox afgemaakt dus ik verwacht toch wel dat het iig een waardige game word.

Heb er iig weer erg zin an :b:!

12. SilverLie

SilverLie Lurkt

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop echt dat hij nou toch eindelijk uitkomt, ik heb Duke Nukem 3D wel is gespeeld maar Time To Kill heb ik vaker gespeeld op de PS1, ik kan niet wachten!

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb net "How Duke Nukem forever was brought back to life" zitten lezen op Kotaku en ik realiseer me nu pas echt goed hoe enorm die Broussard en andere lui van 3D realms zich moeten schamen. Gearbox is halverwege vorig jaar ergens ingestapt en brengt het spel gewoon volgend jaar uit terwijl zij al 12 jaar lopen te eikelen :+

http://kotaku.com/5630192/how-duke-nukem-forever-was-brought-back-to-life

14. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    je weet toch niet hoe af het spel al was toen die problemen kwamen? alle content was volgens mij al af, moest alleen aan elkaar gezet worden,

not to mention dat al dieex- lui van 3drealsm nu met gearbox werken in hun nieuwe studio (triptych) aan het spel, dus is niet alsof GEARBOX opeens de hemel opent, is gewoon continuatie van ongeveer het zelfde team van een spel dat al bijna af was...

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    De ontwikkelaar had gewoon te veel hooi op het vork genomen. Duke Nukem Forever switchde om de zoveel tijd van engine. De game moest mee kunnen doen om de strijd van de mooiste game. Helaas verandert de technology sneller dan dat de ontwikkelaar een game van dit niveau kan afmaken.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik geloof niet dat Take Two de stekker eruit zou trekken en 12 miljoen zou terug eisen als het spel op dat moment zo goed als af was.

En ik zeg ook niet dat Gearbox nu in 2 jaar het spel maakt maar de manier waarop DNF de 12 jaar daarvoor in de grond gemanaged is geeft me geen positieve indruk van Broussard en kornuiten.

dat vind ik dus minsmanagement , als je je project niet eens kan definieren en je daar een tijdje aan kan houden is het ook niet gek dat het nooit uitkomt. Niks ten nadele van de creatievelingen en techneuten die eraan hebben gewerkt.

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar dit komt ook een beetje door de industrie. Het ging de laatste jaren gewoon te hard. Een topnotch game uitbrengen met veel details was onmogelijk. Je moest gewoon snel je games afleveren als je een moderne game wilt ontwikkelen. Je ziet ook het percentage bugs enorm stijgen(komt ook omdat games veel groter worden natuurlijk).

De laatste tijd gaat het weer een beetje langzamer. En hoppa, daar is ie dan! Duke Nukem Forever! _O_

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat ben ik niet met je eens , dat zou betekenen dat er de laatste 12 jaar geen baanbrekende toppers uitgebracht zijn en dat is wel degelijk het geval.

Het kan alleen niet als je maar wat blijft aankloten

Kijk wat een bedrijf als Epic in de afgelopen 12 jaar gedaan heeft,... die maken nieuwe engines en maken er dan ook nog eens games voor :+ Kijk naar elke top of the line shooter van de afgelopen 10 jaar van Crysis tot de eerste Unreal tot Quake 2 of Half-life 2. Het is wel degelijk mogelijk om in een snel veranderende industrie iets neer te zetten wat state-of the art is als je maar visie hebt en je daar aan kan houden.

Ik wil wedden dat als er weer een zak met geld gekomen was in 2009 de mensen van 3d realms nu bezig zouden zijn om Duke om te porten naar IDtech 5 of Cryengine 3

19. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Die 3d realms gast zei zelf (in 2009 volgens mij) dat het misging omdat telkens wanneer een game met iets cools kwam, zij dat dan ook wilden maar dan beter, en dat om die reden het spel nooit af kwam. Overambitieus dus, maar als je daardoor niet aan je doelen komt, dan is er wel iets mis.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    En daar zit nou juist het verschil. 3D Realm maakt geen engines, ze zijn afhankelijk van de industrie.

Crysis was geen goede game. Het enigste opvallende aan de game was dat geen enkele pc het toen der tijd aankon. Kwa Gameplay en inhoud was het 3x niks. Ik vind niet dat je het een top of the line shooter kan noemen. Half-Life 2 was natuurlijk wel een echte topper maar had ook z'n eigen engine daarvoor.

Dat hoeft niet zo te zijn. Zou de huidige generatie consoles het dan aankunnen? Op de 360 en de PS3 wordt momenteel nog flink geld verdient. De PC markt een stuk minder tegenwoordig ivm. piraterij.

Duke Nukem Forever moest de grootste, mooiste en beste shooter van het moment worden. Helaas hadden ze geen rekening gehouden met de snel groeiende industrie. Jij hebt het beeld dat ze bij 3DRealms alleen maar liggen te kloten. Dat geloof ik niet.

Deel Deze Pagina