Grand Theft Auto IV [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Moet dit nou meteen weer, zo'n opmerking? =( Wordt een beetje vermoeiend bij elk meisje dat hier komt. *sigh*

    Anyways: Ik ben weer overnieuw begonnen met de main story van GTA IV. Als je dan voor de eerste keer die intro te zien krijgt, met dat muziekje, dan krijg je gewoon een gevoel wat alleen een nieuwe GTA game kan geven. :D Alleen wordt je helaas vrij snel daarna teleurgesteld door de saaiheid van GTA IV.
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend weer even GTA IV gedaan, beetje kloten in het ziekenhuis. Opzich grappig voor eventjes, maar daarna slaat de verveling wel weer toe
     
  3. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Verveling slaat indd snel toe als je het spel hebt uitgespeeld...

    Heb niet eens meer zin om andere achievements te halen. >_>
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, precies. Was vroeger nog best wel een achievement hunter, maar zelfs toen had ik er geen zin in. Heb nu ook maar iets van (G)640 ofzo
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Over die eerdere post van je in het erger je topic:
    Je doet nu zelf ook zoiets.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Viel me ook al op..:F:
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Even een Noob vraag tussendoor, maar kan het nergens vinden.

    Als ik in de buurt van mensen ben en de linkertrigger inhoud dan target hij direct een persoon. Erg fijn/makkelijk tijdens missies. Enkel op straat doet hij dit ook en target hij vaak niet mensen in een auto.
    Kortom hoe kan ik op straat gewoon vrij aimen!?? In een missie zijn soms geen mensen/vijanden in de buurt en kan het gewoon. Echter op straat zijn er zowat altijd mensen in je omgeving.

    Alvast bedankt!
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    De trigger niet helemaal indrukken, dan kun je vrij aimen. Volgens mij kun je autoaim ook gewoon uitzetten, maar dat weet ik niet zeker.
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    THX!
    Morgen even proberen!!:)
     
  10. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik kwam daar ook pas sinds vorige week achter... ook al heb ik deze sinds de release! en ook nog niet uitgespeeld:p
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Ik had hem ook vrij snel. Het eerste verhaal uitgespeeld en toen verkocht.... komen ze net daarna met die andere twee verhalen.... dus vorige week voor weinig toch maar weer gekocht. :)
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik had wel verwacht dat iemand me hierop zou wijzen maar ik vond de reactie op de vorige pagina juist hinderlijk, dus reageer ik zo. En maakt het me eigenlijk geen reet uit of iemand vind dat ik mezelf dan tegenspreek in het gruwelijk hard topic.

    Ligt het aan mij of zit jij echt in elk topic meningen te onderstrepen of grappige opmerkingen te maken?

    Dat heb ik juist niet, gisteren elke missie in TBOGT op 80% gehaald en nu moet ik er nog 3 op 100% halen.
    Alleen vind ik het in dit spel minder leuk om te kutten met de politie, in GTA1 en San Andreas vond ik het een stuk leuker om de politie gek te maken dan in GTAIV waar je ook weet wanneer je van ze af bent wat het toch een stuk minder boeiend maakt..

    En ik zet heel vaak auto-aim uit en aan op het menuscherm onder controls, tijdens missies is het heel handig om headshots te geven, maar biten de missie kan je niet lekker in het rond schieten, en als je granaatjes/c4 gooit is het ook niet fijn met auto-aim.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2010
  13. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    iedere x als ik met de heli wil gaan vliegen stort ik neer ik snap er niks van. kan iemand me helpen
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Gewoon RT ingedrukt halen en je controlerstick keihard omhoog duwen. Snap eigenlijk het probleem niet want na 3x proberen moet het toch wel te doen zijn..?
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn i moet Ballad of Gay Tony nog steeds downloaden. :D
     
  16. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat volgens mij wel een soort van handleiding voor de helikopter in het boekje. Zolang je de RT ingedrukt houdt kan je op de xbox 360 eigenlijk niet neerstorten. Op de Ps3 van een vriend van me bleek dat zeer goed te doen. Deze crash is mede mogelijk gemaakt door de motion control in de controller. ;)
     
  17. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem van de week eindelijk uitgespeeld.Was wel leuk.Wil hem nu verkopen.
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen; ''maak een topic aan in de bazaar''
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Uitgespeeld en netjes binnen de 30 uur gebleven voor de Liberty City Minute achievement.

    Nu begonnen aan TBoGT, alleen vraag ik me af waarom ze bij die game zeggen dat je GTA IV nodig hebt om hem te spelen. Ik heb GTA IV geinstalleerd op de HDD van de 360 en vervolgens Episodes of liberty city erin geknald. Hoe kan het systeem dan ooit nog nagaan of je GTA IV hebt? Die disc heb je immers niet meer nodig.... Oftewel volgens mij kan ik GTA IV wel verkopen en Episodes gewoon uitspelen.
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Als je Episodes of Liberty City hebt, heb je inderdaad GTA:IV niet nodig. GTA:IV het je alleen nodig als je de uitbreidingen als DLC hebt gekocht. Stel je verkoopt GTA:IV, dan kom je dus ook niet meer in de standaard GTA, dus ook niet de multiplayer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina