Op de bank gamen vind ik kut. Vooral bij FPS-games. Sowieso heb ik m'n 360 meestal aangesloten op m'n monitor.
Niet waar , ze komen voor in de playlist in Rumble Pit (Infection). Ben hem een paar dagen geleden nog tegengekomen.
Moet je ook een goede bank kopen. Ik heb zelf een relaxte stoel om te gamen; bank staat te ver weg voor gaming.
Ik heb hetzelfde een heerlijke stoel gekocht en maandag komt mijn gloednieuwe tv binnen. \o/ Ik heb gelukkig halo reach voor de prijsverhoging bij een niet nader genoemde NL shop besteld
Dan ligt het veel eerder aan de grootte van m'n tv. Op een monitor ben ik gewoon beter in gamen dan op de bank.
Als je dat filmpje van SWAT op countdown bekijkt (weekly update van bungie) lijkt het er een beetje op alsof de sprint ability alleen maar een handicap is by swat..je ziet um er 1x mee van de dood ontsnappe maar verder wordt ie, door de tijd die er tussen het stoppen met sprinten en het moment dat je ook daadwerkelijk kan schieten, vaak afgeschoten... any thoughts??
Dan is de speler niet zo goed. Zelf had ik er nooit last van. [yt]JMwQ5wDGypY[/yt] Het wachten tussen de sprint en het schieten valt toch wel mee? Deze kerel kent de map gewoon niet.
Ik kan me ook nie herinneren dat ik er last van had in de beta.. maar ik weet nie hoor ik denk dat ik um zelf weinig zou gebruiken op deze map! waar is de toegevoegde waarde?
Op het moment speel ik het meeste swat in h3 geniaal! Gister een hele sicke triple kill in narrows. Gooide bij de start gelijk een stickie en had een triplekill ! Ze liepen alle 3 achter elkaar en stuckte de middelste!
In H3 vond ik het ook niet lekker werken. Maar heb het een aantal keren gedaan in de Beta en vond het geweldig. Sprinten werkt juist erg goed in SWAT. Het is de beste manier om snel cover te zoeken of je vijand te flanken. Edit: SWAT is Deathmatch zonder Shield, alleen een DMR en Sprint.