Xbox 360 Slim

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MaasMaas, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar dat ga ik proberen. Ik denk dat het niet helpt, en ik zie geen verband tussen rare beeld en cache. Proberen kan geen kwaad.
     
  2. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    In de vs is ie sinds eind augustus te koop. Neem aan dat je hem straks ook hier kan kopen maar is nu nog niets over bekend.

    [yt]6JL35ACTARw[/yt]
     
  3. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren opnieuw rare beelden. Inmiddels heb ik de brief geschreven, en nu maar afwachten :{

    Gow2:
    [​IMG]

    Vanquish demo:
    [​IMG]
     
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Zou je niet gewoon bellen? Dan heb je tenminste gelijk een antwoord.
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66


    brief schrijven? dat moet je niet doen hoor!
    xbox helpdesk bellen, daarna ups voor gratis verzending, labels printen en op de doos plakken. waarschijnlijk heb je m na 8 dagen weer terug.
    geen harde schijf of kabels meesturen.

    als je belt kan je m meteen laten registreren. zorg dat je het serienummer alvast op n papiertje schrijft. aankoopbon heb je niet nodig.

    nogmaals: gelijk bellen!
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2010
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je bedoelt zeker een email ;)

    Het beste is toch bellen want dan kan de medewerker meteen een reparatie-opdracht invoeren en jouw de UPS-labels toe mailen.
     
  7. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je in vredesnaam eerst een 4 GB kopen om daarna zo'n $130,- neer te leggen voor een 250 GB HDD? Dat is pas écht geld weggooien!
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad, gewoon meteen een 250GB kopen..
     
  9. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat je wel meer leest is dat sommige een hekel hebben aan dat glossy black (waaronder mezelf) en daarom mat zwart willen wat alleen de 4GB versie heeft. Als je dan toch 250GB wilt hebben dan moet je het op die manier doen. De 4GB = 190 / 250GB = 240, ben je inderdaad 50 tot 70 (afhankelijk wat de hd los gaat kosten) extra kwijt. Een decal in mat zwart of zelf spuiten kan ook maar zijn weer extra aanpassingen zo gezegd.

    Hoop dat ze de 250GB versie ook nog een keer in mat zwart uitbrengen.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    de 4GB is nu 177 bij whekamp, kreeg vanmorgen een mailtje. Geen idee hoe lang die aanbieding duurt
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ik wacht ff op een goede 250gb aanbieding en dan hap ik toe.
    Kut dat die 2e controller actie bij Bol eerder stopte dan aangegeven :mad:
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Was alleen tussen 12 en 13 uur.
     
  13. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Nee het is nu een paar weken Daybreaker van 08:00 tot 23:00. Op dit moment dus nog €177,-
     
  14. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Brief schrijven :lol: Ik bedoel inderdaad email. Ik zou zelf willen bellen, maar dat kan ik niet i.v.m. mijn doofheid. Als ik het aan mijn ouders/broertje/zusje uitleg, dan snappen zij niks van.

    Vandaag error 82 gekregen :mad:
     
  15. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb email naar MS gestuurd en kreeg antwoord dat je harde schijf moet verdwijnen en laatste update moet downloaden

    WTF!!!! kijk eens goed, naar die rare beeld. Het heeft niks met HD te maken. Hij gaf de oplossing voor xbox, terwijl ik SLIM heb |:-

    Dus ik ga per telefonische contact met MS opnemen. Hopelijk gaat het wat beter. Ik heb indruk dat medewerker niks van xbox afweet =(
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Contact opnemen en zeggen dat je alles al hebt geprobeerd zoals andere kabels , tv en met en zonder HDD.
    Er zijn gasten daar die je eerst van alles wil laten proberen.
     
  17. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie hier op XBW ads van: koop nu een Xbox 360 slim + Halo Reach en krijg 50 euro terug. Echter, de link die wordt vermeld (www.xbox.nl\geldterug) doet het niet en op de advertentie klikken doet het ook niet.

    Lekker geregeld weer. Ik heb de 24ste een Slim gekocht, denken jullie dat ik hier nog in aanmerking voor kom?

    btw: 1337!
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2010
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het duurt toch jaren voordat je je refund krijgt. Maar vergeet het maar wanneer je nog in aanmerking komt, als de euro's binnen zijn ben je niet interessant meer.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2010
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Is het trouwens normaal dat die Slim zo warm wordt aan de bovenkant?

    En een maat van mij heeft vanavond ook een Elite Slim gekocht. Eerst had hij MW2 in de Xbox gedaan, en geïnstalleerd op de HDD, dat ging prima. Daarna deed hij Fifa erin en toen begon de Xbox opeens wel heel hard te zoemen, bijna ratelend... Dat is niet normaal denk ik? De disc was brandschoon.
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn slim maakt ook nog lawaai ook al staat hij op de hard drive hij is stiller dan de oude maar niet heel veel vind ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina