[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Half 9 tot half 6 dan en ik mag 5 overuren maken als ik wil.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Eindelijk uit Mexico. Laatste 2,3 missies daar waren wel aardig. Ben blij terug te zijn in de VS. Mexico was een drama overall. Gewoon maanden niet gespeeld daarom. Wel 3 achievements erbij. En met deze game ben ik blij met elke achievement. 100% haal ik bij verre niet. :+

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Is goed te doen hoor, ik vind het wel leuk om al die side missies te doen. :)

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Ja, maar al die multiplayer achievement shizzle is echt :emo:

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ja, die moet ik ook nog. Game heb ik uitgeleend aan een vriend though, binnenkort maar 's terug vragen. Ik ga hem wel halen, gewoon die hideouts spammen.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Volledig mee eens.

Van mij mogen de ontwikkelaars wel ophouden met dit soort stuff of achievements. Ik vind achievements halen best leuk, maar MP achievements houden mij er meestal van er vol voor te gaan. Zoiets als Mass Effect I vind ik dan weer een hele goede. Lekkere variatie en iets waar je totaal geen MP achievements voor nodig hebt, ook al zit er geen MP in. :9

7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik ben echt door Mexico heen gerushed, vond de missies niet eens zo heel erg saai. Maar toch, de missies die je op de boerderijen moet doen zijn gewoon het leukst. :)

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Godver, wat haat ik het save systeem soms in deze game. :mad: Was net bezig voor de laatste Sharpshooter challenge (6 disarms zonder te reloaden). Ik haal het. Ik blij. Ik vier dat door dynamiet te gooien naar de koebeesten die er staan. Ik vergeet dat Dynamiet gewoon ontploft als je het in je hand houdt.
    Dood.

En blijkbaar geen autosave. Kan ik het weer helemaal opnieuw doen. :'-(

edit: Pff, natuurlijk, nu lukt het allemaal niet meer. De meeste goede schoten telt ie om de een of andere reden niet mee. Van een meter afstand schiet ik recht op iemand zijn hand maar het telt niet als disarm? :emo:

Laatst bewerkt: 5 sep 2010
  9. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toch gewoon autosave?! Als het goed is, moet hij gewoon saven nadat je die challenge hebt gehaald:eek:

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Niet dus. :mad: Was ik ook verbaasd over.

Laatste autosave was die wat ik zelf had gemaakt vlak voordat ik Pike's Basin in ging (door een deed te gebruiken)

edit: Hehe, heb em weer. Maar weer geen autosave. Snel wegwezen dus om ergens te saven. Stomme challenge...

Laatst bewerkt: 5 sep 2010
  11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Die vond ik juist het saaist:+

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Gast, wees niet zo achievementhoer zeg. Achievements zijn leuk, en verlengen de speelduur van een game. Singleplayer en Multiplayer achievements zijn beide goed imo. Ik vind het juist leuk als je een achievement haalt in bv Halo 3 online waar je echt moeite voor doet. Zoals een double spartan laser kill, of een overkill. Toch tof als je dat haalt en er wat voor terug krijgt.

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    +1

14. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Heh, ik vind dat daardoor juist de sfeer veel beter overkomt.

15. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer kan je naar Blackwater?

16. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Als je in Mexico klaar bent.

En die boerderijmissies waren juist erg tof.
    Zowel bij de MacFarlanes als op je eigen boerderij.
    Maar eigenlijk vond ik alle missies wel tof. Alleen op het einde in Blackwater vond ik het een beetje langdradig worden.

Wat ik trouwens nog eens wou zeggen: ik vind die sfeer in het Pacific Union RR Camp echt perfect. Meest sfeervolle stukje in de hele wereld denk ik wel. Het is er erg druk en iedereen is ook echt bezig met zijn eigen taak enzo. Complimenten voor Rockstar!

Maar eigenlijk is elk stukje wel erg sfeervol, van de kale vlaktes in Mexico tot het hoge Noorden.

17. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer krijg je je eigen boerderij:D?
    Lijkt me wel gaaf, ik ben nu in Mexico.
    Vindt het alleen in Mexico niet zo leuk, beetje saaie missies.

18. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoa, ze waren opzich wel sfeervol, maar ik had het op een gegeven moment echt gehad met ''Breng de koeien naar punt A''

19. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Op het einde.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ook eens bezig geweest met die Master Hunter challenges. Bij rang 8 moet je een beer doden met alleen een mes..

Kom maar op beer!

Ach die eerste beer had me met geluk verslagen maar ik ben een echte man, kom maar op! :cool:

FUUUUUUUU!

Wat een pruts challenge. :+ Uiteindelijk gehaald door em eerst een paar keer in zijn poten te schieten en em daarna neer te prikken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina