Spoiler Volgens mij heeft ze alles verzonnen, ze leefde namelijk in een droomwereld om de harde werkelijkheid te ontsnappen.. Ik zou de film echt niet op een andere manier kunnen interpreteren
Oh, dan heb ik niks gezegd. Zag de trailer gister op TV. Ik dacht echt van WTF, deze film bestaat dus echt! Had al een trailer gezien die bij Planet Terror zat, maar dacht eerst dat het een nep trailer was om in de Grindhouse sfeer te komen.
Gisteravond nog geprobeerd The Hitcher (2007) te kijken, maar dat heb ik niet lang volgehouden. Wat een irritante film zeg. Zo voorspelbaar en cliché met alles wat wel fout móet gaan. Ik ben al geen fan van dit soort films maar als het dan ook nog eens van die hoogst onoriginele rommel is gaat het lampje vrij snel uit. De reden dat ik het nog zo lang uithield was de schoonheid van Sophia Bush. Natte poep.
Heb daarnet de eerste veertig minuten van Serenity gekeken, een sci-fi film gebaseerd op de serie Firefly. Staat een 8/10 op IMDB, dus verwachtte een héél goede sci-fi film. Nou... :{ Die Nathan Fillion is echt vreselijk irritant, wat een kneus. Vanaf dat hij in beeld kwam, heb ik me aan hem geërgerd. Ook de rest van de cast is maar zo-zo tot godsgruwelijk irritant. Special effects zijn matig, nergens is er iets origineels te vinden in bijvoorbeeld decors of kleding. En dan na een redelijk rustig half uur, is er uit het niets een actiescène waarin het psychic meisje een hele bar knock-out slaat. Nee.
Rare stem heeft die gozer die als "narrator" spreekt in de trailer. Hoop dat het bedoelt slecht is Wat een cast trouwens, Michelle Rodriguez en Jessica Alba
Het was ook een nep trailer. Maar toen zijn ze gaan kijken welke nep trailer het meest door het publiek gewaardeerd werd en hebben ze besloten om Machete tot leven te wekken. :b: Ga 'em hoogstwaarschijnlijk vrijdag wel kijken. Vanaf donderdag in de bios.
Mr. & Mrs. Smith Pure ongeloofwaardige Hollywoodcrap van het laagste niveau. En die kop van Brad Pitt kan ik ook steeds minder waarderen 4/10
Moet je andere films met hem gaan kijken. Prima acteur. Kijk deze films maar eens: The Curious Case of Benjamin Button The Assasination of Jesse James by the Coward Henry Ford Snatch Fight Club Seven Year in Tibet Twelve Monkeys Se7en
Compleet niet verstaanbaar. Als ik dan denk aan de film en hoe Statham er op reageert, geniaal. [yt]4LJw6PAi5Q8[/yt]
Zonet Kiss Kiss Bang Bang gekeken met o.a Robert Downey jr en een erg toffe film. Laatste half uur was echt Oh en "Captain fucking magic"
Look up "idiot" in the dictionary. You know what you'll find? A picture of me? No! The definition of the word idiot, which you fucking are! Robin Hood Totaal geen Ridley Scott film. Maar toch een prima film. Kende het verhaal niet echt goed hoe Robin Hood, Robin Hood werd dus kon lekker rustig kijken zonder te weten wat er precies ging gebeuren. Actie was prima, niets op aan te merken. 8/10