Naja, in ieder geval kwam k hier gewoon om te praten over mw2. dus als iemand is online wilt gamen, kan je me adden. ben bijna altijd online dus.
Ik heb al een tijd geen MW2 gespeeld, maar is het nog steeds zo erg met dat noobtuben of zijn de mensen er weer al een beetje mee gestopt?
Ik speelde gisteren nog, en het was behoorlijk erg. Je moest het maar treffen om geen tubers tegen te komen.
Speel sinds een paar dagen MW1 weer en dat bevalt me toch een stuk beter. Ik weet niet waarom maar toch is het zo ;P
Als ze nou es een CoD4 remake maken. Shiittt....dan word ik zo blij he. Gewoon dezelfde killstreaks houden een paar nieuwe maps, wapens en perks en het grafisch wat beter maken. Dat gaat nog beter verkopen dan MW2
Waarvoor is een CoD4 remake nou nodig? Het spel is pas drie jaar oud en gaat nog hartstikke mee met alle huidige games. Er zijn al mensen die zitten te zeiken dat Activision een geldklopper is omdat het in de DLC maps uit CoD4 stopte die iedereen al gespeeld heeft, wat gaan ze dan wel niet zeggen als Activision met een hele remake komt?
Veel cheaters in hardcore tegenwoordig. Gasten weten precies waar je bent en wanneer je de hoek om komt.
Lol inderdaad. CoD 4 is een erg goede game, maar een remake moeten ze echt niet doen. Een game die even gebalanceerd is als CoD 4 zie ik natuurlijk wel zitten