Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Leuke en aardig die gameplay filmpjes. Maar we merken zelf wel hoe het speelt tijdens de demo.
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Je ziet wel dat het manual is. Probleem vind ik alleen dat bijna niemand het er op het staan als je online speelt dus ben je eigenlijk in het nadeel omdat je veel preciezer moet passen en dus meer kans op fouten hebt. Ze moeten gewoon voor iedereen alles standaard op manual hebben dan word het pas leuk.
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    zo ik ben écht toe aan FIFA '11.
    Vandaag iets van 8 potjes Fifa '10 gespeeld en maar 2 gewonnen de rest verloren.
    Iedere afvallende bal, vrije trap of wat dan ook kwam bij de tegenstander. Zo frustrerend is dat. Alléén maar aan een stuk door pech wat een drama.
     
  4. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    het is nog maar ff afwachten hoe dat pro passing systeem gaat werken, in princiepe is het pro passing toch een soort van manual besturing?...
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat is er eigenlijk gedaan met dat "moraal" systeem van Fifa '10.
    Je krijgt altijd enorme boost als je 1-0 voorstaat maar als je 1-0 achter staat is er bijna geen beginnen meer aan.
     
  6. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zo'n vermoeden dat ze dat gewoon hebben laten zitten, onder het motto van: das realistisch.... :+
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Tsja.. en dat vind ik nog altijd heel slecht.

    Immers als je achter staat in het echte leven is het soms zo dat je alleen maar scherper en beter gaat spelen om die achterstand in te halen... Imo moeten ze gewoon alles even fair houden bij de score verloop.... en niet van die "moraal" shit die nergens op slaat.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Yeah, vind ik ook kut. Moet gewoon evenwichtig blijven.

    Bij Pro Evo is het andersom, en als je dan voorkomt dan is het vaak dat je daarna compleet kut speelt want je eigen AI enzo zakt dan gigantisch in terwijl de tegenstander opeens veel beter wordt.

    Vind ik ook kut. Ik wil niet dat de game zelf een beetje gaat lopen kloten met de AI enzo.
     
  9. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Precies, je moet gewoon de volledige controle kunnen behouden vind ik.
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Lijkt me logisch, nooit geweten dat het zo werkte en geloof het ook niet echt..
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Het lijkt er volgens mij wel op. Vind manual spelen wel leuk alleen ik vind het leuker als me tegenstander het ook heeft anders word hij geholpen en ik niet en dat is niet zo heel eerlijk :)
     
  12. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan jullie vertellen dat er in FIFA 11 Manual leaderboards zitten.
     
  13. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat houd dat precies in=
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vraag me af of de punten daar alleen worden toegekend na manual vs manual wedstrijden, wel een mooi principe. Je ziet in ieder geval dat ze naar de FIFA-ers luisteren en met kleine toevoegingen wel het spel een stuk leuker maken :)
    Vooral de theater waar je herhalingen uit online wedstrijden kunt opslaan is echt een leuke toevoeging.
     
  15. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een apart leaderbord voor fifa spelers die met full Manual controls spelen.
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Herhalingen van online goals is echt gruwelijk _O_
    Maareuh.. dat Manual pass is wel leuk en aardig maar op echte toernooien of bijv. dat toernooi in breda geld dat toch niet dus het is alleen beetje voor de fun?
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik denk dat nog niet eens de helft van alle spelers op manual gaat spelen. Waarom zou je ook iets moeilijks kiezen terwijl het gewoon makkelijk kan?

    Nee, ze hadden beter gewoon iedereen op manual moeten zetten, of helemaal niemand.
     
  18. witloof

    witloof Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand al iets vernomen in verband met de achievements? Die laten wel lang op zich wachten vind ik.
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Zullen wel bijna hetzelfde zijn als bij fifa 10. Achievements boeien me sowieso niks.
     
  20. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag wel in een filmpje gezien, dat je als je een doelpunt scoort via de paal, dat je dan een archievement krijgt, volgens mij zijn het ongeveer dezelfde archievements als fifa 09...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina