Laat iedereen nou eens lekker spelen wat hij zelf wil
Infiltrator werkte bij mij op Insanity in ieder geval erg lekker. De Cloak-ability heb ik erg vaak gebruikt om lastige situaties te overwinnen (bijvoorbeeld ruimtes met veel sterke vijanden die dicht bij komen (Krogans o.a.). Teammates zijn dan al snel dood, vijanden komen dichtbij, ik cloak, ga naar de andere kant van de kamer en kan weer lekker schieten. Met andere classes lijken dit soort situaties mij een stuk lastiger) en je krijgt er ook nog eens een flinke damageboost door (volgens mij +75% op hoogste niveau: één Collector met volle barriers is met een headshot dood!). Disruptor Ammo kan je ook heel vaak gebruiken (zo'n 3/4 van de tegenstanders heeft shields of is synthetisch), net zoals Incinerate (werkt erg goed tegen health als je niet te lang uit cover kan komen en het geeft flink wat damage tegen Armor). Ook de 'bullettime' als je door je sniper kijkt is een leuke bonus. Cryo-ammo is alleen volstrekt nutteloos (advies: geen punten aan spenderen) en AI hacking kan je maar heel af en toe gebruiken (advies: 1 punt aan spenderen, zo kan je ervoor zorgen dat de teammates van je slachtoffer hem lekschieten). Infiltrator is dus een zeer goede keus.
Een Sentinel heeft ook wel een aantal goede krachten (Overload, Tech armor en Warp), maar heeft naar mijn mening minder voordelen dan een Infiltrator. Daarnaast heb je ook niet echt een handig wapen als een Sentinel (alleen maar SMG en pistols), waardoor je meer op close-range bent aangewezen dan een Infiltrator (en close-range is op Insanity niet echt lekker). Maar Sentinel is absoluut geen verkeerde keus om Insanity te doen.
Edit: Whoeps, zou ik bijna Liara vergeten. Trailer ziet er leuk uit, hopelijk zit er genoeg content in om de prijs te rechtvaardigen (waar ik eerlijk gezegd aan twijfel).
Laatst bewerkt: 2 sep 2010