De Joker zegt dat zelf, over zichzelf. Hij staat ook wel een beetje gek. Hij weegt waarschijnlijk zo'n 65 kilo, maar hij staat graag alsof hij een bodybuilder van 150 kilo is. Prachtig, wat een heerlijk siimpel figuur. Ze zijn allemaal ontzettend simpel.
Het is leedvermaak, en ik lach ze graag uit. Ze denken echt zelf dat ze de bomb zijn, terwijl heel Nederland het uitschot zal vinden. Het is geen uitschot, ze zijn alleen niet bijster intelligent. Dat geeft niet, er zijn natuurlijk wel meer niet zo intelligente mensen. Maar als je ook nog eens te stom bent om te beseffen dat je dom en oppervlakkig bent, tja, dan is het terecht dat heel Nederland je uitlacht.
Natuurlijk, ze hebben een lekkere vakantie, en ze zullen vast lekker betaald krijgen. Hartstikke mooi, ik zie hem al staan die Joker, op bezoek bij Jensen, schreeuwend dat hij toch maar mooi op vakantie is geweest voor noppes en nog geld toe kreeg ook. En als toetje mag hij Neanderthalermeisjes een beurt geven....... Jensen gaat lachen, zet hem nog een beetje voor lul en de Joker staat de rest van zijn leven voor joker.
@Mtthz;
Ik heb de televisie ook tevergeefs op volume 93 gezet, ik verstond het gewoon vaak echt niet. Ik vermoed dat niemand het verstaat, ook Hagenezen zelf niet.
Laatst bewerkt: 6 sep 2010