Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    oh en half duplex is dan totaal 10 en dus max 5 up en down of alleen 10 up of alleen 10 down ?

    ps:bedankt
     
  2. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360(s) loopt soms vast bij Forza 3, en dit gebeurt altijd bij het match maken. Iemand een idee hoe je dit kan oplossen/voorkomen? Op de disc zelf zit géén enkele kras.
     
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Het is niet zo simpel als dat. Als je het over kabels hebt, zal je wanneer je een half-duplex kabel hebt maar 1 kant op verkeer kunnen sturen. Het is een vrij ingewikkeld principe, zoek het even op op wikipedia ofzo.

    @Razer, probeer eens om je spel op de harddisc te installeren. (Als je die hebt natuurlijk) Anders zijn er weinig andere dingen die je kan proberen behalve poetsen en misschien proberen om de lens van je dvd drive schoon te maken door er een beetje in te blazen ofzo, of met een speciale dvd.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2010
  4. Tmontana

    Tmontana Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    halo alemaal..

    ik ben in bezit van een xbox 360, een samsung p2770hd full hd tv,en hdmi kabel en vga kabel...

    al speel ik games dan geven ze alemaal heel lelijke beeld met wazige randen en is niet scherp genoeg..

    heeft iemand deze probleem ook? weet iemand hoe ik de beste beeldkwaliteid krijgt zonder dat ik die aliasing ziet??

    ik hoop dat jullie me kunnen helpen want xbox is egt niet te spelen zo:p

    GRoetjes
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Welke aansluiting gebruik je nu ?
    Heb je bijna alle games lelijk beeld ?
     
  6. Tmontana

    Tmontana Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb nu vga aangesloten,met hdmi heb ik lelijkere beeld vind ik, en jah ik zie het bij alle games.
    ik probeer ook met die resoluties te prutselen, maar ik zie niet egt veel verschil
     
  7. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Je moet hem aansluiten met HDMI en dan op de xbox bij de settings de reolutie op 1080P zetten.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2010
  8. Tmontana

    Tmontana Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik gedaan aleen ik krijg niet de volledige scherm te zien van de scherm ...

    en de beeld gaat ook slomer als ik met de camera draai:mad:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 aug 2010
  9. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Oké bedankt!

    Nog een paar vraagjes. Wat zijn zo de beste instellingen, ik neem van jouw post aan dat scherpte tussen de 0-10 en moet zetten (gaat tot 100) en hoe zit het met contrast en helderheid?

    En van dat 60hz, zou dat de reden zijn dat Halo 3 er niet zo heel mooi uitziet? Want hij geeft namelijk bij de HDMI source aan dat ie op 60hz, 1920x1080 loopt.

    En indien er zo'n firmware update is, hoe kan ik die dan binnenhalen?

    Toch zijn veel mensen erg positief over dit beeldscherm en voornamelijk over de kwaliteit van het beeld..

    Alvast bedankt!




    Dit was een reactie van mij op wat Ferry zei in het HDTV thread. Maar ik zal hier het probleem ook maar plaatsen.

    Ik heb een samsung syncmaster P2470HD gekocht en aangesloten met HDMI (1.3c van Big Ben) en m'n Xbox 360 geeft bij display settings ook 1080p + HDMI + widescreen aan.

    Ik had ergens gelezen dat je de broningang van de HDMI poort geen spelcomputer moest noemen i.v.m een filter, maar hem nou juist PC moest noemen voor DVI kwaliteit?

    Nou ben ik niet echt onder de indruk van het kwaliteit van het beeld. Bij games zoals Halo 3 lijkt het net of zwarte en grijze achtergronden zeg maar trillen en het lijkt net alsof er een vertraging in zit. Terwijl ik nou juist om die vertraging tegen te gaan een 50hz uitvoering heb gekocht.

    En wat zijn trouwens de beste instellingen qua contrast en helderheid? Aangezien scherpte tussen de 0-10% moet, in dit geval dus tussen de 0-10 (gaat tot 100).

    Alvast bedankt & sorry want ik heb weinig vestand van TV's. :)
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Hm, heeft dat scherm soms een resolutie die hoger is dan 1920x1080? Dan klopt het dat je zwarte balken ziet. Vreemd, ik zie dat de reso gewoon 1920x1080 is. Zorg ervoor dat de optie Alleen Scannen of Just Scan aanstaat
    Zet sowieso de sharpness heel laag. Dat zal de beeldkwaliteit goed doen.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  11. Tmontana

    Tmontana Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    just scan of scannen kan ik niet vinden in de menu van me tv?

    moet ik dat in ps3 of me tv zoeken?
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het gaat om de optie om 1:1 pixelmapping te krijgen, zodat t beeld niet wordt uitgerekt. Deze optie zit op je monitor, maar het kan ook zijn dat dit er niet op zit hoor.
     
  13. Tmontana

    Tmontana Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan hem niet vinden, aleen 4:3, 16: 9, screen fit,wide zoom,zoom.. staan in de menu
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    dan is 16-9 de beste optie
     
  15. Tmontana

    Tmontana Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat ook beter dan 1:1 pixelmaping?
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    1:1 pixelmapping is altijd het best.

    Iedere pixel staat dan perfekt en wordt er geen overscan of zoom gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2010
  17. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Weet niet of het hier hoort maar,
    Ik heb gisteren een nieuwe xbox gehaald omdat me oude helemaal kapot was, heb een arcade gehaald omdat ik zelf over de rest wel beschik
    Dus ik denk knal me harde schijf erin, ga me gamertag proberen te recoveren, maar het werkt niet.
    Ik krijg een melding van dat die windows live id niet tot die gamertag hoort ofzo.
    Maar ik weet dus zeker dat ik alles goed invul..
    Heeft iemand een oplossing? Want het is zo zonde van al me gesavede games.
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Je vult het ook wel goed in, alleen is dat niet het e-mail adres waar die gamertag aan gekoppeld is. Even graven in het geheugen welk adres hij wel aan gekoppeld is dus :).
     
  19. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja ik dacht al dat dat het probleem was, maar hoe diep ik ook graaf, ik kan mezelf geen ander emailadres herinneren van mezelf... Maar goed, nog maar ff dieper graven dus..
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo nu en dan log ik eens in op mijn USA en Japanse acount om indie game trials te downloaden, en andere dingen te checken. Dit vertelde ik dus net even aan een vriend in de XBL party, en een andere gast zei gelijk dat ik hier beter mee kan kappen. Omdat dit volop tegen de policy van MS is. En in Amerika schijnt hier 15 jaar gevangenisstraf op te staan. Kortom..hij zegt zodra ze zien dat jou IP meerdere acounts heeft, dan kun je tegen het eind van het jaar gebanned zijn en voor altijd.

    WTF?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina