Divinity II: Ego Draconis

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 aug 2008.

  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik heb die prijs nog nergens voorbij zien komen. Dragon Knight Saga gaat het heten iig.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Hmmm. Zullen zeker wel achievements bijzitten. Nou, dan verwacht ik die nog wel als DLC wanneer die pack uitkomt.

    Zaten er niet al meer dan 1000 punten in de game? :eek:
     
  3. Mongoose Marvin

    Mongoose Marvin Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar in die pack zit toch ook een grafisch geüpdatete versie van het originele spel? Nou dan kan ik de oude wel weggooien. En daar heb ik 60 euro voor betaald.

    En heeft iemand Risen gespeeld? Dat is ook zo'n rpg waarin je alles zelf moet uitzoeken. Die kan ik echt aanraden.
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik hou me totaal niet bezig met achievements en punten enzo :eek:
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Is inderdaad een grafische update. Risen heb je die op pc gespeeld? Op 360 is ie niet te spelen hoor ik vaak, maar op pc is ie erg goed.
     
  6. Mongoose Marvin

    Mongoose Marvin Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Risen ook op de xbox, maar nu speel ik 'm op de pc, want dat is inderdaad beter.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Vond Risen op de 360 echt niet te doen. :emo:
     
  8. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Ik kan echt niet wachten op de DLC, de game was zo geniaal. Was eerst begonnen met kerst en een week gespeeld. Toen werd het echt moeilijk en was ik ff gestopt. 3 maanden later ofzo weer een week gespeeld, weer moeilijk, gestopt:9
    Tijd geleden maar een nieuwe character gemaakt omdat ik ook wat achievements miste en had een ranger gemaakt. Rangers zijn eigenlijk vrij overpowered vond ik, mede omdat je vaak enemies kan ownen voor ze je bereiken. Maar de game dus uitgespeeld en hij is_O__O_
     
  9. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Als de game incl dlc dan uitkomt bestel ik hem wel! Misschien als ik dinsdag reach ga halen dat ik wel het orgineel even meeneem!
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    http://www.flamesofvengeance.com/faq.php

    Dus voor de 360 komt de uitbreiding niet als dlc beschikbaar.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, beetje lame. Maar gelukkig heb ik het origineel niet meer :)
    Ik koop em wel ergens in een dump bak :)
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, vind het ook raar, lijkt me niet goed voor de verkoop... Blijkbaar vraagt MS dan heel veel om iets op de marketplace te zetten of verwachten ze via daar heel weinig te verkopen.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Denk dat het wel of niet online zetten van dingen eerder bij de ontwikkelaar ligt dan bij MS. Die zijn er alleen maar gebaat bij en ontwikkelaars kunnen zelf bepalen hoe hun succes te richten. MS doet heel veel dingen via secundaire kanalen en de naam is misschien het enige wat hun duur kan maken. Neem maar van mij aan dat die DLC heus nog wel op Live komt. ;)
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Dat zei ik ook niet :+

    Zulke dingen gaat waarschijnlijk de uitgever over. Kan zijn dat het nog op live komt, zou het ook niet meer normaal vinden, maar vraag me wel af waarom dat dan niet direct gebeurt...

    Edit:

    Ik had mijn bericht wel erg vaag geformuleerd zie ik nu, ik bedoelde:

    :)
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2010
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Waarom moeten hier nu weer achievement inzitten die eindigen op een 8 ofzo. Ik begin de game net leuk te vinden.

    Streef er wel naar om na de game weer uit te komen op een 5 of een 0.

    Iemand een idee of je ook na de verhaallijn nog verder kan? :eek:
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, einde verhaal is einde spel ...
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Mag ik aub van je vragen wanneer het einde van het verhaal bij de laatste missie is???

    Ik wil wel graag nog veel side quests en zo doen, maar heb geen zin om het verhaal uit te spelen als er nog veel te doen is denk ik.

    Wil daarna gewoon mijn gang kunnen gaan, beetje zoals dat in TW kon. Saven voor de laatste baas of als die bijna dood is en dan weer side quests doen.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik weet niet meer precies wanneer het einde is. Hangt samen met die gasten die je in die burchten in de fjords moet afmaken. Wijst zich vanzelf als je aan het spelen bent. Gewoon zorgen dat je alle quests hebt gedaan voor die tijd.

    Persoonlijk was ik al helemaal uitgequest voordat ik met de endgame bezig was...
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ok bedankt.

    O fok wat kan het toch kut zijn deze game. Ik ben nu level 7, maar het word lastig die toren ergens aan het begin van de game en halverwege de vallei te bereiken.

    Ik zie echt hele groepen skeletons voor me en ik krijg ze echt nooit dood. 8)

    Sowieso is deze game al een heel stuk lastiger dan welke andere RPG dan ook. Ik doel dan niet eens op het allemaal zelf moeten uitzoeken.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    @ Dulle NL & anderen: Iemand die mij misschien kan helpen met tips ofzo? :confused:
     

Deel Deze Pagina