Was vergeten er bij te zetten dat zombie´s en aliens niet echt mijn ding zijn.. borderlands lijkt me op zich wel interessant,misschien daar maar ff voor kijken
Heb even jouw games met de mijne vergeleken en volgende titels komen naar voren: Orange Box Borderlands Brothers in Arms Hell's Highway Call of Juarez: Bound in Blood
Welk spel moet ik halen: Black ops - Medal of Honor Zit ernstig te twijfelen omdat ik Bad Company 2 heb en dat een fantastisch spel vindt. Maar aan de andere kant, het is wel een nieuwe Call of Duty. Dus asjublieft, antwoord even
Ik snap niet waarom je de smiley gebruikt, maar goed. Ik zou de reviews van MoH even afwachten. Ik heb geen enkel idee of hij nou goed of slecht gaat worden.
ik zou idd nog even wachten tot de eeste reviews binnen zijn. Maar zoals ik het nu zie ga ik voor MoH, weer is n keer wat anders in vind deze CoD niet helemaal mijn ding(zoals ik het nu zien) misschien haal ik die later nog wel n keer als ie wat goedkoper is en online nog goed loopt!
Gears 2 is ook erg tof inderdaad als co-op spel. Ik ben zelf daarnaast ook wel fan van Borderlands voor Offline co-op
Ik weet niet of je ervan houdt, maar Lego (Harry Potter) games zijn ook leuk met z'n tweeën, ik weet niet of Batman/Indiana ook offline co-op kan maar HP in ieder geval wel en ik vind hem erg vermakelijk
Welke game raden jullie mij aan? Ik zit te twijfelen tussen Alan Wake en Splintercell Conviction. Welke zou het meeste bieden qua singleplayer ervaring?