[TV] Oh Oh Cherso

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dyonko, 2 sep 2010.

  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk eens gekeken na de vele mensen die het aanraden. Awsome.

    'Op vakantie eet ik meestal patat frikandellen en kroketten, want ik houd niet zo van vlees'

    Haha, zie dat deze al meerdere keren is gequote, maar hij blijft geniaal :)
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is zo grappig! Domme mensen die denken dat ze de shit zijn terwijl ze gewoon letterlijk niets weten naast hun eigen naam is gewoon hilarisch!

    Bibi is inderdaad een kleine Jessica Alba, schattig. 'Joker' is ook briljant. Zo zie je maar weer, real life is always stranger then fiction!
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Nou heb er ook aan moeten geloven en ik heb tranen met tuiten gelachen:lol: Wat een figuren.
     
  4. Remco

    Remco Guest

    misschien ben je daar toch iets te oud voor. :+

    Vandaag de hele dag gelachen met klasgenoten over de hele bende. Ook tijdens drama deed ik even mijn beste impressie van Jokertje, Sneipaah, Sterretje en Matsoe Matsoe. Was best gezellig 8)
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Kansloos die gasten. Het is eigenlijk te sneu voor woorden dat die gasten zich echt heel erg stoer vinden nu. Ze denken totaal niet na over hun toekomst en welke consequenties dit programma met zich meebrengt. Ook kansloos zijn de mensen die deze "enkele hersencellen" stoer én grappig vinden (let op de én).

    Ik heb het overigens niet gezien de eerste aflevering, maar wel veel verhalen gehoord van anderen. Ik ben ook niet van plan om het te gaan kijken, want ik erger me alleen maar aan die lui.

    Ik kom misschien als een saaie burgerlul over nu, maar dat moet dan maar. Ik ben in feite zelf ook zo gek als een deur..... Maar dan met wat niveau zeg maar ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2010
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Joker is gewoon de gekste....
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ghehehe.... Tjah, nouja... mijn meissie komt uit Den Haag (Voorburg eigenlijk), dus die zal het wel een keer gaan kijken. Zal één keer een poging wagen dan.
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ben ik trouwens de enige die moeite heeft om te verstaan wat Jokertje te brallen heeft?
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De Joker zegt dat zelf, over zichzelf. Hij staat ook wel een beetje gek. Hij weegt waarschijnlijk zo'n 65 kilo, maar hij staat graag alsof hij een bodybuilder van 150 kilo is. Prachtig, wat een heerlijk siimpel figuur. Ze zijn allemaal ontzettend simpel.

    Het is leedvermaak, en ik lach ze graag uit. Ze denken echt zelf dat ze de bomb zijn, terwijl heel Nederland het uitschot zal vinden. Het is geen uitschot, ze zijn alleen niet bijster intelligent. Dat geeft niet, er zijn natuurlijk wel meer niet zo intelligente mensen. Maar als je ook nog eens te stom bent om te beseffen dat je dom en oppervlakkig bent, tja, dan is het terecht dat heel Nederland je uitlacht.

    Natuurlijk, ze hebben een lekkere vakantie, en ze zullen vast lekker betaald krijgen. Hartstikke mooi, ik zie hem al staan die Joker, op bezoek bij Jensen, schreeuwend dat hij toch maar mooi op vakantie is geweest voor noppes en nog geld toe kreeg ook. En als toetje mag hij Neanderthalermeisjes een beurt geven....... Jensen gaat lachen, zet hem nog een beetje voor lul en de Joker staat de rest van zijn leven voor joker.

    @Mtthz;

    Ik heb de televisie ook tevergeefs op volume 93 gezet, ik verstond het gewoon vaak echt niet. Ik vermoed dat niemand het verstaat, ook Hagenezen zelf niet.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2010
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar ken ik nog wel een truukie op!
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    8) Ja, verschrikkelijk. Hoe simpel kan je zijn...... Dat zinnetje heb ik 80 keer gehoord. Dat zegt die bolle toch de hele tijd. Die DJ is op de pannekoekenboot ofzo.
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Next episode?... Die mensen bij Jersey Shore zijn ook erg, maar ik heb het idee dat dit nog erger gaat worden.
     
  14. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Wel naief van je als je denkt dat heel Nederland ze uitschot zal vinden, er zijn ten eerste genoeg achterlijke types die ze al helemaal geweldig vinden en dan zijn er waarschijnlijk ook nog groepen onzekere kinderen die dit zien en denken dat je met dit gedrag aandacht en meisjes krijgt (wat dus waar blijkt te zijn als je ziet dat ze een tv programma hebben en steeds met allemaal meisjes gaan), oftewel maatschappelijk onverantwoord en dieptriest ook al kan je er als meer ontwikkeld persoon wel om lachen.
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik kan echt niet naar die joker kijken joh. Hoe hij praat is gewoon echt fucking irritant. Dan ook nog eens die fucking nek. Daar krijg ik gewoon zelf last van mijn nek van. En dan die houding ook nog eens. Hij is fucking schriel maar hij houdt zijn armen gewoon wijd naar buiten. WTF?
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Haha nee joh, ik lig helemaal in een deuk. Waarom zou je kansloos moeten zijn als je ze grappig vind :p.
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Nee, hij bedoelt als je stoer en grappig vindt.

    jeweetwel, die breezersletjes op Hyves enzo.


    Of ik begrijp sarcasm on the interwebz weer eens niet:+
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    O nouja wie vind Jokertje nou niet stoer? :p.
    Kijk hoe breed die is.
     
  19. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Joker is echt het mannetje van de serie, het moet bijna wel dat hij een acteur is.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2010
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Haha.. Die ster is iig geen acteur (werkte vroeger bij de Skihut :p), en Sniper ook niet..
    Joker hoop ik voor zichzelf wel.
     

Deel Deze Pagina