Dead Rising 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 28 jan 2009.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die 70000 zombies :eek:. Hoop dat er weer auto's en een parkeergarage zijn :+. Die en 6000000 spenderen lijken mij de enige tijdrovende achievements. 50 surviviors redden kan misschien wel weer irritant worden :9
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2010
  2. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag me af of dit in coöp bij elkaar optelt, dat zou wel een hoop schelen. Ga sowiezo veel plezier hiermee beleven.
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Saaie achievements zeg. Veel hetzelfde als deel 1 en veel verzamelgedoe. :F:
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok dan!!!!! Nog één achievie te gaan. En dat is 1000 zombies mollen, even bekijken wat de beste manier is om er veel te doden in niet al teveel tijd. Ik zou eigenlijk veel van die Queen's moeten krijgen,maar tja...hoe krijg je die. Toevallig net ineens kreeg ik die wesp en een hele zooi aan zombies stierven gelijk. Hoe zit dat eigenlijk uberhaupt met die wesp....waarom sterven ineens al die zombies erdoor? (in die cutscene)
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Omdat de wespen (queens) de oorzaak zijn van de infectie. In DR1 kom je erachter dat zodra je een queen hebt en deze dood maakt, alle larva's in de zombies dood gaan en dus de zombie niks anders meer is dan een lijk :+.

    Had het eigenlijk in een spoiler willen zetten, maar zo'n grote onthulling is het eigenlijk niet.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm....misschien moet ik maar een soort story summary zien te vinden van het eerste deel voordat ik met deel 2 eind van de maand ga beginnen :).

    Hoe dan ook, ik heb alle achievies en het is allemaal klaar, toppie!!! Maar hoe zit het met die moves? Ik heb er twee,maar er staan nog een hele hoop andere waarvan ik niet kan zien wat het is.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon weapons combinen en die gebruiken. Moet je even dat boek uit de department store in je inventory houden. Dan duren je combo wapens 2x zo lang. Verder kun je met de karretje waar je motor inzit ook redelijk wat kills maken. Als je gewoon een beetje loopt te ouwehoeren en zombies loopt te killen heb je hem zo binnen.
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik had hem aan het begin an een nieuwe game gedaan. Als je bij de amnulance komt moet je een kar meenemen met een motor onderdeel erin. Gewoon met die kar rond blijven rennen dan heb je binnen 15 min 1000+ kills. Lekker door de volle straten heen blazen. En 1 op de 3 hits is ongeveer een kill. Succes!
     
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Hier ook een 200/200! Geweldige game voor die 400 punten. Ik vond hem zo leuk dat ik gelijk deel II in pre-order heb gezet en gisteren overnieuw ben begonnen met deel I! :+
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gister ook nog ff deel 1 gespeeld. Merk wel dat de DR2:C0 wel stukken makkelijker is. Zombies in DR1 zijn veel agressiever en doen je ook nog een damage als ze je gewoon slaan. Daarnaast zijn de combo wapens een stuk sterker dan de standaard wapens uit deel 1. Misschien dat DR1 voor het brede publiek ook te moeilijk was waardoor veel mensen meteen afhaakten.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Klopt ja, ik heb alle zombietjes gemolt met het karretje, hilarisch!!!! Maar je hebt geen idee hoe ik die andere moves krijgt in het abilities lijstje? Het zijn er nogal wat, en ik heb er maar twee van.
     
  12. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Krijg je pas bij de volledige versie;).
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Aaaah zie je, ok dan. Ik ben benieuwd wat voor idiote dingen je in Las Vegas allemaal kunt uithalen straks, ik heb er echt zin in. Door Case Zero ben ik nu gewoon zeker ervan dat ik DR2 moet hebben. Ik ga even die DR Episodes op Live kijken, even zien wat het is.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zodra je lvl up gaat krijg je een random reward. Het kan health, item stock, speed, throw of een move zijn. Zo had ik 6 life in de XBLA game terwijl een vriend maar 4 life had op lvl5.

    Uiteindelijk zul je op lvl50 zal iedereen gewoon hetzelfde hebben.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb net alle Episodes (of Webisodes) gekeken en ik vond het erg vermakelijk. Behalve dan die vreselijke voice-overs, want zoals gewoonlijk slaan die nergens op, gewoon slecht en ik ergerde me eraan. Maar daar kan de maker weinig aan doen. Goed in elkaar gezet en behoorlijk hard ook zeg, ik verbaas me erover dat je niet eens een leeftijds rating ziet in het begin van de videos.
     
  16. James Pond

    James Pond Guest


    Het is juist bedoeld om dikke B films te zijn
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik vond het heel aardig, en op de japanse marketplace zijn ze uiteraard ook te downloaden en dan heb je de originele voice-overs en die zijn gewoon normaal.
     
  18. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik weet niet of het hier al gezegd/of bekend is maar "Trial Game - Trial Game - DEAD RISING 2: CASE ZERO" is gratis geworden. Foutje van mij het betreft een trial excuses.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2010
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Trials zijn altijd gratis hoor, Case Zero zelf kost gewoon 400 points.
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    wat wrdt nou uiteindelijk allemaal overgezet naar DR2? Sowieso je lvl5, maar ook de rest van je xp, je geld en je items?
     

Deel Deze Pagina