Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Was inderdaad een mooi moment..
    Helemaal als je het verhaal van deel 1 nog goed kent ja

2. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Bij het allerlaatste level moest ik ook heel erg aan Mafia I denken overigens

3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Meet Jimmy. He’s one bad mother. If you own the PS3 version of Mafia II then you already know all about him from The Betrayal of Jimmy. Well, Jimmy’s back in all new multi-platform DLC and he’s out for vengeance in Empire Bay.

Ripten got hands on with Jimmy’s Vendetta at PAX 2010 and quite frankly, it couldn’t come any sooner. If you loved Mafia II for it’s great storytelling and visuals, but missed all the mayhem that you’d find in other open world games, then this is the DLC for you.

Jimmy’s vendetta consists of 30 missions that are more or less all about killing people, blowing shit up, and racking up points. After a brief introductory segment, you are given complete access to all of Empire Bay and can do these missions at your leisure. You will be able to save after each mission as well, so it is much easier to pickup and put down this content than it was the original game.

There is also an arcade style point system that rewards you for your sweet driving and gunplay skills. These points are not just for show, as there are online leaderboards that allow you to compete against millions of other Jimmy’s worldwide.

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Iemand tips om chapter 14 te halen op Hard? Kom niet helemaal voorbij het gedeelte op de docks!

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Even een copy/paste van wat ik tegen Go Ahead Eagles zei, die op het zelfde punt vast zat:

Wat ik deed was direct naar rechts rennen, achter de kratten. Dan als je daar in cover zit dan schreeuw die 'vent' wat naar je. Vervolgens komen er wat gasten die je af moet knallen. Ik begon altijd met degene die rechts boven kwam, gewoon ff met de Tommy Gun erop sprayen. Dan komt er als het goed is iemand links voor je, links van de trap, die moet je ook doden. Dan kan je de volgende die rechts voor je afknallen. Dan moet je van de kratten weg en moet je meer naar links cover nemen. Daar heb je een soort van 'paal'. Ik dacht dat het een soort van gebouw ondersteuning was. Je kunt dan iig niet geraakt worden door de Molotovs. Erg handig dat ik dat vond. Dan is het een kwestie van de badguy neerknallen (2 schoten in zijn hoofd is voldoende).

Dan de trap op, maar draai je wel om als je trap op loopt, zodat je direct in het kantoor kijkt. Daar zitten wat badguys en dan ben je echt binnen 2 tellen dood. Ook in de office moet je nog oppassen als je wat pakt, want er kan nog iemand uit de deur komen. Houd je Tommy Gun gereed dus.

Succes!

6. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt beter vol doorrennen naar achter, daar staan er twee die makkelijk te killen zijn. Eenmaal daar achter een van die palen heb je geen last van die molotovs wat zeer gunstig is. Ik had wat granaten bij de hand en die toste ik 1 voor 1 richting de eerste verdieping. Na minuutje kwamen er twee mannen de trap af rennen en dit gebeurde in totaal twee keer.

Na een tijdje is het stil en kan je rustig de trap op en het kantoor binnen lopen :)

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nice, alle Playboys gevonden. Nu nog de 50 miles achievement en nog een paar. En natuurlijk de Wanted Posters. Denk dat ik de 50 Miles achievement wel haal als ik de Wanted Posters zoek.

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Kun je eigenlijk tijdens het spelen nog switchen tussen de verschillende moeilijkheidsgraden? Zo nee, welke moeilijkheidsgraad raden jullie aan?

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik raad je aan om gelijk op Hard te beginnen. Is niet zo moeilijk, soms een uitdaging of een beetje frustrerend maar het is echt goed te doen.

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ook op hard beginnen,ik heb het niet gedaan met gevolg dat ik de game nog eens moet gaan spelen. Je kan niet switchen tussen de levels in.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Achievements Jimmy's Vendetta:

Verdomme, nu moet ik deze straks ook weer hebben voor 100% :+

Maar die 1000 miles achievement, verdomme! :eek:

Ik denk dat ik nog ff met die Wanted posters wacht tot deze er is, dan kan ik die twee tegelijkertijd doen.

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zoals de vorige 2 al zeggen: op Hard beginnen.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik twijfel nog over die DLC. Ik bedoel, er komen vast nog meer DLC packs uit met achievements, en als je de game nu 100% haalt, dan is dat later toch ook nog gewoon zo?

14. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De achievements van de dlc zijn er pak moeilijker dan de achievements in de game zelf.

15. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Zo de knetter zeg, 1000 miles rijden gaat volgens mij eeuwen duren! Tijdens de 2de keer single player probeerde ik constant in een auto te rijden. Toen ik de game had uitgespeeld stond de kilometerteller maar op +/- 40 miles. 8)

16. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik wacht wel met de dlc tot die in de aanbieding is. Het boeit me toch niet omdat ik al de 1000(G) heb.

edit: Maar omdat ik toch geen ene piep te doen heb heb ik hem maar aangeschaft ook al doet ie het niet. :+

Laatst bewerkt: 7 sep 2010
  17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    1000 miles is gewoon sick in een game zoals deze. 8)

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nice van GH binnen. :)

19. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    x2 \o/

20. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Jimmy's Vendetta Pack kan nu worden gedownload! \o/

EDIT:
    Nou begint goed, de content is al uit, maar de update om de content te runnen blijkbaar niet. 8)

Laatst bewerkt: 7 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina