Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 16 aug 2010.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Niets over bekend volgens mij. In de preview versie die ik speelde zag ik dat Brazilië in elk geval niet meer over licenties beschikt. Verder zag ik wel gewoon alle landen staan, ik heb geen nieuwe landen gezien.

Ik kan me niet voorstellen dat er nu plots maar 6 landen met licenties in zullen zitten?

@Tyrant,

Ik snap wat je bedoelt, same shit as always dus........

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Waarschijnlijk is dat 6e land dan Duitsland, met 2 of 3 gelicenseerde teams, en de rest fake. At least, dat hoop ik!

En kwdtje komt bij 6 omdat er een achievement is waarbij je in 6 verschillende competities moet spelen.

3. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Oh, landen op die manier wordt er bedoeld. Sorry jongens, ik was even heel ergens anders blijkbaar.

Neemt niet weg dat ik zag dat het nationale team van Brazilië geen licentie had in de previewversie. Hadden ze wel in voorgaande delen toch?

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja.. Ik bedoelde landencompetities, sorry :)

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Pff speel daar nooit mee joh :p.
    Vroeger sowieso wel licentie gehad, maar volgens mij sinds 2008 niet meer mee gespeeld. Kan best dat die in 2010 eruit is gehaald, geen idee.
    Zolang Nederland er maar inzit, sinds die WK update bij 2010 is het bijna eng om ermee te spelen :p.

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik speel ook nooit met Brazilie, alleen ertegen. Ik zou het wel jammer vinden, ik houd stiekem wel van licenties. Ik vind het niet verschrikkelijk, maar gewoon jammer.

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En nog steeds geen nieuws betreft de pes 2011 demo voor wij xbox liefhebbers, bedankt M$...

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik houd ook van licenties. Daarom twijfel ik dit jaar zo tussen FIFA en PES! :mad:

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Geen reden toe..
    Met de uitgebreide edit mode + USB support hoef je je geen zorgen te maken om licenties ;).

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wel voor online. En ik speel footies alleen maar online! :+

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zeker op de PS3 niet ;) Daar is het genieten geblazen.

Mij interesseren veel licenties weinig, het gros van de tijd speel je toch met je favoriete team. Daarnaast zitten er veel B en C teams in voor de afwisseling.

Geloof dat je online met Fifa ook veel dezelfde teams tegenkomt en dat er bijna niemand met een Zweedse subtopper speelt?

En ik speel footies voornamelijk tegen vrienden, want dat is voor mij toch wel het leukste wat er is.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    We zullen zien. Gelukkig speel ik de PS3 versie en hoef ik me met de patches etc geen zorgen te maken. Alleen jammer van het online gedeelte. Maar daar valt wel doorheen te bijten. Gewoon FIFA voor online en PES voor offline! :+

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    De beste manier om off line het gebrek aan licenties tegen te gaan is door je eigen team te editten :)
    Zo zullen de meesten wel lid van een voetbalclub zijn, dus waarom zou je daar je eigen clubteam niet mee creëren? Maak al je medespelers na met stats die goed in verhouding tot elkaar liggen. Dan kan je zelfs nog de andere teams in je klasse erbij nemen :)
    Ik heb vroeger een straatvoetbalteam opgericht en ik vind het elk jaar weer leuk om met de PES-edit-tools dat team na te maken en daarmee te spelen.
    Licenties? Interesseert me daarom minder :)

Laatst bewerkt: 7 sep 2010
  14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  15. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Het hangt er natuurlijk ook vanaf welke momenten je uit beide games selecteerd, maar dit is al jaren een pijnpunt bij Fifa vind ik.

17. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Behoorlijk.En dit soort dingen vind ik wel belangrijk!En al die FIFA boys maar roepen dat PES arcade is en FIFA sim!!!....:lol:

18. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Kijk zo wil ik het graag zien. Ook bij de FIfa 10 demo vond ik het al zo makkelijk dat aanvallen je kreeg wel 5 1 op 1's in een wedstrijd. Bij pes moet ik veel meer moeite doen en veel beter kijken.

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Nou nou, Fifa is wel degelijk ook een sim. Dat wil niet zeggen dat de gameplay foutloos is. Dat zal dit jaar vast ook weer voor beide games gelden. Dit is overigens het grootste negatieve aspect aan de afgelopen Fifa's. PES heeft daar de afgelopen edities op zijn zachtst gezegd ook wat last van gehad, zij het op andere punten van de game.

Hoe dan ook lijkt het erop dat de AI defensief gezien bij PES beter in elkaar zit.

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Vreselijk om te zien dat je nog steeds heel makkelijk iemand 1 op 1 kunt zetten.

Deel Deze Pagina