Ja heb ik ook gelezen, vind het persoonlijk een beetje jammer... niet dat ik ooit in die dingen kijken maar het hoort er gewoon bij
Mooie tegenstrijdige post Daniël.. Ik kijk er nooit in, maakt me dus ook geen klap uit of er wel of geen boekje bij zit.
Sommige boekjes zijn echt heel tof hoor, bijvoorbeeld Diablo 2 ofzo. RPG's hebben altijd leuke boekjes. Maar tegenwoordig is het vaak alleen besturing, xbox live en warranties. Dat leest niemand nee.
Ik snap dit niet... Fable II Episode 1 of 5 is 7 GB en 29,99. Is dit dan de volledige game???? En kan je de volledige game dan krijgen zónder al die episodes en shit? Gewoon de full game?
Fable 2 zou ik gewoon de GOTY van kopen op ebay/zavvi/amazon of welke NL winkel hem dan mogelijk heeft als je daar wilt kopen. Heb je gelijk al de DLC erbij en voor ~15 euro kun je hem wel vinden.
Jamaar dat is mijn vraag niet Als je Fable II op Games on Demand ziet, 30 euro en 7 GB groot, kun je er dan vanuit gaan dat dit het volledige game is ook al staat er Episode 1 of 5?
Call of Duty 4 - € 49,99 Battlefield 2: MC - €29,99 Battlestations: Midway - €19,99 Top Spin 3 - €24,99 The Force Unleashed - €29,99 Tom Clancy's EndWar™ - €29,99 Battlestations Pacific - €29,99
49,99??!? Als ze MW2 voor die prijs zouden doen zou ik het nog kunnen begrijpen maar deel 1 voor die prijs is gewoon
... en wat dacht je van Battlefield 2: MC!? 30 euro voor een game van 5 jaar oud ofzo. Maak het dan 1200 puntjes ofzo, zodat het wellicht net als Battlefield 1943 alsnog een gigantisch succes wordt met miljoenen downloads en nieuwe spelers. Wat een oplichterspraktijken Zowel hilarisch als diep diep triest.
ja wou net het zelfde gaan posten, die prijzen zijn echt belachelijk! diep triest hoor... Heb skate. 2 wel gehaald want die haal je nieuw in de winkel nog voor 25 euro ong. dus had zoiets van die haal ik wel om af en toe een keer lekker te skaten maar al die andere spellen, no way!
Er zijn sinds de laatste post natuurlijk weer een hoop games bij, maar die van deze week is toch wel een nieuwe dieptepunt. Batman: Arkham Asylum - €49,99
Das pas een koopje Ik snap sowieso niet waarom mensen games kopen via dit systeem.. Ik heb toch liever boekjes en doosjes