Halo: Reach [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 6 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Kan iemand mij vertellen wat add-discount is en hoe ik dat kan krijgen op Mediaoffer.nl?

    Bedankt.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    http://www.addiscount.nl/

    wanneer je gaat afrekenen krijg je de gelegenheid om via mediaoffer naar addiscount te gaan en daar een half uur reclame te kijken voor een paar euro korting (fok dat)
     
  3. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    ok thank you.
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Addiscount moet je reclames kijken en vervolgens vragen erover beantwoorden om te checken of je ze ook echt hebt bekeken. Als je bijv. 10 vragen goed hebt beantwoord, krijg je een code die je kan invoeren bij Mediaoffer waardoor er bijvoorbeeld €7,- afgaat

    Meer info kan je hier en hier vinden
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan spellen spelen en spelen. Meestal komt het aantal uur dat een games bedrijf aangeeft dat je er mee bezig bent goed overeen met het aantal uren dat je ermee bezig bent, mits je gewoon van de game geniet, niet als je goed bent in fps speelt op easy en af en toe wat side quests doet of wat scores verbeterd.

    Bij de gamesduur kan ik vaak nog 20% optellen omdat ik vaak op 't hoogste niveau speel, en zeker bij adventures ervan houd om veel te verkennen. Bij Halo Reach zal ik bij de mooie gebieden zeker als een toerist om mij heen kijken. Kijken wat de grenzen zijn van het gebied, wat je allemaal kan doen enzo. Ik zou 't zonde van mijn geld vinden om snel van de ene naar de andere objective te rushen. Het kan wel, maar waarom zou je? Om snel de chievos te halen? Koop dan een achievement game als je GS nodig hebt, om snel de MP te spelen? speel dan meteen de MP :). Door het rushen van de SP mis je de echte SP ervaring. Das bijna zoiets als het spelen van horror dvd zonder geluid, of....... Alan Wake in de zomer in de middag spelen met de gordijnen open en het raam open terwijl buiten kinderen voetballen en autos voorbij rijden.:b:
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het gaat me er niet om dat ik me er te kort mee zou vermaken , daar twijfel ik niet over. Het gaat mj erom dat wanneer je er op easy doorheen veegt je een heel andere ervaring hebt dan wanneer je dat bijv met zn tweeen of alleen op legendary doet.
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm doorheen vliegen, ik weet nog hoe simpel Halo 3 was met zijn 4'n op legendary. Het was imo lastiger met zijn 2'n op easy.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ben dan ook wel blij dat er eindelijk een achievement is voor legendary in je eentje :+
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Das echt hardcore, zo'n achievement mogen ze van mij wel 200 GS geven:b:
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Halo 3 en ODST vielen erg mee, ik vond Halo 2 verreweg het moeilijkst
     
  11. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand een idee hoe duur deze wordt op de release bij de Media Markt?
    Hoop op 49 ofzo
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    "t moeilijkste vervang ik voor mezelf met "het stomst. Ik heb hem itt de andere Halo's niet eens uitgespeeld. Ik weet nog hoeveel zin ik had in het spel, hoeveel ik genoot van de eerste missies. En toen... toen speelde je met de aliëns, en nog eens, en nog eens. En toen dacht ik =(_0/
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk moet de mogelijke prijs ook in de OP, zoals ik in het vorige Halo deel had aangegeven. Het is goed mogelijk dat de MM de Limited Edition verkoopt voor €59.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben nu al een tijdje Halo 3 aan het doen vanavond, en ik vind het echt heel cool. Heb de game echt te laat ontdekt zeg maar, om een of andere gekke reden wist de game mij gewoonweg niet te boeien toen ie uitkwam maar ik denk eerder dat ik de game gewoon geen eerlijke kans gegeven heb.

    Net zat ik achter de turret van een Banshee met een prima bestuurder en het ging geweldig, echt vet. Heb echt zin in Reach en ik ga me daar volledig op storten, absoluut.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    van een Wraith bedoel je denk ik :)
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Het viel opzich mee, alleen met het level Cortana had ik het écht moeilijk. Wat een kutmissie was dat.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    die is wel tricky maar als je zorgt dat je altijd een energy sword hebt voor de muterende Flood is hij ook wel te doen. Staat volgens mij in ieder geval niet in verhouding tot de eerste paar levels van Halo 2. Daar word je meteen al doodgegooid met hoge level elites die zoveel damage kunnen hebben dat je zowat alle wapens van alle vijanden op ze leeg moet schieten :+
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hahahahaha nee, my bad man. Ik bedoelde Warthog, LMAO! ;)
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Halo 2 heb ik -helaas- niet zoveel gespeeld. Zal hem nog wel eens kopen, dan is mijn Halo collectie compleet :+
     
  20. Forty

    Forty Guest

    Misschien speelde ze op Easy en rushde ze de hele SP :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina